Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sukupuolitauti sinulla on/on ollut? Mistä sait ja miten asia selvisi?

Vierailija
16.01.2017 |

Kertokaa kokemuksia!

Itselläni oli 23-vuotiaana klamydia. Olin tapaillut erästä miestä puolisen vuotta, ja käytännössä se oli jo kuin seurustelua. Oltiin sovittu, ettei deittailla muita ja molemmat oli testeissä todettu puhtaiksi, joten ehkäisy hoidettiin pillereillä.

Yhtenä päivänä luulin sitten saaneeni virtsatieinfektion, kun kirveli niin hitosti. Menin lääkäriin, lekuri halusi varmuuden vuoksi ottaa myös klamydiatestin - ja klamydiahan se oli. Soitin miehelle vihaisena asiasta ja sanoin, että hän on hankkinut jostain klamydian ja tartuttanut sen minuun, ja meidän tapailu loppuu tähän. Mies meni ensin hiljaiseksi ja totesi sitten vaikeana: "No, tota, joooo... Kyllä mä vähän arvasin, et mulla varmaan on joku tommonen tauti, mut mä aattelin, ettet sä huomais. Ku se oli siis vaan yks kerta, vahingossa menin kännissä p*nemaan sitä yhtä mimmiä..."

Jep, kiitos ja hei! Kuinka tyhmä pitää olla, että epäilee itsellä olevan tartunta, mutta ei vaivaudu kertomaan siitä toiselle, koska "ei se ehkä huomaa mitään"?! Toivon että mies hoiti tautinsa pois ennen seuraavaa kaatoaan.

Onneksi tuosta on vuosikausia aikaa ja sen jälkeen on löytynyt ihan järkeviäkin miehiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin käymään pitkän viikonlopun Ruotsissa. Silloinen naisystävän kanssa harrastettiin seksiä riittävästi. Toisena päivänä kun olin ruotsissa alkoi kutina lerssissä. Kyllä tuli pestyä ja kaadettua Votkaakin siihen että rauhoittuisi. Maanantai iltana laivalta suoraan lääkäriin. Kysyi keneltä oli saanut taudin. Sanoin Naisystävältäni joka työskentelee sairaanhoitajana sairaalassa. Ei ole mennyt koulutus hukkaan lääkäri totesi ja ojensi reseptin.

Vierailija
22/26 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 18-vuotiaana sain klamydian tyttöystävältä, joka oli saanut sen edelliseltä poikaystävältään. Onneksi minulla tuli oireita, sillä heillä kummallakaan niitä ei ollut (tai ainakin niin ex-poikaystävä väitti). Ilmeni minulla kutinana ja kirvelynä varsinkin pissatessa. Käytiin terveyskeskuksessa, eikä muistaakseni edes testattu. Suoraan vaan lääkkeet kouraan ja niilläpä se lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooma ja Herpes ainakin. Herpes on ollut 40 vuotta. Ensimmäiset 25 vuotta oli sen verran äkäinen, että oirehti kerran kuukaudessa. Heti kun oli parantunut joka vie siis 1-2 viikkoa, niin siitä 1-2 viikkoa alkoi uudestaan. Nyt 10-15 vuotta melko oireeton, hyvin harvoin tulee enää haavaumia tai edes mitään tuntemuksia. 

Vierailija
24/26 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia keuhkoissa armeija-aikana 35 v sitten. Ilmeisesti hengitin liian syvään kun nuolin daamin toosaa. Muuten oli herkkua. Kumi oli käytössä eli heijari pysyi terveenä mut keuhkokuumeen parantelu kesti reilun kuukauden

Vierailija
25/26 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa klamydia, kondylooma ja herpes (hsv1 tai hsv2, mistä näitä tietää..). Olisi pitänyt käyttää kumia enemmän, mutta vittumaisin on ehdottomasti herpes. Sitä on toki vaikeampi välttää, kun voi tarttua huulesta sukuelimiin. Herpes alkoi oirehtia vasta kun vaimo odotti esikoista ja se oli aika stressaavaa aikaa. Tässä on menty viimeiset 7 vuotta siten, että se aktivoituu 1-2 kertaa vuodessa ja niihin liittyy aina suuri stressi. Työ itsessään on todella kuluttavaa ja henkisesti raskasta, mikä osaltaan ei helpota tilannetta. Pitäisi varmaan aloittaa järjestelmällinen meditointi tai jotain vastavaa. Olen seurannut uutisia maailmalta ja ihmiskokeet herpeksen parantamiseen on kulman takana eli toivoa on, että esim. 10 vuodessa löytyy parannus tähän vitsaukseen. Olen valmis kyllä maksamaan helposti 20.000€, jos vaan saisin herpeksen pois.

Vierailija
26/26 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena klamydia. Sain tietää siten, että yhden illan hoito soitti ja ilmoitti huutaen täyttä huutoa syyllistäen. Se kylläkin tuli häneltä, mutta syyhän on aina miehen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän