Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely vuokralla asumisesta - vastaajia kaivataan!

Marika
15.01.2017 |

Vastaisitteko kyselyyni, mikäli asutte vuokralla. Liittyy vuokra-asuntojen viihtyvyyteen, teen opinnäytettä aiheesta. Kiitos! :-)

https://fi.surveymonkey.com/r/8L3SLC5

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kyselyyn. Kuvat tosiaan olivat huonohkoja, oletusarvona se että silmää miellyttää uudet ja remontoidut pinnat. Minun silmää miellyttää 70-luvun vihreä vinyylimatto ja halpa vuokra.

Vierailija
22/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselystä puuttui ne perusasiat, eli opinnäytetyön takijän nimi ja yhteystiedot, oppilaitos, koulutusala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kaikki kuvat muutenkin näyttivät ihan samoille. Yliprameita vastavalmistuneiden omakotitalojen keittiöitä. Ainakaan minulla näin halvan kerrostaloasunnon vuokraajana ei ole mitään kosketusta tuollaisiin, kaikki näytti samalta eli siis sellaiselta mitä minulla tuskin tulee ikinä olemaan. En ymmärrä miten kuvien kodit ja vuokra-asuminen liittyy toisiinsa.

Vierailija
24/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kylälle valmistui juuri uusia vuokrakämppiä. Lattialämmitys, parketti. Kaakeloitu kylpyhuone. Tosi kauniita. Harmi kun ei olevaraa vuokrata. 52 neliötä on 630e plus vesi kulutuksen mukaan.

Mikä tässä sai aikaan alapeukut? Minusta tuo on kallis jos tuohon vielä lisää kahden ihmisen vesimaksut.

Vierailija
25/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kylälle valmistui juuri uusia vuokrakämppiä. Lattialämmitys, parketti. Kaakeloitu kylpyhuone. Tosi kauniita. Harmi kun ei olevaraa vuokrata. 52 neliötä on 630e plus vesi kulutuksen mukaan.

Mikä tässä sai aikaan alapeukut? Minusta tuo on kallis jos tuohon vielä lisää kahden ihmisen vesimaksut.

Mä maksan saman verran yksiöstä. Kun ei täällä pk-seudulla ole hirveästi valinnanvaraa. Mutta toisaalta, mulla onkin lattialämmitys, laminaatti ja kaakeloitu kylpyhuone :D (mitä sulla sit on, haisevaa ja kusista muovimattoa joka paikassa?!?! :'D)

Vierailija
26/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta 315 euroa per nenä plus vesi on kallis?? Kuinka köyhä sä oikein oot :D

Vierailija
27/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään saa sisustuskuvista mitään irti. Yhtä tunkkaista keittiötä lukuun ottamatta kaikki sitä samaa skandinaavista valkoista ja modernia korkeakiiltoscheissea.

Vierailija
28/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraamisen tärkeimmät kriteerit 1.vuokran suuruus2.sijainti 3.neliöt 4.pohjaratkaisu 5.muiden maksujensuuruus esim. vesi, autopaikka, lämmitys 6.asunnon kunto yleisesti 7. pintamateriaalit ja värit 8. muut

Ihan sama kuinka fiini on kämppä, niin siitä ei kannata paljoa maksaa, eikä huonolle paikalle muuttaa.

Vierailija
29/29 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No terveisiä Helsingistä, täällä 46m2, hinta yli 1100€/kk. Laminaatti löytyy, halvimmat peruslaatat vessasta.

Mulla Stadin kämppä samaa kokoa, hinta puolet tuosta. Puulattia, tarvis kyllä lakkausta. Ihan nätti vessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi