Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua luonteeni maskuliinisuus?

Vierailija
15.01.2017 |

En koe mitään kehodysforiaa, mutta en sovi naisen rooliin ja koen sen nolona. Kaikki naisellinen on maailmanlaajuisesti matalastatuksista ja itse haluan mahdollisimman korkean julkisen statuksen ja kunniaa. Olen suorapuheinen, analyyttinen, kriittinen ja skeptinen. Pidän suurta osaa naisista taivaanrannanmaalareina, alistuvina ja vähän naiiveina.

En suostu suhteeseen tai seksiin miehen kanssa koska minua pidettäisiin "antajana", alistujana ja minun tehtävänä nähtäisiin miehen tyydyttäminen. En halua olla miesten kanssa muussa kuin ammatillisessa tekemisessä koska en halua olla naisen roolissa.

En halua olla kaunis, miellyttävä, hoivallinen tai vaatimaton. Olen vahva, dominoiva ja miehisen kunnianhimoinen.

Muita jotka kokevat naisen roolin luonnottomana ja ahdistavana?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isän kasvattama, tai poissaoleva äiti ja osallistuva isä?

Vierailija
2/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan tavallinen nainen etkä mikään erikoinen lumihiutale. Luonteissa on paljon vaihtelua vaikka tietysti julkisesti naiselta voidaan odottaa pehmeämpiä mielipiteitä noin keskimäärin ja niin edelleen. Eihän kaiken naisellisen periaatteessa edes tarvitse olla mitään matalan statuksen meininkiä. On sitä ennenkin ollut hyvin arvokkaita, kopeita ja luonteeltaan suorastaan vittumaisia rouvia hatuissaan ja turkiksissaan, jotka eivät mitään miesten kettuilua ole katsoneet julkisesti tai yksityiselämässä. Tietenkin mielestäni ainakin sellainen nykyinen instagram-naiseus on tietyllä tavalla alistuvaa, jossa hymyillään kameralle ja yritetään olla mahdollisimman tyttömäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimettömät mahdollisesti pidemmät kuin etusormesi? Tämä osoittaisi, että olet altistunut korkeille testosteronitasoille kohdussa, minkä vuoksi aivosi saattavat olla kehittyneet miehisiksi, vaikka ruumis olisikin muuten naisen.

https://www.psychologytoday.com/articles/200507/sexuality-your-telltale…

Vierailija
4/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali olet. Meitä on monenlaisia

Vierailija
5/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieman samantyylinen, mutta minulla on monta veljeä siskojen lisäksi sekä tulen hyvin toimeen isäni kanssa. Tietenkin mummon ja äidin kanssa olen viettänyt paljon aikaa. Toinen mummoistani oli kyllä ihan aito "diiva". Sellainen vanhanaikainen leidi, joka ei mitään kuraa ottanut keneltäkään ja piti arvonsa. Oli kyllä naisellinen ulkonäkönsä puolesta, mutta ei mitenkään perinteisen naisellinen. Seksisuhteita ja suhteita on kyllä miehiin ollut että sellaisia estoja ei ole.

Osa naisista vaan kasvatetaan kiltin tytön rooliin. Mielipiteet pitää olla miellyttäviä, aina ajatella parasta toisista ja uhrautua.

Vierailija
6/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nimettömät mahdollisesti pidemmät kuin etusormesi? Tämä osoittaisi, että olet altistunut korkeille testosteronitasoille kohdussa, minkä vuoksi aivosi saattavat olla kehittyneet miehisiksi, vaikka ruumis olisikin muuten naisen.

En ole ap, mutta minulla on selvästi pidemmät nimettömät.

Vierailija
8/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on selvästi pidemmät nimettömät. Näytän kyllä ihan naiselliselta.

Vierailija
9/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeammat testosteronitasot selittävät miehisen, aggressiivisen ja tavallaan epäempaattisen käytöksen. Siinä ei ole mitään outoa tai ihmeellistä, vaikka naisen tietenkin on vaikeampi saada hyväksyntää omalle sukupuolelleen epätyypillisista avuista, mutta tähän on myös paljon poikkeuksia. Eli ei muuta kuin ole oma itsesi, kun et muutakaan voi.

Vierailija
10/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostu seksiin miehen kanssa vasta jos miehellä näyttää olevan jotain annettavaa sinulle. Siihen asti pidä mies hevostermillä imaistuna "tiukassa liinassa".

Vierailija
11/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on juuri tuollainen, kuin sinä ja sen mukainen oli minun kasvatukseni. Isä oli etäinen ja usein työmatkoilla, minusta tuli poikatyttö. Olen nyt 19v ja "naisen rooli" on todella vaikea omaksua. Samoin, kuin naisellisuus ja siihen kuuluva tietynlainen oleminen.

