Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi nauttia kahden miehen deittailusta samaan aikaan?

Vierailija
16.01.2017 |

Tapasin sattumalta kaksi mukavaa (ennalta minulle tuntematonta) miestä lähes samaan aikaan. Sain kummaltakin treffikutsun lähes samaan aikaan, ja päätin käydä kummankin kanssa kahvilla. Uskoin, että toisen kanssa synkkaisi selvästi paremmin tai mitä todennäköisimmin kummankaan kanssa juttu ei etenisi välttämättä ollenkaan.

Nyt olen käynyt kummankin kanssa kaksilla treffeillä. Kummatkin ovat mukavia, kivannäköisiä ja vaikuttavat tosi kilteiltä. Molemmat vaikuttavat haluavan kanssani samankaltaisia asioita tulevaisuudelta.

Ensin kävin treffeillä henkilön A kanssa ja ihastuin häneen heti aika palavasti. Pari päivää sen jälkeen meillä oli ensitreffit sovittuna henkilön B kanssa. Ne menivät myös ihan mukavasti. Päätimme tavata kummankin miehen kanssa uudelleen.

Toiset treffit olivat taas samoihin aikoihin, ja treffien jälkeen tilanne kääntyikin ehkä hieman päälaelleen. Olen miettinyt tokien treffien jälkeen enemmän henkilöä B. Kummatkin miehet haluavat tavata minut kolmannen kerran.

Minulla oli vähän huono omatunto viimeisimmällä treffeillä. Tunsin pienen piston sydämessä, kun henkilö B sai minut nauramaan ja mieleeni tuli, ettei kumpikaan miehistä tiedä minun tavanneen toisenkin miehen pari kertaa. Vaikka ei kai se nykyaikana tavatonta tai epäsopivaa ole?

Kummatkin miehet vaikuttavat vielä tässä vaiheessa ihan potentiaalisilta poikaystäväehdokkailta. Toisen kanssa olemme treffeillä hipaisseet toisiamme silloin tällöin "muka vahingossa" ja halanneet pari kertaa. Toisen kanssa emme ole vielä edes kertaakaan halanneet. Sanokaa, etten ole paha ihminen! :D

Uskon, että kumpikin mies etsii parisuhdetta. Toisaalta voi olla, että hekin ovat tapailleet muita naisia osittain samaan aikaan, olemmehan me vasta tavanneet pari kertaa, 2-5 tunnin ajan kerrallaan.

Jos tapaan vielä kolmansien treffien jälkeen molemmat miehet, missä vaiheessa tapailuasia kannattaa ottaa puheeksi? Mitä kannattaisi vastata, jos miehet tai toinen heistä ottaa puheeksi tapailun/seurustelun? En haluaisi tehdä päätöstä suuntaan tai toiseen ennen kuin minulle selviää, olisiko jompikumpi miehistä oikeasti sopiva poikaystäväehdokas. En myöskään halua säätää/pelehtiä kummankin kanssa samaan aikaan.

Mitä te tekisitte tilanteessani?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajauduimme A:n kanssa pussailemaan. Hänessä on paljon hyviä puolia, mutta samalla olen vähän epävarma, olenko itse tarpeeksi ihastunut. Ja mielessäni on myös se toinen mies... Haluaisin rauhassa katsoa molemmat "vaihtoehdot", ja toisaalta on huono omatunto pussailla A:n kanssa, kun aikoo vielä tavata sen toisen miehen... Ehkäpä jompikumpi ottaa asioita puheeksi seuraavilla treffeillä. Yritän olla stressaamatta.

Vierailija
22/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne edennyt mihinkään suuntaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun suudellaan, pitäisi muut jo jättää pois. Testiksi voit vaikka kertoa miehelle, että tapailet suutelun merkeissä myös muita, jolloin ongelma todennäköisesti ratkaistaan sinun puolestasi.

Monen kanssa tapailussa on se huono puoli, ettei voi koskaan keskittyä ihmiseen, kun miettii jatkuvasti, olisiko joku toinen vielä parempi. Ei tupa lämpeä, jos ovet on auki. :)

Vierailija
24/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun suudellaan, pitäisi muut jo jättää pois. Testiksi voit vaikka kertoa miehelle, että tapailet suutelun merkeissä myös muita, jolloin ongelma todennäköisesti ratkaistaan sinun puolestasi.

Monen kanssa tapailussa on se huono puoli, ettei voi koskaan keskittyä ihmiseen, kun miettii jatkuvasti, olisiko joku toinen vielä parempi. Ei tupa lämpeä, jos ovet on auki. :)

Tämä on niin totta! Mutta miten voin tehdä valinnan ennen kuin olen varma? En ole onnesta sekaisin A:n seurassa, eikä jalat yleensä ns. mene alta hänen kanssaan, ehkä koska hän on ujohko ja herrasmiesmäinen ja etenee kanssani hitaasti. Oloni on viime tapaamisissa ollut hänen seurassaan mukava. Hän on fiksu, ja hänen seurassaan minulla on turvallinen olo.

