Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu jos meillä kotona on sotkuista.

Vierailija
16.01.2017 |

Vaikka ne on vain hänen vaatteita lattialla, hänen harrastusjuttuja kassissa eteisessä lojumassa, hänen jotain pikkutavaroita ja papereita pitkin poikin. Hänen kokislaseja työhuoneessa. Ei minun. Mutta hän siis suuttuu ja sanoo minulle vihaisena että per**le miksi täällä on aina näin paskaista. Ei siis "käske" minua siivoamaan kuitenkaan. Yleensä en vastaa mitään tai sanon että ne on sinun tavaroitasi. Mutta ahdistun kun hän suuttuu minulle tuollaisesta. Osaisiko joku auttaa? Miten saada nuo suuttumiset pois?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille ihan rauhallisesti tästä?

Jos tämä ei onnistu, mieti ankarasti, miksi olet parisuhteessa hänen kanssaan.

Vierailija
2/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma suuttuuko hän oikeasti jotenkin minulle, vaikka niin tilanteen tulkitsen. Voi olla että hän ärtyy sotkusta ja suuttuu itselleen koska ne on hänen sotkuja, mutta jos satun samalla samaan huoneeseen niin se suuttuminen tuntuu kohdistuvan minuun. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaisin varmaan yhtä vihaisena, että "vit*u mikset sitten siivoa"". Miksi aina mies olettaa, että nainen on se joka heiluu sen rätin kanssa?

Vierailija
4/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat työssäkäyviä? Jos, niin silloin mies saa siivota sotkunsa itse. Jos taas olet kotivaimona ja mies elättää sinut niin silloin sinun kuuluu pitää kodista huolta.

Vierailija
5/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuulosta siltä, että hän suuttuisi juuri sinulle. Manaa itsekseen, ehkä ärtyneenä omasta saamattomuudestaan?

Vierailija
6/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko molemmat työssäkäyviä? Jos, niin silloin mies saa siivota sotkunsa itse. Jos taas olet kotivaimona ja mies elättää sinut niin silloin sinun kuuluu pitää kodista huolta.

Huoh, miten sinä aina jaksat tulla joka ketjuun hokemaan tuota.

Vierailija
7/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma suuttuuko hän oikeasti jotenkin minulle, vaikka niin tilanteen tulkitsen. Voi olla että hän ärtyy sotkusta ja suuttuu itselleen koska ne on hänen sotkuja, mutta jos satun samalla samaan huoneeseen niin se suuttuminen tuntuu kohdistuvan minuun. Ap.

Kysy seuraavalla kerralla onko hän sinulle vihainen.

Vierailija
8/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääset kun siivoat ne pikkujutut. Ei vaadi paljon nostaa vaatteet pyykkikoriin tai viedä lasit pesuun. Jos kyse on kuitenki periaatteesta ja mies ei hoida mitään ekstra juttuja sinun puolestasi, vastaa hänelle aina että kenen sotkuja mahtavat taas olla.

Vierailija
9/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kuulosta siltä, että hän suuttuisi juuri sinulle. Manaa itsekseen, ehkä ärtyneenä omasta saamattomuudestaan?

Voi olla. Jos nimittäin siivoaisin ne hänen pikkutavaransa ja paperinsa jonnekin, niin luulen että suuttuisi siitä, koska ne menisi vahingossa ihan vääriin paikkoihin (en tiedä missä järjestyksessä haluaa jotain papereitaan säilyttää, enkä tykkäisi yhtään jos mies jonkun minun laskuni kiikuttaisi jonnekin missä en tiedä missä se on). Ap.

Vierailija
10/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmisestä kyse, en ole tätä aiemmin sanonut täällä. 

Vierailija
11/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, Heli Vaarasen mielestä kukaan mies ei voisi koskaan valittaa, että kotona on liian sotkuista. 

Vierailija
12/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmisestä kyse, en ole tätä aiemmin sanonut täällä. 

No tiedoksi nyt kaikille, että mies ei elätä minua eikä maksa edes suurinta osaa elämisestämme. Ap.

Vierailija
13/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaisin varmaan yhtä vihaisena, että "vit*u mikset sitten siivoa"". Miksi aina mies olettaa, että nainen on se joka heiluu sen rätin kanssa?

Aina? Kyllä noin ajattelee vain mamman mussukat ja jännämiehet.

Vierailija
14/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muutamia variaatioita

-Se siivoaa joka sotkee

-Se siivoaa jolla on siihen paremmin aikaa

-Se siivoa jota sotku enemmän häiritsee

Edellisiä yhdistelemällä jokaisessa taloudessa löytyy jonkinlainen tasapainoa. Se on sitten eria asia että voiko kaikki asukaat olla tilanteeseen samaan aikaan tyytyväisiä.

Vierailija
15/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ot, Heli Vaarasen mielestä kukaan mies ei voisi koskaan valittaa, että kotona on liian sotkuista. 

Miksi omista sotkuista pitäisi kenellekään valittaa? Sen kun siivoaa sotkunsa pois.

Vierailija
17/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinaan samaa. On käynyt ilmi, että lapsuudenkodissa äitinsä siivosi aina poikansa sotkut pikaisesti. Äidillään oli filosofia, että "lapsi oppii siivoamaan, kun tottuu siihen että on siistiä". No tosiasiassa kävi niin, että herra tottui siihen, että on siistiä, mutta ei käsittänyt että sen eteen pitää tehdä jotain. Nykyisin onneksi kestää paljon paremmin sotkua, eikä valita jos paikat ei ole ihan "tip top". Siivoamisesta ei pidä edelleenkään.

Vierailija
18/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ne on vain hänen vaatteita lattialla, hänen harrastusjuttuja kassissa eteisessä lojumassa, hänen jotain pikkutavaroita ja papereita pitkin poikin. Hänen kokislaseja työhuoneessa. Ei minun. Mutta hän siis suuttuu ja sanoo minulle vihaisena että per**le miksi täällä on aina näin paskaista. Ei siis "käske" minua siivoamaan kuitenkaan. Yleensä en vastaa mitään tai sanon että ne on sinun tavaroitasi. Mutta ahdistun kun hän suuttuu minulle tuollaisesta. Osaisiko joku auttaa? Miten saada nuo suuttumiset pois?

Jos mies kerran vain toteaa asian, vaikka harmistuneeseen sävyyn, niin mietipä ihan vakavissaan, että miksi sinä heti ahdistut? Ilmeisesti ajattelet joko että hän syyttää sinua-miksi jos hän ei osoita sanojaan edes sinulle? Onko sinua alistettu aiemmin, osoitettu että sinun osa on siivous? Vai pelkätkö kaikkia miehiä? Onko alkoholistiperhetausta?

Voit alkaa olla terve ja tasapainoinen kumppani kun lakkaat olemasta pelokas.

Vierailija
19/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies valittaa sotkuista, mutta osaa siivota omat sotkunsa. Minä taas en sotke. Poikamme on opettanut siivoamaan huoneensa ja "räjäyttää" sen silloin tällöin, jos alkaa muistuttaa teiniluolaa. 

Eli vastaukseni sinulle ap:

Sanot että "Omahan on sotkusi, siivoa sotkusi äläkä minulle valita!"

Miksi olet kiltti tyttö? Opetetiinko kotona, että ei saa sanoa vastaan yhtään mihinkään eikä pitää puoliaan? Oleppas topakampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä