Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovan todistajia hakusessa..

15.03.2006 |

Niin, tarkemmin sanottuna todistaja sisaria hakusessa. Itse olen 24v veli ja kaikella vakavuudella !!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne siksi, että haaveissani olisi löytää se elämänkumppani tai ystävä. Tällä palstalla liikkuu yleensä fiksuja ja oikeamielisiä ihmisiä (poikkeuksiakin tietysti on).

Arvostan kristillisiä periaatteita, pidän rakkautta suuressa arvossa.

Mistäpäin olet ja mikä sai sinut vastaamaan minulle?

Vierailija
2/18 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja itselläni ei ole lapsia vielä. Mutta toki haluan niitä tulevaisuudessa.

Enkä kiellä yksinhuoltajiakaan vastaamasta, mikäli arvot ovat saman suuntaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin jos hoitelisit avaustavan tehtäviä niin et täältä olisi etsimässä seuraa itsellesi koskapa jt:t etsivät seuraa lähinnä seurakunnista ja konventeista ei miltään kirje tai etsin ystävää palstoilta.

Vierailija
4/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sisaret olisi niin epätoivoisia että täältä seuraa hakisivat,(toki poikkeuksiakin löytyy eipä silti) koska sinäkin

Tepsuttaja voit olla kuka tahansa, et ees välttämättä Jehovan todistaja, vaikka sitä sanotkin. tiedät aika paljon Jt:n toiminnasta mutta se ei vielä takaa että sinä olisit Jehovan todistaja, koska Jehovan todistajien toiminta ei ole salaista, niin kuka tahansa voisi selvittää miten seurakunnassa toimitaan.

Vierailija
5/18 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletkos itse todistaja? Ahkerasti tunnut vastailevan...

Poistun tältä palstalta !

Vierailija
6/18 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpäs sinulle pähkinä purtavaksi että olenko vaiko enkö ole.

Vierailija
7/18 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään raamattua tutkineeni ja seurakunnan toiminnassa mukana olonperusteella voin todeta, että et ole todistaja, koska todistaja eivät käytä tuollaista kieltä, eikä moiti toisia tuohon sävyyn...

Vierailija
8/18 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tepsuttaja:

Pitkään raamattua tutkineeni ja seurakunnan toiminnassa mukana olonperusteella voin todeta, että et ole todistaja, koska todistaja eivät käytä tuollaista kieltä, eikä moiti toisia tuohon sävyyn...

aika hyvä yritys saada minut kertomaan että olenko todistaja vaiko en.

ja mitä kielen käyttöön tulee niin ei mun sanomisissani ole mitään väärää.

se on vaan tosi asia että todistajat etsivät seuralaisensa muualta kuin tämmöisiltä palstoilta, vai oletkos jotenkin möhlinyt että sisaret ei kelpuutakkaan sinua kumppanikseen siellä päin suomea? jos niin on niin ei muuta kuin tapoja parantelemaan sitten ja konventteja käymään siellä niitä on ja paljon onkin. tosin se on surullista vaan että veljiä on enemmän mitä sisaria joten sisarista on kova kilpailu ja jos on jotain tumpeloinu niin voi olla että ei sisarta saakkaan vaimoksi vaan on keksittävä jotain muuta.

Vierailija
9/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole todellakaan möhlinyt.. Sitäpä ei onneksi kukaan tiedä, että kävin tällä palstalla kokeilemassa.

Minulle on sanottu aina, että yhtä veljeä kohti on 4 tai 5 sisarata, joten pitävätköhän sinun tietosi paikkansa??

Vierailija
10/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nykyään mutta tohdin kuitenkin epäillä sitä. mutta jos on 4 - 5 sisarta yhtä veljeä kohdin niin miksei sulla sitten ole jo sisarta. no mutta piikittely jääköön ja onnea etsintään. mutta kuten sanoin aiemmin niin muualta kuin näiltä palstoilta heidät löydät.

Vierailija
11/18 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole kovin vaikea laskea 1+1... :))

Vierailija
12/18 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, jos olen jossain yhteydessä vahingossa paljastanut seurakuntani, kun luulin Lilyä todistajaksi, niin enpähän paljasta nimeäni !

Ja vaikka seurakuntani tiedettäisiinkin, niin ei se paljon mitään vielä kerro.

Kuinkas Lily tälle palstalle tuli vierailemaan??

No, kun nyt ei täältä tunnu sitä ystävää saavan, ainoastaan väittelijöitä tuntuu riittävän, niin annanpa sen seuranhaun näiltäosin olla..

Vierailija
13/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäviä mistä haluaa?

Vai kieltääkö todellakin uskonto sen?

Onnea nyt kuitenkin!

Vierailija
14/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin tuon ihan pilke silmäkulmassa, harmi jos ymmärsit väärin! Toivottavasti löydät sen mitä haet! :)

Minä eksyin tälle palstalle vahingossa, kun tuo elämänkatsomus on ihan vieressä. Luulin itseasiassa olevani elämänkatsomuspalstalla kun näin aloituksesi. Mutta kyllä minullekin ystävät kelpaa, ei siinä mitään :)

Vierailija
15/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että oikaisit asian ja saat tietysti anteeksi..

Mutta se alkuperäinen ystävän haku on vielä voimassa !!

Haluatko lily ystäväkseni??

Vierailija
16/18 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä vähemmän veli....

mitä siis etsit??????

Vierailija
17/18 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja avustavan palvelijan tehtävää hoitelen... Miksi epäilet?? Tiedän, että tälläkin palstalla liikkuu paljon todistajia.

Vierailija
18/18 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä miksi kirjoitit tänne vauvan palstalle? Onko sulla mahdollisesti lapsia vai toivotko löytäväsi yh-äidin vaiko ihan muuten vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan