Mistä voi johtua luonteeni maskuliinisuus?
En koe mitään kehodysforiaa, mutta en sovi naisen rooliin ja koen sen nolona. Kaikki naisellinen on maailmanlaajuisesti matalastatuksista ja itse haluan mahdollisimman korkean julkisen statuksen ja kunniaa. Olen suorapuheinen, analyyttinen, kriittinen ja skeptinen. Pidän suurta osaa naisista taivaanrannanmaalareina, alistuvina ja vähän naiiveina.
En suostu suhteeseen tai seksiin miehen kanssa koska minua pidettäisiin "antajana", alistujana ja minun tehtävänä nähtäisiin miehen tyydyttäminen. En halua olla miesten kanssa muussa kuin ammatillisessa tekemisessä koska en halua olla naisen roolissa.
En halua olla kaunis, miellyttävä, hoivallinen tai vaatimaton. Olen vahva, dominoiva ja miehisen kunnianhimoinen.
Muita jotka kokevat naisen roolin luonnottomana ja ahdistavana?
Kommentit (27)
Itsessäni samaa "vikaa". Syyksi näen sen että isäni ei kunnioittanut äitiäni (nöyryytti, alisti, phoinpiteli, ei arvostanut hänen väitöskirjan tekemistä), isovanhempani pitivät poikalasta (veljeäni) tyttölasta arvokkaampana, selkeä jako miesten ja naisten töihin jne. Mummini pakotti esim. tiskaamaan, koska "se on naisten työ!". Sillä ei ollut kenellekään mitään merkitystä, mikä minua oikeasti kiinnosti ja millainen persoona olin. Tärkeintä oli (olisi) ollut naisten töiden oppiminen ja muiden "hoivaaminen".
Koen että em. syistä minusta tuli kuvaamasi kaltainen.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe mitään kehodysforiaa, mutta en sovi naisen rooliin ja koen sen nolona. Kaikki naisellinen on maailmanlaajuisesti matalastatuksista ja itse haluan mahdollisimman korkean julkisen statuksen ja kunniaa. Olen suorapuheinen, analyyttinen, kriittinen ja skeptinen. Pidän suurta osaa naisista taivaanrannanmaalareina, alistuvina ja vähän naiiveina.
En suostu suhteeseen tai seksiin miehen kanssa koska minua pidettäisiin "antajana", alistujana ja minun tehtävänä nähtäisiin miehen tyydyttäminen. En halua olla miesten kanssa muussa kuin ammatillisessa tekemisessä koska en halua olla naisen roolissa.
En halua olla kaunis, miellyttävä, hoivallinen tai vaatimaton. Olen vahva, dominoiva ja miehisen kunnianhimoinen.
Tuo on vähän ristiriitaista koska miehet ovat naisten kanssa lähinnä seksin takia ja suhteet ovat parisuhteita. Jos olet niin miehinen, niin sinun luulisi haluavan myös seksiä ja et ehkä jaksaisi naisten juttuja.
Oman kokemukseni mukaan miehiset naiset haluavat panna vain korkeintaan 5% miehistä. Ovat erittäin nirsoja ja vain erittäin menestyneet ja valtaa omaavat jne. miehet kiinnostavat. Jonkun tavisäijän panemisella ei olisi juurikaan mitään arvoa tai jollain "baarialfoilla". Tää on oma kokemukseni. Tietenkin eroja on varmasti. Seksi ei ainakaan minulle merkkaa mitään jos mies ei ole todella kiinnostava, joten miksi päästää keskinkertaisuuksia panemaan itseään. Sehän olisi lähinnä itsensä alentamista. Kuten ap sanoi niin miehisiä naisiahan usein kiinnostaa sosiaalinen, saavutukset, raha ja asema. Ei pelkästään miehen, mutta noita samoja asioita etsitään kumppanista.
Tutkitusti näitä aivoiltaan maskuliinisia naisia kiinnostaa feminiinisemmät miehet. Alfamiehet ja ja hyvin naiselliset naiset tuppaavat vetävän toisiaan puoleensa, samoin androgyynimmät sukupuoltensa edustavat ovat toisilleen ääripäivä viehättävämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän ristiriitaista koska miehet ovat naisten kanssa lähinnä seksin takia ja suhteet ovat parisuhteita. Jos olet niin miehinen, niin sinun luulisi haluavan myös seksiä ja et ehkä jaksaisi naisten juttuja.
Oman kokemukseni mukaan miehiset naiset haluavat panna vain korkeintaan 5% miehistä. Ovat erittäin nirsoja ja vain erittäin menestyneet ja valtaa omaavat jne. miehet kiinnostavat. Jonkun tavisäijän panemisella ei olisi juurikaan mitään arvoa tai jollain "baarialfoilla". Tää on oma kokemukseni. Tietenkin eroja on varmasti. Seksi ei ainakaan minulle merkkaa mitään jos mies ei ole todella kiinnostava, joten miksi päästää keskinkertaisuuksia panemaan itseään. Sehän olisi lähinnä itsensä alentamista. Kuten ap sanoi niin miehisiä naisiahan usein kiinnostaa sosiaalinen, saavutukset, raha ja asema. Ei pelkästään miehen, mutta noita samoja asioita etsitään kumppanista.
Mutta miehille ominainen rohkeus ja tietty suurpiirteisyys ja toisten ajatusten turhan pyörittelyn välttäminen on mahdollistajana siinä seksissä. Miehinen henkilö ei mieti mitä joku hänen seksielämästään ajattelee, joten siinä on yksi lisänaula siihen tekomiehisyyden arkkuun.
Ja on todella helppoa epäinhimillistää muita ja nostaa itsensä jalustalle kun saa itse olla itsensä tuomarina kuten sinäkin näytät tekevän.
Sinä vain olet luonteeltasi koleerinen. Disc:issä D. Dunderfeltin mallissa punainen
En nyt jaksa hakea linkkejä, mutta tuolta löydät vähän dunderfeltia:
http://www.ekonomilehti.fi/stressi-paljastaa-millainen-olet/
Kyllä moni muukin on, mutta kulttuurimme kasvattaa meisät naiset pitämään punaisuutemme piilossa. Sen saa mies tuta kotona.
Naisetkin ovat erilaisia. Olen naisellisen näköinen nainen, pidän pitkiä hiuksia, korkeita korkoja ja lakattuja kynsiä. Olen silti teknisellä alalla, ajatteluni on looginen ja analyyttinen, ja neuvottelussa olen armoton. Vapaa-ajalla voin shoppailla, tai pelata strategisia ammuntamoninpelejä netissä.
Seksissä voin olla hallitseva tai alistettu, varsinaisesti elämässä en koe tarvetta minkäänlaiselle alistumiselle. Olen rakastava äiti.
Olen lähinnä huvittunut että ihmisillä on ennakko-oletukset siitä mitä oikea nainen tekee tai miltä näyttää. Kun päästää toisen lähelle, me olemme kaikki omanlaisia persoonia.
Perinnölliset ominaisuudet ja kasvatus.