Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset himoitse ollenkaan miesten vartaloita?

Vierailija
17.01.2017 |

Naiset sanovat jatkuvasti etteivät pidä liian lihaksikkaista miehistä, osa väittää haluavansa pitkän ja laihan nörttimiehen jne. Ihan päinvastaista mitä miehet sanovat naisista. Sillä miehet jumaloivat naisten kroppaa, rintoja, pyllyjä, naisellisuutta jne.

Eikö naiset katso miesten kroppia sillä silmällä? Vai pitääkö se paikkansa että naiset kiihottuvat miehessä miehen statukseen, varallisuuteen ja menestykseen, jolloin ulkonäkö on toissijaista. Näin olen havainnut.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki himoitsen, tosin pelkkä kroppa ei riitä, vaan tarvitaan myös riittävän komeat kasvot. Hunksit ym. eivät ole mielenkiintoisia, liika yrittäminen on vain liikaa yrittämistä.

Miehen varallisuudella ei ole väliä, minulla on riittävästi omaa.

Vierailija
22/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt näitä "tykkään sen persoonasta" tai "se on hauska" tai "viehätyn sen älystä". Itse en katsoisi "kiva persoonaista" miestä, jos se olisi aivan karsealta näyttävä tapaus. Eli kyllä minulle se ulkonäkö on se tärkein. Hyvä vartalo ja riittävän komeat kasvot oltava. Sen jälkeen tulee muut jutut eli persoona, status, raha jne. En katsoisi myöskään rikasta ja älykästä pullukkaa päivääkään. Ehkä olen pinnallinen, mutta kyllä miehen vartalo on tunnistettava miehen vartaloksi. He-Man hyvä esimerkki komeasta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi hyvä vartalo ei riitä mihinkään, jos kasvot eivät ole komeat.

Tämä on tullut huomattua. Oon timmissä kunnossa ja kuulun varmasti ikäluokkani kovakuntoisimpaan 5 prosenttiin, mutta ruman naaman takia olen naisille kuin ilmaa. Jopa heteromiehet kehuvat kuntoa ja kysyvät treenivinkkejä, mutta naisille ei kelpaa

Vierailija
24/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeesti naiset on tässäkin erilaisia. Minä kiihotus vaikka läskistä miehestä jos on poikkeuksellisen älykäs ja särmä ja osaa vedellä oikeista naruista.

Vierailija
25/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tullut huomattua. Oon timmissä kunnossa ja kuulun varmasti ikäluokkani kovakuntoisimpaan 5 prosenttiin, mutta ruman naaman takia olen naisille kuin ilmaa. Jopa heteromiehet kehuvat kuntoa ja kysyvät treenivinkkejä, mutta naisille ei kelpaa

Nyt rehellisesti. Oletko kirjoitellut tänne nimimerkillä Sinkkumies?

Vierailija
26/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt rehellisesti. Oletko kirjoitellut tänne nimimerkillä Sinkkumies?

En oo kirjoitellut millään nimimerkillä vaan vierailijana enkä silläkään erityisesti

Vierailija
27/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se kaamea rasisti jolle nainen = kuuma salikissa?

Vierailija
28/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Parkkosen videot, Hunksit ja sitten nämä romanttiset hottismies-pääosassa leffat, joissa lihaksikat näyttelijä on alasti koko elokuvan, eivät vaikuta minuun taas mitenkään. Lähinnä vaivaannuttavaa katsottavaa, tietty tukevassa laitamyötäisessä Hunkseilla on tietty viihdearvo mutta sekin enemmän komediatasolla kuin "tuon pedon kun saisi sänkyyni"-tasolla.

Mä just jäin miettimään että milloin olen viimeksi edes nähnyt paljaan miesvartalon, jos ei omaa miestä lasketa, en muista. :D Viime kesänä?

Vierailija
29/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se kaamea rasisti jolle nainen = kuuma salikissa?

En? Ei naisen treenaaminen ole mulle mikään kriteeri. Kunhan tekee edes jotain, arkiliikunta kelpaa hyvin

Vierailija
30/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viimeisin ihastukseni oli noin 30 kiloa ylipainoinen pätkätyöläinen, joka muistutti naamaltaan hiukan Sami Hedbergiä. Ihastuin häneen siksi, että hän oli erittäin hauska ja älykäs, jutteli kanssani innokkaasti, hymyili, oli kiinnostava ja sai minut nauramaan. Tuntemattomien miesten vartalot eivät innosta, ja perittyä rahaa on itselläni enemmän kuin tarvitsen.

Vierailija
31/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ovat ihan yhtä seksuaalisia ja halukkaita kuin miehet. Missä maailmassa sinä oikein elät?

Ei kaikilla naisilla ole tietenkään sama maku - toiset pitävät lihaksikkaista, toiset mahakkaista, kolmannet hoikista tai laihoista miehistä. Ihan sama juttu kuin miehilläkin. Eivät kaikki miehetkään halua langanlaihaa mallivartaloista naista, vaan toiset pitävät lihavista, jotkut kurvikkaista jne.

Ulkonäkö ei ole kaikki mutta totta kai sillä on merkitystä.

Vierailija
32/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään katsella hyvännäköistä miesvartaloa, esim. Michael Fassbender on minun makuuni todella upea: http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2013/10/michael-fassbender-s… Treenattu kroppa, ei kuitenkaan tyyppiä bodybuilder, on jo ikää eikä mikään teinipoikanen.