Tuntuu ikävältä torjua B nyt kokonaan ja jättää tutustuminen täysin kesken hänen kanssaan, koska voi olla, että A:n kanssa homma ei toimikaan. Se tarkoittaisi kuitenkin sitä, että B tuskin haluaa tavata kuukauden tai parin päästä uudelleen, jos nyt sanon hänelle, etten voi tavata häntä enää toisen miehen takia. Vai miten tutustumisen voisi keskeyttää jättämällä sen mahdollisuuden, että myöhemmin kehtaisin ottaa yhteyttä, jos huomaan, ettei A ole oikea henkilö minulle?

Vierailija
25/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti tapailet ja katselet molempia, sitten kun homma vakavoituu toisen kanssa niin toinen pois pelistä.

Vierailija
26/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillua ne sulta haluaa.

27/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa muistaa, että onni suosii rohkeaa. Jos et itse eskaloi fyysisyyttä treffeillä, joku toinen kyllä tekee niin.

Vierailija
28/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin jo toisen treffikutsun saatuani sanonut, että minulla on sovittuna treffit jonkun muun kanssa. En olisi lähtenyt kahden miehen kanssa treffeille. Minusta tuo ei ole kunnioittavaa kohtelua treffikumppaneita kohtaan, että sovittelee heitä ikään kuin jotain vaatteita, että oisko tää kiva vai sittenkin tää. Ja olet vielä jatkanut sitä, kun et  osaa päättää. Ne miehet on oikeita ihmisiä, joilla on tunteita. Minusta on julmaa leikitellä niillä tuolla tavalla.

Ja mieti nyt jos päädyt valitsemaan jomman kumman. Miltä hänestä tuntuu se ajatus, että sinulle olisi yhtä hyvin käynyt se toinenkin mies?

29/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin jo toisen treffikutsun saatuani sanonut, että minulla on sovittuna treffit jonkun muun kanssa. En olisi lähtenyt kahden miehen kanssa treffeille. Minusta tuo ei ole kunnioittavaa kohtelua treffikumppaneita kohtaan, että sovittelee heitä ikään kuin jotain vaatteita, että oisko tää kiva vai sittenkin tää. Ja olet vielä jatkanut sitä, kun et  osaa päättää. Ne miehet on oikeita ihmisiä, joilla on tunteita. Minusta on julmaa leikitellä niillä tuolla tavalla.

Ja mieti nyt jos päädyt valitsemaan jomman kumman. Miltä hänestä tuntuu se ajatus, että sinulle olisi yhtä hyvin käynyt se toinenkin mies?

Ei se miltään tunnu. Vain idiootti ei ymmärrä, ettei toista voi mitenkään tuntea kunnolla vielä viisien treffien jälkeen. Ja hän sai haluamansa, joten ei valittamista siinäkään. Se tuntuu pahalta, jos tulee torjutuksi, mutta en ole koskaan kuullut yhdenkään miehen ajattelevan, että suhde on nyt pilalla, kun en ollut ainoa vaihtoehto.

Vierailija
30/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkaa vakavasti tuntua siltä, ettei tämä ap ole valmis parisuhteeseen ensinkään. 

Mikä ihme siinä on, että niitä miehiä pitää ottaa moniajoon? Mitä siinä muka menettää, jos tutustuu yhteen mieheen kerrallaan ja katsoo rauhassa, olisiko tämä se ihminen, jonka rinnalla haluan elää? Miten voi kuvitella, että voi syntyä joku pysyvä suhde sellaisessa tilanteessa, jossa aluksi miehiä on useampia (= enemmän kuin yksi) ja näistä sitten arvotaan kuka pääsee jatkoon? Jos ei ole kiinnostunut niin paljon että jättää kaikki muut miehet pois heti kättelyssä, niin parempi unohtaa parisuhteesta haaveilu. Kun valitset yhdet, niin se tarkoittaa että kaikki muut vaihtoehdot jäävät valitsematta. Eikä sen valitun kanssa solmittu parisuhde lujitu siitä, että jossittelet koko ajan, olisiko jossain ollut vielä parempi mies.

31/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kuvitella, että voi syntyä joku pysyvä suhde sellaisessa tilanteessa, jossa aluksi miehiä on useampia (= enemmän kuin yksi) ja näistä sitten arvotaan kuka pääsee jatkoon?

Esimerkiksi siksi, että näin käy koko ajan. Vitun typerä kysymys sinulta.

Vierailija
32/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkaa vakavasti tuntua siltä, ettei tämä ap ole valmis parisuhteeseen ensinkään. 

Mikä ihme siinä on, että niitä miehiä pitää ottaa moniajoon? Mitä siinä muka menettää, jos tutustuu yhteen mieheen kerrallaan ja katsoo rauhassa, olisiko tämä se ihminen, jonka rinnalla haluan elää? Miten voi kuvitella, että voi syntyä joku pysyvä suhde sellaisessa tilanteessa, jossa aluksi miehiä on useampia (= enemmän kuin yksi) ja näistä sitten arvotaan kuka pääsee jatkoon? Jos ei ole kiinnostunut niin paljon että jättää kaikki muut miehet pois heti kättelyssä, niin parempi unohtaa parisuhteesta haaveilu. Kun valitset yhdet, niin se tarkoittaa että kaikki muut vaihtoehdot jäävät valitsematta. Eikä sen valitun kanssa solmittu parisuhde lujitu siitä, että jossittelet koko ajan, olisiko jossain ollut vielä parempi mies.

