Millä matkakortilla matkustetaan Peijaksen sairaalaan?
Hei
En ole käyttänyt julkisia kulkuvälineitä, niin kysyisin että mistä ostetaan matkalippu Peijaksen Sairaalaan. Minulla on HSL arvokortti. Voiko sillä matkustaa Vantaalle?
Kommentit (10)
Riippuu missä asut mut siis jos helsinki/Espoo niin voit maksaa seutulipun arvokortillasi. Tai sitten ostat bussista sen lipun ihan rahalla
Osta matkakortin arvolla seutulippu eli paina lukijassa kakkosta.
Kiitos neuvosta. Rouva Töölöstä arveli samaa, että HSL:n arvolipulla pääsee paikallisjunalla Peijaksen sairaalaan ja junassa painetaan matkalipunlukijan kakkosta.
Minä olin epävarnma tuosta, että pääseekö Helsingistä HSL:län arvolipulla toiseen kaupunkiin.
(HSL:n sivut olivat niin epäselviä, että ajattelin jos ei muualta saa apua niin tämä foorumi auttaa)
Olen vanhempi ihminen ja en ole matkustanut lähijunalla kuin viimeksi 1980-luvulla.
Pääasiasiassaa kävelen tai menen taxilla. Mutta nyt heittivät minut jonnekin Vantaalle Peijaksen sairaalaan tutkimuksiin. Onkohan tämä nyt jo sitä alkavaa SOTE-riesaa. SOTE -tapaus kyllä mainosti, että saisi itse valita sairaalansa. Vaan eipähän se SOTE varmaan minun elinaikanani edes ehdi toteutua.
No ei Töölöstä mihinkään Peijakseen lähetetä.😅😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Helsinkiläiset tutkitaan Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Helsinkiläiset tutkitaan Helsingissä.
Höpö höpö, mm. Helsinki, Vantaa ja Espoo kuuluu HUS:iin, joka on yhtä sairaanhoitopiiriä. Minut lähetettiin Herttoniemestä Jorviin. Helsingistä voit joutua synnyttämäänkin Jorviin.
Ei töölöläisillä ole lupaa poistua Helsingin ulkopuolelle.
Eikö rouva osaa googlettaa.