Ottaa päähän, kun 99,9% ihmisistä on niin epäkiinnostavia ja kuolettavan tylsiä!
Olkaa ihmiset kiehtovampia, omaperäisempiä, kiitos!
Kommentit (9)
Joo minäkin vietän aikaani mielummin yksin omien ajatusteni kanssa kuin tylsämielisessä seurassa.
-ap
Sinuako tässä pitäisi alkaa viihdyttämään? Suksi kuule syvälle helvettiin.
En ole kiinnostunut ihmisistä, en varsinkaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Sinuako tässä pitäisi alkaa viihdyttämään? Suksi kuule syvälle helvettiin.
En ole kiinnostunut ihmisistä, en varsinkaan sinusta.
Enkä minä ole kiinnostunut sinusta, kiitos vain.
Vaihda seuraa, hakeudu sellaisten ihmisten pariin, joita kiinnostaa samat asiat.
Harva ihminen on oikeasti todella omaperäinen, en edes itse odota ihmisiltä tällaista. Mutta minusta sinun ei kannata lähteä sille tielle, että syytät muita ihmisiä siitä, että he eivät ole tarpeeksi mielenkiintoisia puhumattakaan siitä, että muilla ihmisillä on vain välinearvoa, on tuotettava jotakin mielenkiintoista sinulle. Sinulla on myös oma vastuusi täyttää elämäsi asioilla, jotka sinua kiinnostavat.
No mikä sitten on epätylsää? Jonkun mielestä sinä olet sitten ap varmaan erittäin sietämätön. Ehkä kaikkien mielestä?
Onks tää se ainoan lapsen syndrooma? "Yhyy äiti, maailma ei viihdytä mua!!!!"
95% ihmisistä on massalampaita. Tylsiä ja mitäänsanomattomia, täysin vailla omaa ajattelukykyä.
5% ihmisistä kykenee ajattelemaan omilla aivoillaan ja olemaan yksilöllisiä persoonia.
100% ihmisistä laskee itsensä siihen 5%:iin.
Samaa mieltä ap:n kanssa, lisättynä vielä sillä että 99.9% ihmisistä on tyhmiä. Todella harvassa on ihmiset, joiden kanssa on miellyttävää keskustella... Tieteen, taiteen ja ajankohteisten asioiden tuntemus on monellä lähes olematonti ja keskustelut ovat tasoa "oletko huomannut, että kaupoista on lehtitaikina loppu?"...
Samaa mieltä. Siksi mulla onkin vain yksi kaveri. En jaksa tylsiä tyyppejä. Olen mielummin yksin. N28