Aiemmin tapailin vain yhtä kerrallaan. Useimpien kohdalla ekat treffit olivat myös viimeiset, sillä syystä tai toisesta toisella meistä (minulla tai vastapuolella) ei herännyt riittävästi kiinnostusta toista kohtaan. Muutamaa miestä tapailin pidempään, vain yhtä kerrallaan. Parissa kuukaudessa totesin kuitenkin jokaisen kohdalla (vaikka keskityin vain häneen), ettei hän ollut oikea henkilö minulle.

Tällä kertaa päätin tehdä eri tavalla, kun treffikutsut tulivat näiltä miehiltä lähes samaan aikaan. Ajatuksena oli, että todennäköisyys, että kummankin miehen kanssa synkkaa hyvin, on todella pieni. Sovin siis huoletta parit ensitreffit samalle viikolle. Nyt muutamien treffien jälkeen olemme toisen kanssa yhtäkkiä pussailuvaiheessa, kun toinen ei ole vielä edes halannut minua. Tietenkin kieltäytyisin uusista treffeistä henkilön B kanssa, jos olisi tosi ihastunut A:han.

Ikävä kyllä nyt tuntuu vain siltä, että pitäisi vielä nähdä parien treffien verran, miten meillä synkkaa B:n kanssa. Eteneekö juttu, ja herääkö häntä kohtaan enemmän tunteita. En tietenkään halua satuttaa ketään, ja tiedän, että tilanne on kurja miesten osalta. Onhan minulla itsellänikin vähän huono omatunto, ja siksi tänne jatkuvasti kirjoitankin... Ainoaksi vaihtoehdoksi taitaa jäädä tasapainoilu valkoisten valheiden ja toisesta miehestä avoimesti kertomisen välillä. Tietenkin kerron varovasti asiasta, jos jompikumpi tapailukumppani ilmaisee haluavansa keskustella tapailustamme. Sitä paitsi tiedän, että olisin epävarma "suhteen" tilasta, vaikken tapailisi toista samaan aikaan.

Vierailija
33/37 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain ns. dealbreakereita, esim. haluat ehdottomasti lapsia/olet vela, haluat ehdottomasti asua maalla/kaupungissa, haluat lukevan miehen jne. Mieti jos on ja koita selvittää miesten mielipide kyseisiin asioihin?

Itselleni esim. olisi mahdotonta olla jonkun juntin kanssa, joka söisi lihaa 5 aterialla päivässä ja ajelisi autolla harrastuksenaan, kun minulle ympäristöasiat ovat tärkeitä. Miehelleni taas tupakointi olisi ollut ehdoton ei.

Vierailija
34/37 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jotain ns. dealbreakereita, esim. haluat ehdottomasti lapsia/olet vela, haluat ehdottomasti asua maalla/kaupungissa, haluat lukevan miehen jne. Mieti jos on ja koita selvittää miesten mielipide kyseisiin asioihin?

Itselleni esim. olisi mahdotonta olla jonkun juntin kanssa, joka söisi lihaa 5 aterialla päivässä ja ajelisi autolla harrastuksenaan, kun minulle ympäristöasiat ovat tärkeitä. Miehelleni taas tupakointi olisi ollut ehdoton ei.

Hyviä näkökulmia. Yhteen juttuun minulla on selvä mielipide, ja toinen miehistä (henkilö A) vaikutti ainakin haaveilevan samanlaisesta tulevaisuudesta, kun kerran sivulauseessa kertoi jotain. ;)

Vierailija
35/37 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin hyvältä tuntuu. Vaikea sun on valintaa tehdä ennen kuin olet varma. Jos et ole sellainen nainen (mikä et selvästikään tekstiesi perusteella ole) joka nauttii kahden tapailusta samaan aikaan, osaat kyllä tehdä päätöksen sitten kun tiedät, kumman miehen kanssa haluat jatkaa. Sen aika on sitten kun on. Oikean hetken tiedät, kun toisen miehen tapailu tuntuu väärältä tai ei huvittaisi enää ja odotat toisen puheluita, viestejä tai näkemistä yli kaiken.

Vierailija
36/37 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin hyvältä tuntuu. Vaikea sun on valintaa tehdä ennen kuin olet varma. Jos et ole sellainen nainen (mikä et selvästikään tekstiesi perusteella ole) joka nauttii kahden tapailusta samaan aikaan, osaat kyllä tehdä päätöksen sitten kun tiedät, kumman miehen kanssa haluat jatkaa. Sen aika on sitten kun on. Oikean hetken tiedät, kun toisen miehen tapailu tuntuu väärältä tai ei huvittaisi enää ja odotat toisen puheluita, viestejä tai näkemistä yli kaiken.

Ääni tälle

Vierailija
37/37 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö AP pelleilet näiden kahden välillä vai teitkö vihdoin jotain asialle?