Vierailija
33/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen turva puolisossa tärkeä. Ovulaatio aikaan housut kastuu kun näkee jonkun bodarin, jonka kanssa voi thedä syrjähypyn. Baarissa lihaksilla saa pillua, jos on muutenkin asennetta.

Vierailija
34/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

salinainen kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt näitä "tykkään sen persoonasta" tai "se on hauska" tai "viehätyn sen älystä". Itse en katsoisi "kiva persoonaista" miestä, jos se olisi aivan karsealta näyttävä tapaus. Eli kyllä minulle se ulkonäkö on se tärkein. Hyvä vartalo ja riittävän komeat kasvot oltava. Sen jälkeen tulee muut jutut eli persoona, status, raha jne. En katsoisi myöskään rikasta ja älykästä pullukkaa päivääkään. Ehkä olen pinnallinen, mutta kyllä miehen vartalo on tunnistettava miehen vartaloksi. He-Man hyvä esimerkki komeasta miehestä.

Tässä tuli rehellistä puhetta! Noin se vaan käytännössäkin menee, näin miehenä huomanneena. Ihmiset tosin osaavat usein suhteuttaa oman ulkonäkönsä noihin "vaatimuksiinsa", ja siitä varmaan johtuu, että vaatimattomamman näköiset useammin sanovat näitä "tykkään sen persoonasta" ja "viehätyn sen älystä" kommentteja.

Vierailija
35/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tykkään katsella hyvännäköistä miesvartaloa, esim. Michael Fassbender on minun makuuni todella upea: http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2013/10/michael-fassbender-s… Treenattu kroppa, ei kuitenkaan tyyppiä bodybuilder, on jo ikää eikä mikään teinipoikanen.

Luulisi tuon olevan suurimmalle osalle naisista mieleen. Ei ole bodybuilder, mutta kyllä tuohonkin vartaloon päästäkseen saa salilla useita kertoja viikossa kovaa treenata, ja ruokavalion pitää kunnossa.

Vierailija
36/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut miesten vartaloista mutta ihon näkeminen on kiihottavaa.

Vierailija
37/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salinainen kirjoitti:

Tässä tuli rehellistä puhetta! Noin se vaan käytännössäkin menee, näin miehenä huomanneena. Ihmiset tosin osaavat usein suhteuttaa oman ulkonäkönsä noihin "vaatimuksiinsa", ja siitä varmaan johtuu, että vaatimattomamman näköiset useammin sanovat näitä "tykkään sen persoonasta" ja "viehätyn sen älystä" kommentteja.

Miehillä on se ongelma että he huomaavat vain ulkönäön, sekä itsellään että muilla. Esim. oma kusipäisyys jää mysteeriksi miehelle itselleen, vaikka naiset haistaa sen sadan metrin päähän. Sitten ihmetellään että miksi en kelpaa vaikka minulla on lihakset, syynä ei voi olla mikään muu kuin ruma naamani. Vaikka Prismassa sekä rumilla että plösöillä jätkillä on naiset.

Vierailija
38/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

salinainen kirjoitti:

Ja heti Bingo siellä takapöydässä trikoohousuisella naisella!

Vierailija
39/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Status, varallisuus ja menestys ei tule miehelle syyttä, vaan kertoo niistä ominaisuuksista jotka miehessä oikeasti kiihottavat. Äly, draivi, rohkeus jne. Telkkarista tuli joku aika sitten ohjelma jossa todella ällöttävä rikas mies joutui lähtemään Ukrainaan asti hankkimaan vaimoa. Jotain Ferrariaan esitteli siinä. Paikan päällä Ukrainassa yksikään naisista ei oikeasti lämmennyt sille, vaikka paikalle oli kerääntynyt takuulla naisia joista joku gold digger olisi löytynyt jos olisi ollut löytyäkseen. Kusipäisyyden (ja väkivallan uhka) leijui miehen ympärillä sakeana pilvenä.

Kai tajuat, että käytät nyt käsikirjoitettua viihdeohjelmaa esimerkkinä todellisesta elämästä.

Todellisessa elämässä yhdenkään uudella ferrarilla ajavan miehen ei tarvitse etsiä naisseuraa oman kotipaikkakuntansa ulkopuolelta. 

Vierailija
40/53 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

salinainen kirjoitti:

Miehillä on se ongelma että he huomaavat vain ulkönäön, sekä itsellään että muilla. Esim. oma kusipäisyys jää mysteeriksi miehelle itselleen, vaikka naiset haistaa sen sadan metrin päähän. Sitten ihmetellään että miksi en kelpaa vaikka minulla on lihakset, syynä ei voi olla mikään muu kuin ruma naamani. Vaikka Prismassa sekä rumilla että plösöillä jätkillä on naiset.

Tuo ei pidä paikkaansa. Ainakaan omalla kohdallani. Huomaan muutakin kuin ulkonäön, mutta se on se ykkösprioriteetti kuitenkin. Ihminen nyt vaan useimmiten on sellainen. Olen myös kelvannut. Täytyy vaan tunnistaa omat ominaisuutensa, käyttää elämänkokemuksensa, ja suhteuttaa niihin omat tavoitteensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän