Mikä näistä peleistä paras?
Dragon age inquisition, Witcher 3 vai Final fantasy XV? Mielipiteitä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Witcher 3
Tämä! En itse asiassa oo FF:a pelannut, mutta The Witcher 3 on ehkä paras peli mitä oon ikinä pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Witcher 3
Tämä! En itse asiassa oo FF:a pelannut, mutta The Witcher 3 on ehkä paras peli mitä oon ikinä pelannut.
Tää kyllä kiinnostaisi mutta en tiedä tykkäisinkö pelata miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Witcher 3
Hyi mikä seksisti. Siinä on kyllä ihan hyviä naishahmoja ja parissa kohtaa pääsee pelaaman naisenakin.
Witcher 3
Olen pelannut sekä FFXV:n että W3:n ja voittaja on selvä. Witcher 3 on niin hyvä, että se saatetaan muistaa joskus jopa yhtenä parhaista PS4-peleistä. Dragon Agesta en osaa sanoa; voi olla kelpo peli, vaikkei olekaan keränyt ylistysta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Witcher 3
Mä mietin ihan samaa alunperin, mutta kannattaa oikeesti testata! Aivan upean näköinen peli ja tarina on mahtava, samoin henkilöhahmot, ja kyllä siihen Geraltina pelaamiseen tottuu :D Ja vaikka alun perin epäilin juuri tuosta syystä, niin on tosiaan mun lempparipeli nyt ja innostuin sen takia pelaamaan Witcher 2:nkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Witcher 3
Hyi mikä seksisti. Siinä on kyllä ihan hyviä naishahmoja ja parissa kohtaa pääsee pelaaman naisenakin.
Onhan se ihan mukavan näkönen hahmo, ei siinä mitään.
Olis mahtavaa jos joskus tehtäisiin sellainen peli missä pitäisi välillä myös syödä, juoda ja nukkua. Ehkä jopa pientä romanssia löytyisi välillä ja sitten taas lisää seikkailua avoimessa maailmassa.
Tämän videon takia DAI pesee kaikki muut kevyesti! :-D
Tylsempänä vaihtoehtona W3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Witcher 3
Onhan se ihan mukavan näkönen hahmo, ei siinä mitään.
Olis mahtavaa jos joskus tehtäisiin sellainen peli missä pitäisi välillä myös syödä, juoda ja nukkua. Ehkä jopa pientä romanssia löytyisi välillä ja sitten taas lisää seikkailua avoimessa maailmassa.
Onhan noita tuontyyppisiä pelejä. Witcheristä löytyy kaikkia noita, vaikka syöminen ja nukkuminen ei ole sellainen välttämättömyys kuin jossai survival-tyyppisessä pelissä jossa ilman ruokaa ja lepoa kuolee.
Dragon Age on osittain ihan hyvä peli, mutta siinä on myös ihan liikaa kuraa, kuten tylsä taistelusysteemi ja umpitylsät sivutehtävät tyyliin kerään 100 taikakäpyä tai tapa 50 örkkimörkkiä.
Kyllä Witcher 3 vie voiton. Siinä on uskomattoman hyvin kirjoitettu tarina ja ennen kaikkea hahmot. Kukaan ei ole yksiulotteinen. Suosittelen lukemaan myös kirjat.
Tykkäsin myös Dragon Age: Inquisitionista. Mass Effect fantasiamaailmassa, what's not to like?
Ehkä nuo kaksi ovat jaetulla ykkössijalla. Fiiliksestä riippuu, kumpi on kulloinkin parempi omaan silmään.
Kokonaisuutena Witcher 3 voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän videon takia DAI pesee kaikki muut kevyesti! :-D
Tylsempänä vaihtoehtona W3.
Milloin peleistä tuli noin tyhmiä? Tässä oikea peli: https://www.youtube.com/watch?v=NOFZ5fv_pb8
Dragon Age ehdottomasti! Witcher 3 myös hyvä peli ja kolmannes vaihtoehto ei minulle tuttu
Oon pelannut kaikki, Witcheriä suosittelen.
No Dragon Age ei ainakaan ole kummoinen, muita en ole pelannut.