Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden päivityksiä olette piilottaneet fb:ssa?

Vierailija
16.01.2017 |

Itse niiden jotka vain leuhkivat matkoillaan ym "hienolla"elämällään (miksi heidän täytyy elämäänsä mainostaa, en ymmärrä) sekä ne jotka keskustelevat puolisonsa kanssa kommenteissa ym vakuuttelevat onnellista(?) avioliittoansa.

Enkä ole kateellinen. En vaan arvosta tuollaisia oman elämän korostajia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just nuo huomioh*orat. Joilla profiilikuva vaihtuu kolme kertaa viikossa jne.

Vierailija
2/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen, jonka päivitykset vihjaa paljon, muttei kerro mitään. Silloinkaan kun joku kysyy.

Tuttavan, joka päivittää kuvia vain lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiika-koulukaverin jolla on 3 rumaa koiraa ja kirjoittaa niistä kuin ihmislapsista ( tyyliin Mussu sanoo, Mussu tekee, Mussu tykkää). YÖK

Yhden golffarin jolla ei ole mitään muuta sanottavaa

Vierailija
4/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut paasaajat, jotka postaavat poliittisia mielipiteitään ja möykkäävät joka päivä typeriä juttujaan. Olen poistanut etäisemmät kavereista ja läheisemmät poistanut uutisvirrasta.

Vierailija
5/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, jolta tulee joka päivä näitä "Siivottu, leivottu sitä ja tätä, ulkoilutettu koira ja lapset ja nyt iltavuoroon". Sellaisen, joka jakaa kerralla kymmeniä elähyvinnaurausein-tmv aforismeja.

Vierailija
6/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tyypin jolla ei ole koskaan mistään mitään positiivista sanottavaa. Siis ihan päivittäin tulee useita tilapäivityksiä joissa asia x tai ihminen z on ihan paskaa, hirveetä, oksettavaa, maailman kamalinta jne.. valitusta ja uhriutumista.

Kaikissa ravintoloissa on ihan paskaa ruokaa ja paska palvelu, tämä julkkis tai biisi tai uutinen on paskaa, lapset on maailman kamalinta paskaa, ihmiset joiden lempiväri on sininen on paskoja ja lampaita, marimekko on paskaa ja kaikki marimekosta tykkäävät on paskoja, miksi kaikki tykkää tästä jutusta vaikka se on ihan jäätävää paskaa..

Vierailija
7/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne jotka mielestäsi leuhkivat matkustelullaan vain kertovat elämästään ihan niin kuin kaikki muutkin? Heillä vain matkustelu sattuu kuulumaan osaksi elämää.

Mä en ole vielä piilottanut kenenkään päivityksiä, mutta vuodesta toiseen ärsyttää se joidenkin tapa kirjoittaa päivitys, jossa vain vihjaillaan, mutta mitään ei kerrota. Niin kuin esim. "Tänään olen hyvin surullinen, ihan kamala päivä 😢 Toivottavasti aurinko pian paistaisi tähänkin risukasaan". Sitten joku kysyy, että mikä on, ja hänelle luvataan vastaus yksityisviestinä. En ymmärrä pointtia, paitsi huomion kerjäämisen.

Sen olen kyllä huomannut, että Facebookissa ei enää näy hyviä päivityksiä kovinkaan paljon. Mun mielestä niitä on just hauskin lukea! Enemmän on uutislinkkejä, huumorikuvia ja videoita. Ehkä juuri siksi, että kaikenlaisista päivityksistä valitetaan ja kukaan ei uskalla kirjoittaa mitään :D

Vierailija
8/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni nykyisen muijan.

Se on vaan niin häikäisevän mölö ja nolo rasistijuntti. En kestä nähdä miten pöljän naisen eksäni on rinnalleen löytänyt.

Ja mulla on siis eksän kanssa yhteisiä lapsia :(

Vierailija
9/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piilota kenenkään päivityksiä. Jos en tykkää jonkun päivityksistä, eli ne ovat rasistisia tai pervoja, poistan kavereistani.

Tuota en ymmärrä, ettei saisi omasta elämästään kertoa. Kenen elämästä sitten? Jonkun julkkiksenko vai rikollisten? Helposta te ärsyynnytte.

Vierailija
10/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni nykyisen muijan.

Se on vaan niin häikäisevän mölö ja nolo rasistijuntti. En kestä nähdä miten pöljän naisen eksäni on rinnalleen löytänyt.

Miksi oot sen kaveri?

Vierailija
11/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa yhtään mitään vauvakuvia. Samat ihmiset ämppää aina kymmeniä viikossa. Hohhoijaa!

Vierailija
12/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piilottanut pari jotka postaavat jatkuvasti saavutuksistaan, matkoistaan, sosiaalisesta elämästään laajan ystäväpiirin kanssa ja siitä kuinka upeaa heidän elämänsä on. Ihan on syynä vain kateus, huomaan vertaavani elämääni koko ajan heihin ja tulee huono fiilis heidän päivitystensä näkemisestä, joten katsoin parhaaksi piilottaa heidät kokonaan. En tykkää tästä piirteestä itsessäni, mutta on huomattavasti parempi fiilis, kun heidän paremmuuttaan ei joka päivä hierota naamaani FB:ssä. :P

Lisäksi olen piilottanut niitä jotka jakavat koko ajan jotain testituloksia tai aforismeja. 

