Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasa-arvoa kannattava nainen: kuinka usein teet aloitteen kiinnostavalle miehelle?

Vierailija
16.01.2017 |

Miten on?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, saan miehiä helposti muutenkin. En kannata mitään seksuaalikysynnän tasa-arvoa, vaan tasa-arvoa lain edessä.

Vierailija
2/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut uroskissoja. Pitääkö mun seuraavaksi ottaa naaras, jotta en joudu tasa-arvovaltuutetun puhutteluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. 

Vierailija
4/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, aviomieheni ei pitäisi siitä. Eikä mulla sen takia ole tarvettakaan.

Vierailija
5/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ehkä puoli tusinaa kertaa vuodessa. Siinä vaiheessa kun ne kaikki alkoivat johtaa pakkeihin, lakkasin tekemästä.

Vierailija
6/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen paksun lompakon.

Vierailija
7/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kiinnostavia miehiä ei ole olemassa.

Vierailija
8/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tietysti sinkkuna ollessani 50 % aloitteista. Nykyiseen parisuhteeseen johti silti miehen tekemä aloite.

Vierailija
9/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt selkeän aloitteen joka kerta kun olen ollut kiinnostunut. Pakit joka kerta.

Vierailija
10/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, mutta se johtuu siitä, että olen tavattoman ujo mitä rakkauteen ja seurusteluun tulee.

Annoin pakit miehelle johon olin ihastunut koska pelkäsin niin kovasti rakastumista ja seksiä.

Vierailija
11/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Jos mies on riittävän kiinnostava, niin kiinnostava, etten halua jättää mahdollisuutta käyttämättä, niin tottakai teen aloitteen.

Jos puhutaan taas jostain lassukka-aloitteesta, joksi lasketaan vain puhelinnumeron pyytäminen tai treffien ehdottaminen niin never. Se nyt ei vain mene niin, että tyhjästä hyökätään pyytämään toisen numeroa, vaan ensin tarvitaan vuorovaikutusta, kontakti, flirttiä ja sen jälkeen on ihan sama kumpi on se, joka aloittaa keskustelun. Mutta vastaukseni on: joka ikinen kerta, kun riittävän kiinnostava mies on ollut näköpiirissä, olen tehnyt aloitteen.

Vierailija
12/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen suhteessa, mutta tein aloitteen sinkkuna lähes aina, kun kiinnostava mies ilmaantui näköpiiriin ja tilanne oli sopiva. Erittäin epäsäännöllisesti, joskus pari viikossa, joskus ei kuukausiin yhtään. Jos mies kiinnostaa minua, teen kyllä aloitteen.

Vierailija
13/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut useamman rohkean, tasa-arvoisen, suomalaisen naisen, kenelle olen joutunut antamaan pakit. Arvostan silti rohkeuttanne ja kiinnostustanne! M29 ja latino

Vierailija
14/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä aloitteeksi lasketaan. Muistan taannoin täältä keskustelun, jossa nainen kertoi menevänsä usein juttelemaan miehelle, hymyilevänsä kauniisti ja antavansa muutenkin rohkaisevia merkkejä, jos on kiinnostunut. Koska hän ei kuitenkaan esittänyt suoraa treffipyyntöä, palstamiesten mielipide oli, ettei hän tehnyt yhtään mitään eikä nähnyt minkäänlaista vaivaa miesten eteen. Eli palstamiesten mielestä ainoastaan suora treffiehdotus oli aloitteen tekemistä.

Jos tuo on aloitteen määritelmä, en muista montakaan kertaa aloitetta tehneeni. Jos taas aloitteeksi lasketaan se, että hymyilen, isken ehkä silmää ja menen juttelemaan, teen aloitteen joka kerta ollessani kiinnostunut, ellei mies ehdi ensin.

Vierailija
15/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Mm. Nykyinen mies.

Vierailija
16/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tietysti vastataan ettei se tasa-arvo tarkoita aloitteiden tekemistä.Täytyy kyllä ihmetellä miksi puhutaan tasa-arvosta jos se ei ole edes mahdollista.

Vierailija
17/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aloitteita ja maksan jopa molempien kahvit.

Vierailija
18/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin lähes aina. Nyt yksinhuoltajana tiedän jo, ettei kukaan minua halua, joten annan olla.

Vierailija
19/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä aloitteeksi lasketaan. Muistan taannoin täältä keskustelun, jossa nainen kertoi menevänsä usein juttelemaan miehelle, hymyilevänsä kauniisti ja antavansa muutenkin rohkaisevia merkkejä, jos on kiinnostunut. Koska hän ei kuitenkaan esittänyt suoraa treffipyyntöä, palstamiesten mielipide oli, ettei hän tehnyt yhtään mitään eikä nähnyt minkäänlaista vaivaa miesten eteen. Eli palstamiesten mielestä ainoastaan suora treffiehdotus oli aloitteen tekemistä.

Jos tuo on aloitteen määritelmä, en muista montakaan kertaa aloitetta tehneeni. Jos taas aloitteeksi lasketaan se, että hymyilen, isken ehkä silmää ja menen juttelemaan, teen aloitteen joka kerta ollessani kiinnostunut, ellei mies ehdi ensin.

Pidätkö samoja kriteerejä miehille, mitä tulee aloitteiden tekemisiin? Että hymyily ja ehkä juttelemaan  meno on riittävä aloite mieheltä?

Vierailija
20/38 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö samoja kriteerejä miehille, mitä tulee aloitteiden tekemisiin? Että hymyily ja ehkä juttelemaan  meno on riittävä aloite mieheltä?

En ole se, jolle vastasit mutta d'ah, no mitä muutakaan se olisi? Tottakaihymyily ja juttelemaan meno/tulo on aloite. Siitä tiedän, että mieskin on kiinnostunut, joten vuorovaikutusta kannattaa jatkaa.

Vain asperger ei ymmärrä miten homma toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan