Suomen kaunein koti
Kommentit (451)
Tuo eka koti on ihan hirvee läävä. Näkee, että yhteiskunnan heikompi aines asuu tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo eka koti on ihan hirvee läävä. Näkee, että yhteiskunnan heikompi aines asuu tuolla.
Mitäs se kertoo suomalaisista, kun se on kuitenkin Suomen kaunein koti-ohjelmassa mukana?
Ihmettelen kyllä, miksi ensimmäisen kodin kaltaiset hakee ohjelmaan. Perus koti, jolla ei mitään mahdollisuutta voittoon.
Ekassa lapsiperhekodissa ei kerrassaan mitään erikoista. Jei, mustalla päällystetyt keittiönkaapit, rohkeaa... not.
Toinen koti ilmeisesti vielä kamalampi.
Hirveesti turhaa rojua. Akvaario ja sen ympäristö karseen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian tumma mun makuun. ap
keittiö siis
Ihania koteja. Tähän mennessä eniten olen pitänyt viime jakson toisesta kodista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, miksi ensimmäisen kodin kaltaiset hakee ohjelmaan. Perus koti, jolla ei mitään mahdollisuutta voittoon.
Minustakin erikoinen valinta tämä ensimmäinen asunto. Koko tai se että on esim. ASO-koti ei haittaa, mutta kokonaisuus ei tosiaan ole mitenkään erikoinen..tavallinen (ja vieläpä aika sekava). Takapihakin erikoinen valinta talon parhaaksi paikaksi kun ei varsinaisesti mitään esiteltävääkään siellä.. Toisaalta onhan se kiva että on aidosti monenlaisia koteja.
Minä pidin tuosta "moheemi"-kodista, mutta nyt täytyy sanoa että en pidä tästä arkkitehtien kodista.
Mitä matskua tän Oululaisen perheen kodin lattia on?
Ekassa kodissa oli hauskasti maalailtu seiniä rennolla ja boheemilla otteella, mutta muuten ihmettelin koko kodin mukanaoloa. Liian paljon tavaraa lojumassa pitkin nurkkia. Tuollaisia koteja on Suomi pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Puuparketti
Mun mielestä on kunmallista että tuomarit arvostelee noita julkisivuja ja pihoja. Varsinkin kun on kerros- tai rivitalosta kyse. Ihan kuin se yhden osakkeen omistaja voisi jollekin vaalealle tiiliseinälle tai autotalleille yhtään mitään. Omakotitalosakaan julkisivuremppaan tuskin ruvetaan vain siksi että materiaali tai väri ei ole mieluinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuparketti
Juu niin sanoivatkin mainostauon jälkeen.
Mutta miten ihmeessä parketti on saatu toteutettua niin, ettei ole tarvinnut laittaa lattialistoja?
Itse en juurikaan välitä listoista, mutta olen aina ajatellut niiden olevan pakollisia paitsi ehkä betonilattioissa tms.
Karsea ja ahdistava tuo kerrostalokoti.
Joo