NORDEA on rosvopankki!
Perhana oli jo kymmenen euroa viety tililtä kaikenmaailman palvelu- ja tilimaksuina. Sehän tekee vuodessa yli satasen.
Onko kaikki pankit nykyään yhtä paskoja, kun toi helkutin nordea?
Vittu että vituttaa köyhää!
Kommentit (21)
Tuot kuitenkin hiekkaa tuulikaappiin, hyvä että sakotetaan
Samaa luokkaa ne palvelumaksut ovat muissakin pankeissa, pois lukien S-Pankki. Jos on vähän enemmän asiointia Nordeassa, niin palvelut ovat ilmaisia. Minusta ihan hyvä ja toimiva pankki. Mukava pankkineuvoja ja lainan korko+marginaali edulliset. Ei valittamista.
S-ja Osuuspankki on ainoita Suomessa, joilla on vielä hyvin pullat uunissa ja kunniotus asiakkaita kohtaan tallessa. Kaikki muut on järjestään aivan perseestä palveluineen ja nettipankkeineen.
Varakkaampien pitäisi subventoida vähävaraisten pankkiasiointia :)
Joku tilinhoitomaksu 2€ tullut Visa -Electron-kortin ja verkkopankkitunnusten lisäksi ja nostoista myös veloitetaan
Itse just lopetin nordean tilin ja avasin s-pankin. Suosittelen.
Itsekkin olen kuullut vain huonoja asioita nordeasta. Itse en ole ollut asiakas joten en voi varmuudella väittää sen olevan huono.
Huhut kertoi että nordean asiakkaan kuollessa, perijä ei tarvittavien papereidenkaan avulla päässyt maksamaan kuolleen henkilön talon asumiskustannuksia, vaikka oltiin neuvottu että näin voisi tehdä kun tuo oikeat paperit.
Avainasiakkaalta ei mene palvelumaksuja.
Otan Nordeasta kotivakuutuksen. Olen sinkku. Vuosi 150€ onko Kallis?
Meille avainasiakkaille maksetaan konttorissa käymisestä :) Ja sehän sopii, röyh!
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin olen kuullut vain huonoja asioita nordeasta. Itse en ole ollut asiakas joten en voi varmuudella väittää sen olevan huono.
Huhut kertoi että nordean asiakkaan kuollessa, perijä ei tarvittavien papereidenkaan avulla päässyt maksamaan kuolleen henkilön talon asumiskustannuksia, vaikka oltiin neuvottu että näin voisi tehdä kun tuo oikeat paperit.
Kuolinpesän varoista ne maksetaan perinnönjakoon saakka, ihan perusasioita. Kyllä meillä ne toimi sekä Nordeassa että Osuuspankissa. S-pankki sen sijaan on veemäisintä on kun yrität lopettaa kuolleen ihmisen tiliä. Onneksi pääsin ko. puljusta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Avainasiakkaalta ei mene palvelumaksuja.
Olen ollut 35 vuotta Nordean asiakas ja niin pienet tulot, että en ole avainasiakas.
Etteko te AV mammat opi cherry pickingia. Eli hajautus. As. laina sielta mista halvin (OP 0,3% marg, 1kk europori), Palkka ja laskut S pankki, kortti esim K plus Mastercard. Kaikki täysin maksuttomia. auton vakuutukset maksan OP:n bonuksilla (0,25% asioinnin maarasta).
Vierailija kirjoitti:
Samaa luokkaa ne palvelumaksut ovat muissakin pankeissa, pois lukien S-Pankki. Jos on vähän enemmän asiointia Nordeassa, niin palvelut ovat ilmaisia. Minusta ihan hyvä ja toimiva pankki. Mukava pankkineuvoja ja lainan korko+marginaali edulliset. Ei valittamista.
OP:lla tarvitsee huomattavasti vähemmän asiointia että palvelut ovat ilmaiset, bonuksien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Paras pankki on SV!
Totta, sitten saa hkpalvelua!
Osuuspankki on jees. Niin kauan kuin elää ja sen jälkeen se on ihan perseestä.
Kuolinpesän varat tuntuvat siirtyneen pankin omaisuudeksi, sen verran nihkeää sen käyttö on.
Jos vainaja on erehtynyt liittymään OP:n jäseneksi, niin mahdollinen pankin maksama jäsenyysmaksun korotus on verotettavaa tuloa kuolinvuonna, jäsenyysmaksu palautetaan takaisin ja siitä pitää maksaa luovutusvoittovero.
Jäsenyysmaksu palautetaan kahden vuoden kuluttua kuolemasta, eli siinäpä roikut pankin asiakkaana vähintään kaksi vuotta ja verotuksellisesti kuolinpesän voi lopettaa vasta kolmen vuoden kuluttua kuoleman jälkeen.
Että kiitti vitusti koko osuuspankille.
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankki on jees. Niin kauan kuin elää ja sen jälkeen se on ihan perseestä.
Kuolinpesän varat tuntuvat siirtyneen pankin omaisuudeksi, sen verran nihkeää sen käyttö on.
Jos vainaja on erehtynyt liittymään OP:n jäseneksi, niin mahdollinen pankin maksama jäsenyysmaksun korotus on verotettavaa tuloa kuolinvuonna, jäsenyysmaksu palautetaan takaisin ja siitä pitää maksaa luovutusvoittovero.
Jäsenyysmaksu palautetaan kahden vuoden kuluttua kuolemasta, eli siinäpä roikut pankin asiakkaana vähintään kaksi vuotta ja verotuksellisesti kuolinpesän voi lopettaa vasta kolmen vuoden kuluttua kuoleman jälkeen.
Että kiitti vitusti koko osuuspankille.
Jäsenyysmaksu? Siis sen satasen mitä asiakasomistajuus maksaa? Itse maksoin euron, mutta taitaa olla 100€. Siitäkö tässä valituksessa on kyse?
Kaikki ne on suurinpiirtein saman hintaisia. Muutenhan kaikki köyhät menisi sinne missä olisi halvinta. Sitten kun kaikki höyhät ovat yhdessä ja samassa pankissa kiinni, niin sepä vasta tulisi sille pankille kalliiksi. Siitä taas kaiken maailman maksut nousisikin.
S-pankki on asiakasomistajille ilmainen.