Parikymppisten kotileikit ovat säälittäviä, naurettavia ja tuhoon tuomittuja
Toivottavasti mahdollisimman monet oppisivat sen. Itse ainakin nauran räkäistä naurua aina kun joku 20-vuotias leikkii kotia. Onhan se nyt huvittavaa kun mistään mitään tietämättömät pennut luulevat olevansa aikuisia. Tuon ikäisenä kuuluu asua vanhempiensa kanssa tai sitten yksin, jos on pakko omilleen noin nuorena päästä. Millä hädin tuskin parikymppiset edes elättävät itsensä? Strippaamalla vai?
Kommentit (17)
Niin. Varmastkin strippaamalla. Ei semmonen mitään töitä saa.
Ne varmaan on muutenkin ihan tyhmiä.
Onneks tässä on jo kohta yli kymmenen vuotta leikitty kotia ja perhettä. Sitten kun täytetään se maaginen kolkyt ollaankin jo palstahullun silmissä oikea perhe, jes!
Mäkin strippasin sen ajan kun mies oli intissä 12 vuotta sitten.. Eiku en stripannutkaan...
No koska se tuho tulee? Tässä on parikymppisenä aloitettu kotileikki kestänyt rapiat 43 vuotta. Kolme lasta kasvatettu aikuisiksi ja valmistuneet ammatteihin ja elättävät itsensä.
Itse olen sitä mieltä, että koko ikänsä oppii uutta, ei ole mitään absoluuttista ikää, milloin olisi " kaiken" oppinut ja kypsä.
Outo aloitus...
Porvoossa täysi-ikäisyyden ja seksin suojaikäraja 40.
Kolmekymppisetkin on tyhmii ja leikkii kotii ja haisee ja leikkii kotia..
Yök!!!! Pistättekö te pippeliä pimppaan??
Kateudesta huutelevat nelikymppiset juuri esikoisen saaneet, kun itse olen jo tuossa vaiheessa hyvin todennäköisesti isovanhempi.
Elämä on valintoja. Kukin valitsee just niin miten tykkää ja elää sitten seurauksin kanssa. Oli ne sitten hyviä taikka huonoja.
Copypastetatko tän saman aloituksen jostain word-tiedostostasi? Oletko ylpeä elämästäsi?
Hei ap!!! Ootko sä oikeasti noin helvetin hullu??
Hyvä ap. Kuinka pitkään meinaat itse loisia vanhemmillasi? Minkä ikäisenä itse olisit valmis muuttamaan omaan kotiin? Aijotko kauankin stipata? Kaikki eivät ole yhtä pitkään lapsia kuin sinä.
Millä perusteella 20-vuotias on liian nuori "leikkimään kotia"? Aloittaja on lapsellinen kun halventaa ja nauraa muiden parisuhteille. Oletan että sillä tarkoitetaan tässä aloituksessa avoliittoa kumppanin kanssa.
Joo onhan tää ihan naurettavaa olla opintojen ohella kirjakaupan kassalla.
Ehkä ap sinä voisit lopettaa kotileikit ja mennä takasin kasvamaan. ;)
Kyllä. Se on aivan naurettavaa. Vasta nelikymppiset voi seukata.