Missä iässä olet ollut parhaimman näköinen elämässäsi?
Siis oma arvio. Ja kerro myös minkä ikäinen olet nyt.
Kommentit (55)
varmaan nyt 32v kun tuntemattomat nuoremmat naiset on alkanut osoittamaan kiinnostusta. johtunee ehkä parrasta jota ex ei voinut sietää joten olin babyface
Siinä 19 vuotiaana- Nyt oon 70v ,enkä näytä kuulemma niin vanhalta, kiiitos lapset.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti nyt, 38-vuotiaana! :) Ei ole ainoastaan oma mielipiteeni, vaan myös miehet juoksevat perässä ihan eri malliin kuin aiemmin.
Samma här!
Olen kauneimmillaan nyt lähes 28-vuotiaana. Ihan siksi, että olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni normaalipainoinen pudotettuani 30 kg. Vaikka vielä haluaisinkin 10 kg pois, jotta olisin hoikka. Kasvot minulla ovat aina olleet kauniit. Hiukset taas ovat aina olleet huonot, mutta onneksi edes todella hyvän väriset. Nyt lasten jälkeen entistäkin ohuemmat haituvat.
40-vuotiaana, säihkyin onnea mikä teki myös kauniiksi.
Sitten sairastuin vakavasti, mies jätti ja jäin työttömäksi.
Nyt ikää 57 vuotta, ja uudet ystävät luulevat, että 40-vuotiskuvassani on tyttäreni...
Vähän päältä kolmikymppisenä. Nyt 53 v.
Varmaan vuosi sitten, kun olin pudottanut muutaman kilon painoa ja olin tosi timmissä kunnossa. Nyt on taas muutama ylimääräinen kilo, ne kun saan kesäksi pois, oon taas hottis.
Urheilkaa naiset, urheilkaa! Kestävyysurheilu ja kasvispainotteinen ruokavalio pitää nuorena. Liian laihaksi ei kuitenkaan enää nelikymppisenä kannata itseään treenata, vaan pikkuisen saa olla ylimääräistäkin.
N44
Kiinnostava kysymys! Kyllä vastaus taitaa olla nyt eli 30 -vuotiaana. Lapset tuoneet toki uutta mallia vartaloon enkä panosta ulkonäkööni kuten ennen (ennen oli ripsipidennykset, hiuslisäkkeet, värjäsin joka kuukausi hiukset ja kulmat...huh mikä homma😂😂) Nykyään kuitenkin käytän mielestäni kivampia vaatteita, kenkiä ja hiusvärini on omani eli minulle sopivin. Meikkaan päivittäin ja urheilen, uskon että onnellisuuteni näkyy myös ulos. Nuoruuden levottomuus hävinnyt. Miehet eivät kyllä todellakaan samalla tavalla katso joten voi olla että olen mielipiteeni kanssa yksin😂
20v, nyt olen 24v. Silloin olin sinkku ja mulla oli hirveesti aikaa urheilla, juhlia ja tavata ihmisiä. Se kun oli niin hauskaa elämä varmaan toi itsevarmuutta ja hymy kaunistaa aina. Nyt olen perusonnellinen, mutta arki on töissä käymistä ja eipä tuu enää niin usein liikuttua.
Edellinen eli 51 lisää että ennen kävin myös solkussa jne.olin ns. Näyttävä parikymppinen. Nykyään kotiäiti-look ei miehiä kiinnosta mutta kyllä näiden pohdintojen jälkeen pidän itseäni nyt kauneimpana. Itselläni oli niin, että ylimääräisellä tukalla, rusketuksella, ripsillä jne.ehkä sitten yritettiin tykätä ulkonäöstä. Nyt ei silleen tarvii yrittää 😊
N30
Varmaankin 26-vuotiaana, koska kävin tuolloin vielä salilla. Tosin olen aloittanut uudestaan ja muutenkin kuntoilen laajemmin kuin koskaan aikuisiällä, joten oletan olevani parhaimman näköinen elämässäni parin vuoden päästä.
M28.
Noin 35-vuotiaana. Olin nuorena söpö ja suurisilmäinen pullaposki. Aloin näyttämään naiselta vasta yli 30-vuotiaana, kun lapsenpyöreys hävisi ja piirteeni tulivat voimakkaammin esiin.
Nyt. M50. Nuorena olin aika babyface ja laiha. Jatkuva treenaus on tuonut lihasmassaa.
25 - 30 v. Sitten perheeseen tuli lapsia. x)