Vierailija
12/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Vauva-palstalla naiset ovat toistensa klooneja.

Vierailija
13/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilokives.

Vierailija
14/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on selvästi pidemmät nimettömät. Näytän kyllä ihan naiselliselta.

Yleensä naiset, joilla on pitkät nimettömät suhteessa etusormiin ovat myös seksuaalisilta tarpeiltaan miesmäisempiä eli aktiivisempia. Eikä ulkonäkö ole mitenkään miehinen, mutta tyypillisiä piirteitä ovat keskimääräistä suurempi klitoris ja lyhyempi vagina.

Vierailija
15/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kertoo myös, että henkilö on todennäköinen pettäjä suhteessa.

Vierailija
16/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe mitään kehodysforiaa, mutta en sovi naisen rooliin ja koen sen nolona. Kaikki naisellinen on maailmanlaajuisesti matalastatuksista ja itse haluan mahdollisimman korkean julkisen statuksen ja kunniaa. Olen suorapuheinen, analyyttinen, kriittinen ja skeptinen. Pidän suurta osaa naisista taivaanrannanmaalareina, alistuvina ja vähän naiiveina.

En suostu suhteeseen tai seksiin miehen kanssa koska minua pidettäisiin "antajana", alistujana ja minun tehtävänä nähtäisiin miehen tyydyttäminen. En halua olla miesten kanssa muussa kuin ammatillisessa tekemisessä koska en halua olla naisen roolissa.

En halua olla kaunis, miellyttävä, hoivallinen tai vaatimaton. Olen vahva, dominoiva ja miehisen kunnianhimoinen.

Tuo on vähän ristiriitaista koska miehet ovat naisten kanssa lähinnä seksin takia ja suhteet ovat parisuhteita. Jos olet niin miehinen, niin sinun luulisi haluavan myös seksiä ja et ehkä jaksaisi naisten juttuja.

Vierailija
17/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yhtä roolileikkiä. Ei kaikki naiset ole sitä miltä näyttävät ja antavat ymmärtää, eivätkä kaikki miehet myöskään. On kivikovia, täydellisen analyyttisia naisia, samoin kuin on herkkiä, alistuvia miehiä. Jostain syystä meidän yhteiskunnassamme vaan pidetään hyvänä, että jokainen sovittautuu ahtaisiin rooleihin ja esittää sitten osansa kykyjensä mukaan.

Vierailija
18/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän ristiriitaista koska miehet ovat naisten kanssa lähinnä seksin takia ja suhteet ovat parisuhteita. Jos olet niin miehinen, niin sinun luulisi haluavan myös seksiä ja et ehkä jaksaisi naisten juttuja.

Hanki elämääsi sisältöä. Olet pyörinyt täällä todistetusti ainakin neljä vuotta kiitäen jokaiseen keskusteluun muistuttamaan miesten urotöistä ja miehen ja naisen piirteistä. Missä ovat omat urotyösi? Mene tekemään niitä.

Et myöskään osaa tarttua ydinasiaan mikä ei ole uusi juttu. Minua luultaisiin antajaksi suhteessa mikä rikkoo maskuliinisen statukseni muiden silmissä.

Vierailija
19/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se "naisen rooli" ei olekaan kenenkään sisin persoona, vaan sosialisoinnin tulos joka uppoaa toisiin paremmin kuin muihin. Tästä syystä esim. lievästi autistiset tyttölapset koetaan usein poikamaisina, vaikka oikeasti kyseessä on kyettömyys omaksua hulluja sääntöjä.

Vierailija
20/27 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämääsi sisältöä. Olet pyörinyt täällä todistetusti ainakin neljä vuotta kiitäen jokaiseen keskusteluun muistuttamaan miesten urotöistä ja miehen ja naisen piirteistä. Missä ovat omat urotyösi? Mene tekemään niitä.

Et myöskään osaa tarttua ydinasiaan mikä ei ole uusi juttu. Minua luultaisiin antajaksi suhteessa mikä rikkoo maskuliinisen statukseni muiden silmissä.

Miksi sinua luultaisiin antajaksi? Jos valikoit kumppanisi älyllisin perustein ja keskustelet asian hänen kanssaan selväksi, hän ei todellakaan luule sinun antavan mitään. Vastoin käsitystäsi, on olemassa miehiä, jotka kykenevät ajattelevaan seksuaalistakin kanssakäymistä molemminpuolisena antamisena ja saamisena. Eivät kaikki miehet ole tyhmiä, vaikka heille ylimielisyys onkin sallitumpaa kuin naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä