Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jethro Rostedt petti lupauksensa

Vierailija
17.01.2017 |

Tökeröä ja ylimielistä käytöstä.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005048113.html

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo Rostedtilta. Meni ihan fiilarit. Nolo mies.

Vierailija
42/56 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mkkm kirjoitti:

Tämä Jethro on oikeasti tyhjätasku! Miljonäärit ovat pois julkisuudesta, ne oikeat, esim Heikki Salmela, Hesburger, jne.. Kenen rahoilla tämä kiinteistövälittäjä mahtaa pyöriä ympäriinsä, Aninkainen, oikeat pomot siellä luulevat, tällainen "suulas miljonääri" lisäisi myyntiä, päinvastoin.

Nalle Wahlrooskin on melko tyhjätasku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloo Rostedtilta. Meni ihan fiilarit. Nolo mies.

Ei taida miestä paljon fiilarisi kiinnostaa. 

Vierailija
44/56 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa oli samanlainen johtaja jya hausingissa. Lupasi mulle töitä ja sanoi hänen firman maksavansa koulutuksen. No menin sitten haastatteluun, koska johtaja pyysi.Ei viissiin muistanut mua, koska oli niin vaikeena koko ajan. Oikein hikeä puski. Johtaja oli hieman maistissa kun lupasi duunia. Itse olin selvinpäin asiakaspalvelutilanteessa ja nuorena tytön hupakkona uskoin äijän lupauksiin. Myöhemmin kuulin kaverin mieheltä joka tuntee kyseisen herran, että oli kysynyt irtoisiko multa p*llu*. Olin tuolloin 25 v ja äijä jotain 43-45. Sanoi haastattelun jälkeen ottavansa yhteyttä. Eipä kuulunut mitään. Firmasta lähti monta työntekijää lyhyen ajan sisällä. Yksikin nainen jonka kanssa juttelin haastattelussa on ollut pitkään töissä kaupan kassalla.

45/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseeko Nalle Wahlroos lehmien perässä, onko helppoheikkinä toreilla, jne.. Ettekö ihmiset tajua, SEN NÄKEE KÄYTÖKSESTÄ KENELLÄ ON OIKEASTI RAHAA! Se, joka leuhkii rahoillaan, on tavallisesti persaukinen ja on saanut keploteltua itsensä jonkun rahamiehen, tms. suojiin, käyttäen tämän rahoja esim. huonon itsetunnon parantamiseen ja on tavallisesti tosikko, narsisti.

Vierailija
46/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa oli samanlainen johtaja jya hausingissa. Lupasi mulle töitä ja sanoi hänen firman maksavansa koulutuksen. No menin sitten haastatteluun, koska johtaja pyysi.Ei viissiin muistanut mua, koska oli niin vaikeena koko ajan. Oikein hikeä puski. Johtaja oli hieman maistissa kun lupasi duunia. Itse olin selvinpäin asiakaspalvelutilanteessa ja nuorena tytön hupakkona uskoin äijän lupauksiin. Myöhemmin kuulin kaverin mieheltä joka tuntee kyseisen herran, että oli kysynyt irtoisiko multa p*llu*. Olin tuolloin 25 v ja äijä jotain 43-45. Sanoi haastattelun jälkeen ottavansa yhteyttä. Eipä kuulunut mitään. Firmasta lähti monta työntekijää lyhyen ajan sisällä. Yksikin nainen jonka kanssa juttelin haastattelussa on ollut pitkään töissä kaupan kassalla.

Ai kamala. Miten joku voi olla niin tyhmä, että menee uskomaan känniläisten lupauksia. Noloa.

Vierailija
47/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko tosiaan että rehellistä ja menestyvää Jethroa kiinnostaa teidän elämässä epäonnistuneiden kitinät.

Jetho ajaa 420 000 euron autoa, asuu hirvensalon arvoalueella yli miljoonan euron kivitalossa, tienaa vuosittain yli 300 000 euroa.

Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Ihan hyvin peruskoululaiselta.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jethro-Rostedt-hankki-oky-Mersuunsa-hausk…

Vierailija
48/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen oli myös vieraana Mummomafiassa siinä jaksossa jossa mummokolmikko yritti saada naisen Robbie Williamsin fanituksen ympärillä pyörivää elämää uusille raiteille.

Yritteliäs nainen, ei siinä mitään, mutta pysyttelisi näistä helppoheikeistä kaukana ja lukisi jonkun tutkinnon. Näkeehän tosta Jethrostakin jo päälle mitä nuo jutut ovat.

Vierailija
49/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä showmies, suoltaa mitä sylki suuhun tuo mutta ei ota vastuuta sanoistaan.

Oon pari kertaa tavannut kyseisen äijän ja on kyllä varsinainen ADHD-tapaus. 

Vierailija
50/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko tosiaan että rehellistä ja menestyvää Jethroa kiinnostaa teidän elämässä epäonnistuneiden kitinät.

Jetho ajaa 420 000 euron autoa, asuu hirvensalon arvoalueella yli miljoonan euron kivitalossa, tienaa vuosittain yli 300 000 euroa.

Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Ihan hyvin peruskoululaiselta.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jethro-Rostedt-hankki-oky-Mersuunsa-hausk…

Höpö höpöö, yläkanttiin, yläkanttiin.... perusporvaritalo metsän laidassa, naapurit vieri vieressä.

51/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kenen autoa ajaa ja kenen kämpässä asuu..., siinä kysymys! Näitä "pahvimiljonäärejä" riittää. Hesburger, Heikki Salmela aloitti 4 neliön nakkikioskilla Naantalista ja loi kerskumatta omalla työllään varallisuuden, joka on hyvänä esimerkkinä muille. Hän on varakas oikeasti itse ja yhtiöidensä kautta.

Vierailija
52/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mkkm kirjoitti:

Tämä Jethro on oikeasti tyhjätasku! Miljonäärit ovat pois julkisuudesta, ne oikeat, esim Heikki Salmela, Hesburger, jne.. Kenen rahoilla tämä kiinteistövälittäjä mahtaa pyöriä ympäriinsä, Aninkainen, oikeat pomot siellä luulevat, tällainen "suulas miljonääri" lisäisi myyntiä, päinvastoin.

Jethro omistaa aninkaisen.

Vierailija
53/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro lupasi myös lopettaa nostamasta lapsilisiä ja haastoi mukaan muutkin hyvin toimeentulevat. Myös kaisa liski lähti tempaukseen. Heidän mukaansa lapsilisät eivät kuulu hyvätuloisille.

Kumpikin jatkaa lapsilisien nostamista.

54/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka omistaa suuren konsernin, ei juokse lehmien perässä televisiossa, varmaa! Meneepä siellä hyvin,kun johtajasta tulee lama-aikana "miljonääri", ehkä ainut, kun kaikki muut tuskailevat myynnin heikkoutta. Mukamas yksi pärjää, höpö höpö!

55/56 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saadakseen ruokaa lapsilleen, nostaa lapsilisää..

Vierailija
56/56 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tässä kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä