Etsitään nimeä pojalle
Nyt on siis hakusessa tavallinen suomalainen nimi. Nimessä ei saa olla r-kirjainta, mielellään kaksi tavuinen, saa kyllä olla pitempikin jos löytyy joku muuten täydellinen nimi. Suosikkeja on Tiitus, Pessi ja Veeti, mutta nämä eivät käy, eli jotain näiden tapaista. Kiitän avusta jo ennakkoon.
Kommentit (6)
Noista Totti ja Lassi oli aikas kivoja. Noi kaikkein tavallisimmat Hannut ja Jounit ei oikein sytytä, mutta en kuitenkaan halua mitään keksimällä keksittyä nimeä, edellistenkin lasten nimet ihan tavalliset.
Hih, minusta Tiitus, Pessi ja Veeti eivät kyllä ole " tavallisia suomalaisia nimiä" , jounit ja hannut enemmänkin ;o).
Mutta mitäs sanoisit seuraavista, jotka minusta ovat aika samantyylisiä kuin nuo, joista pidät itse:
Linus
Sasu
Saska
Leevi
Nuutti
Taavi
Kaapo
Teemu
Paavo
Peik
Jakke
Nikke
Nemo
Konsta
Antto
Elmo
Miellyttikö mikään?
Veikka
Tuukka
Peetu
Pietu
Juska
Vili
Iikka
Lenni
Ekku
Mitja
Miska
Hemmo
Hemmi
Samppa
Sampsa
Okko
Atte
Pette
Eeki
Eeti
Eeka
Juuso
Milo
Timi
Tino
Jami
Jimi
Jone
Jasu
Jone
Tami
Tomi
Toma
abaco:
Hih, minusta Tiitus, Pessi ja Veeti eivät kyllä ole " tavallisia suomalaisia nimiä" , jounit ja hannut enemmänkin ;o).
Mutta mitäs sanoisit seuraavista, jotka minusta ovat aika samantyylisiä kuin nuo, joista pidät itse:
Linus tästä pidän
Sasu en tykkää
Saska enkä tästä
Leevi tykkään, mutta mies ei
Nuutti meidän koiraTaavi ei hyvä
Kaapo ei hyvä
Teemu mun serkku
Paavo pappa
Peik tämä on se mitä tarkoitin tavallisella suomalaisella nimellä, siis ei näitäJakke en tykkää
Nikke en tykkää
Nemo Liian outo
Konsta tämäkin kiva, mies ei tykkää
Antto en tykkää
Elmo aika kamalaMiellyttikö mikään?
Taidan olla aika ronkeli?
Lenni, Juuso ja Jamikin ihan kivoja. Tosin näistäkään mies ei hyväksy mitään.
Onko muilla samaa ongelmaa, että tyttöjen nimiä kyllä löytyy paljonkin, mutta poikien nimiä ei tunnu löytyvän millään.
Toi Linus kyllä miellyttää aika lailla, täytyy miettiä.
Tatu
Totti
Paulus
Pontus
Ossi
Onni
Olli
Ola
Lasse/ Lassi
Jussi
Juha/ Juho
Seemi