Sano minimi koko miehelle jonka hyväksyt eli pituus/paino minä aloitan... 180cm/75 kg.
Ei yhtään tuon alle. Onhan tuo aika laiha silti, mutta ei tuon alle missään tapauksessa.
Ite oon 169cm/59kg.
Kommentit (34)
170 cm, ei käsitystä miesten painoista. Itse olen 172 cm.
Vierailija kirjoitti:
180cm/80 kg
Reilu kilo lisää, niin kaveri on ylipainon puolella. Hyvät on rajat mammoilla.
No 155cm/42kg vähintään. Itseäni pienempää miestä en ota.
-chibi
Tässä ketjussa tullaan huomaamaan, että naisia ei juuri miesten ylipaino haittaa. Tukevan miehen rinnalla vähän lihava nainenkin voi tuntea itsensä pieneksi ja siroksi. Minä olen 182 pitkä ja painan 73 kiloa. En ole laiha vaan sopusuhtainen ja jäntevä. Nostan 100 kiloa penkistä ja vedän 20 leukaa. Silti en muka painoni takia kelpaisi aloittajalle. 😂
Eikö satakiloinen mies kelpaa kenellekään?
Painorajaa mulla ei ole. Olen aina pitänyt pidemmistä miehistä, exä oli 184cm ja nyxä 189cm. Mutta enpä usko, että pituuteen kaatuisi, jos muuten olisi kiinnostava mies. Itse olen 168cm, suurin osa miehistä lienee mua pidempiä, se riittäisi ainakin. Lihaksista tykkään kyllä myös, eli lyhyempi mies voisi lihaksilla korvata pituutta 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm/80 kg
Reilu kilo lisää, niin kaveri on ylipainon puolella. Hyvät on rajat mammoilla.
Ylimääräinen painohan on aina läskiä, ei koskaan lihasta...
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa tullaan huomaamaan, että naisia ei juuri miesten ylipaino haittaa. Tukevan miehen rinnalla vähän lihava nainenkin voi tuntea itsensä pieneksi ja siroksi. Minä olen 182 pitkä ja painan 73 kiloa. En ole laiha vaan sopusuhtainen ja jäntevä. Nostan 100 kiloa penkistä ja vedän 20 leukaa. Silti en muka painoni takia kelpaisi aloittajalle. 😂
Naisilla ei ole mitään hajua että miltä minkäkin painoiset miehet näyttävät. Noilla sinun mitoilla on sellainen todella normijamppa, josta yksikään nainen ei katsoisi että huh onpas siinä kuiva kaveri.
Ylipainoisten naisten mielipiteistä ei tietenkään yhdenkään normaalipainoisen miehen tarvitse kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään tuon alle. Onhan tuo aika laiha silti, mutta ei tuon alle missään tapauksessa.
Ite oon 169cm/59kg.
Voi hyvänen aika, luin otsikon ja tulin vain sanomaan: Hanki hyvä ihminen itsellesi jotain tekemistä, mitä tahansa. Asiasi ovat todella huonosti, jos sinulla on aikaa tehdä tämmöisiä aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole mitään hajua että miltä minkäkin painoiset miehet näyttävät. Noilla sinun mitoilla on sellainen todella normijamppa, josta yksikään nainen ei katsoisi että huh onpas siinä kuiva kaveri.
Ylipainoisten naisten mielipiteistä ei tietenkään yhdenkään normaalipainoisen miehen tarvitse kiinnostua.
No onhan tuollainen "perusjamppa" aika hintelä.
t. normaalipainoinen
180cm/80 kg