Vierailija
13/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten jotka tekee jatkuvasti jotain testejä yms.

Vierailija
14/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni nykyisen muijan.

Miksi oot sen kaveri?

en oo.

Mutta se on esim. mun eksän kaveri ja mun lasten fb-kaveri. Niin sen junttikommentit näkyy mulle jos en estä koko muijaa. Elämäni muuttui siedettävämmäksi kun poistin koko akan. Hänen kommentit ei nyt siis mulle näy millään sivulla. Vaikka olisivat kuinka julkisia.

Vierailija
15/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni nykyisen muijan.

Miksi oot sen kaveri?

en oo.

Mutta se on esim. mun eksän kaveri ja mun lasten fb-kaveri. Niin sen junttikommentit näkyy mulle jos en estä koko muijaa. Elämäni muuttui siedettävämmäksi kun poistin koko akan. Hänen kommentit ei nyt siis mulle näy millään sivulla. Vaikka olisivat kuinka julkisia.

OK! Hyvä ratkaisu varmasti!

Vierailija
16/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himojuoksijan päivitykset: "Se on aika lähteä taas... Juoksutreeneihin ;-) ", " Aina on hyvä sää juosta ;-) ", " Lauantai... Mikä ihana tekosyy juosta ;-) " jne. jne. Monta kertaa viikossa aina tiettyinä päivinä ja treenien jälkeen jaetaan tietysti treenikuvat. Eniten ehkä ärsytti ne hymiöt :-D

Mies hankki koiran ja teki sen jälkeen päivityksen jokaisesta ulkoilulenkistä. Eli ainakin 4 kertaa päivässä.

Himouskovainen ihkuihminen "Say Amen!"- ja " Ihmisen kunnioittamisen hinta: 0€"-kuvillaan noin 100 kertaa päivässä. Oikeasti. Myöhemmin jouduin tämän naimisissa olevan, 70vee "kunnioittajan" seksuaalisesti ahdistelemaksi :-)

Vierailija
17/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään mutta on käynyt mielessä muutaman tyypin päivytykset pistää pois näkyvistä.

Eka tapaus on vanhempi nainen jolla on vakava pitkäaikais-sairaus. Hänen tilapäivityksistään paistaa se että on kiitollinen elämästään mutta silti myös masentunut sairautensa vuoksi. Ymmärrän hyvin hänen tuskansa ja tunteensa mutten jaksa koko ajan törmätä tilapäivityksiin siitä kuinka pitää olla kiitollinen elämästään ja kuinka hänen sairautensa vie voimat.

Toinen onkin sellainen että tekee kännissä monia turhanpäiväisiä tilapäivityksiä. Tekstistä on vaikea saada selvää kun ei käytä välimerkkejä ollenkaan ja tuntuu vaihtavan aihetta kesken lauseen. Suurimmaksi osaksi puhuu maahanmuuttopoliitiikasta, vanhoista tapahtumista ja sanonnoista ja leuhkii siitä kuinka on joskus sanonut poliisille suorat sanat tai on hakannut naapurin. Toisaalta hänen juttuja on viihdyttävä lukea mutta toisaalta ne ärsyttää.

Vierailija
18/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, jonka poikaystävä on hänen lapsensa ikäinen. Miehiä molemmat.

Pidän ystävästäni, mutta kammoan ikäerojuttuja.

Vierailija
19/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen, joka on sairastunut ja joutunut sen jälkeen sairaseläkkeelle. Jatkuvasti hän haukkuu sukulaisiaan ja sitten valittaa sitä ettei hänen kanssaan ole sukulaiset tekemisessä. MYös yksi todella raivostuttava juttu on se, että hän kerjää sääliä, koska on niin sairas ja päivittelee tyyliin: kukaan ei välitä tai kommentoi jne... En jaksa katsella sitä uhriutuvaa ja muita syyllistävää asennetta! Ja olen työpaikassa jossa on paljon karmeita ihmiskohtaloita ja teen ihmisläheistä työtä, mutta tuollaista muita syyllistävää asennetta en kestä vapaa-ajalla. 

Vierailija
20/21 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kaverin kaverin, joka on muuten symppis, mutta on työtön ja työhaluton ja elää täysin tuilla. Ei siinä mitään, mutta kun se jatkuvasti kitisee kuinka pitäisi saada enemmän ja on väärin kun työssäkäyvät pääsee sinne ja tänne ja hän ei, kun kukaan ei häntä suostu maksamaan. Välillä kiittää Jeesusta ja Israelia. :) Tavallaan ihana mutta ei aina jaksa sen juttuja.

Poistin myös toisen kaverin jutut. 4-kymppinen ja postaa koko ajan duckface-kuvia itsestään. Myös pitkäaikaistyötön, mutta ei valita. On vain liikaa aikaa ja halua lisäillä kuviaan. Tukkii tavallaan koko etusivun ja jää mielenkiintoisempien ihmisten päivitykset näkemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan