Kannustakaa mua menemään esikoisvauvakerhoon tänään!
Minulla ei ole äitikavereita ollenkaan, eikä oikeastaan hirveästi muitakaan kavereita koska kaikki muuttavat töiden/opiskelujen perässä muualle. Asun siis Helsingissä. Esikoiseni on 5kk ja tiedän että pitäisi mennä tuonnekkin kerhoon, etten jäisi aivan kaksin päiviksi lapsen kanssa. Jännittää vaan niin hirveästi vaikka olen jo 25-vuotias.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse uskaltaisin mennä vaan jos lapsella olis uusimmat rodinit päällä. Muuten joutuu hylkiöks.
Nim. Ei olis ikinä pitänyt muuttaa Espooseen.No heko heko
No hyvähän sieltä maalta huudella. Tietäsit mikä mammojen kilpavarustelu täällä on käynnissä. Tosin ei oo mikään suvela kyseessä. Ihan koomista jopa.
No olen kyllä Helsingistä enkä maalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alueen vauvakerho kyseessä? Itse tässä harkitsen kanssa meneväni Helsingissä vauvakerhoon. Täytän piakkoin 25. :)
Meilahdessa :) Käydään myös Töölössä eräässä kerhossa viikottain. Entä teillä?
Ap
Aa, meillä lähin kerhopaikka taitaa olla Viikki. :)
Joo voi harmi :) Haluaisitko silti ottaa muhun yhteyttä kun ollaan samanikäisiä ja varmaan suht samanlaiset elämäntilanteet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alueen vauvakerho kyseessä? Itse tässä harkitsen kanssa meneväni Helsingissä vauvakerhoon. Täytän piakkoin 25. :)
Ap
Joo voi harmi :) Haluaisitko silti ottaa muhun yhteyttä kun ollaan samanikäisiä ja varmaan suht samanlaiset elämäntilanteet?
Ap
Toki! Onko sulla kik tai sähköpostiosote antaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Oi kiva! :) Kikkiä ei ole ja sähköpostissa on mun etu- ja sukunimet :D Ei tee mieli laittaa täällä niitä. Onko sulla anonyymimpää sähköpostia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse uskaltaisin mennä vaan jos lapsella olis uusimmat rodinit päällä. Muuten joutuu hylkiöks.
Nim. Ei olis ikinä pitänyt muuttaa Espooseen.No heko heko
No hyvähän sieltä maalta huudella. Tietäsit mikä mammojen kilpavarustelu täällä on käynnissä. Tosin ei oo mikään suvela kyseessä. Ihan koomista jopa.
Joo, leikkipuisto Linjaan ei kannata mennä, ellei ole mammallakin graafiset vaatteet ja musta kangaspanta otsalla. Ja rattaiksi kelpavat ovat tyyliin Brio Go ja Bugaboo, muiden kanssa saa nolostella. Mutta onneksi on monta erilaista paikkaa, eikä ole pakko mennä maantieteellisesti lähimpään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Oi kiva! :) Kikkiä ei ole ja sähköpostissa on mun etu- ja sukunimet :D Ei tee mieli laittaa täällä niitä. Onko sulla anonyymimpää sähköpostia?
Ap
Jooo joku tuhat vuotta vanha.. :D muistankohan vielä salasanan.. eli rosamind@hotmail.fi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Jooo joku tuhat vuotta vanha.. :D muistankohan vielä salasanan.. eli rosamind@hotmail.fi :)
Mä laitan sulle nyt viestin :)
Ap