Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sannan ruokakassi kokemuksia?

Vierailija
15.01.2017 |

olisin ekaa kertaa tilaamassa?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää

Vierailija
2/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ihmeessä, just syötiin tämän viikon kassillisen viimeiset rippeet. 

Täältä näkee paremmin sisältöjä kuin nettisivuilta:

https://fi-fi.facebook.com/sannanruokakassi/

Vierailija
4/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni kassi ei saapunut ollenkaan, hän soitti useamman kerran muttei kassi siltikään saapunut... Lapset olivat siis yksin keskenään viikon, ja kassin piti tulla maanantaina klo. 16.00, että saisivat ruokaa viikoksi. Ystävä soitti siis useampaan otteeseen, mutta kassi ei KOKO viikon aikana saapunut... Laskun tosin lähettivät, aivan uskomatonta mielestäni. :D itse en todellakaan aio tilata.

Vierailija
5/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Sanna Sannan ruokakassista hei

Vierailija
6/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi tuo saapumaton kassi, kun on laskenut sen varaan, että saa ruokaa eikä tarvitse mennä kauppaan.  

Meille on tullut arviolta parikymmentä kassia ja jokainen arvioituun aikaan. 

Vierailija
7/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta palvelu on huonontunut. Tuotteita puuttuu eikä toimitusaikataulut pidä paikkaansa. Aloitin palvelun käytön viime keväänä ja olin aluksi oikein tyytyväinen. Nyt parin viime kuukauden aikana on ollut enemmän puutteita. Epäilen, että toiminnan liian nopea laajentuminen on aiheuttanut hätiköintiä ja huolimattomuutta. Lisäksi ruuat alkavat vähän toistaa itseään. Vaikka periaatteessa on eri resepti, raaka-aineet ovat tosi usein samoja kuin edellisilläkin kerroilla. Pääasiassa jauhelihaa, kanaa ja kalaa, porkkanaa, tomaattia, kurkkua, sipulia, perunaa ja pastaa, kermaviiliä, turkkilaista jugurttia. On reseptin mukaan jotain muitakin raaka-aineita, mutta noista kaikki ateriat käytännössä koostuvat.  Mulle tuo kassi on tullut vain joka toinen viikko ja olisi hyvä, jos niinä väliviikkoina tarjolla on jotain muutakin, katsoisivat vaihtelua myös joka toinen viikko tilaaville. Aion katsoa vielä kuukauden pari ja jos jatkuu samanlaisena, lopetan tilauksen.

Vierailija
8/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helwetti mä en tiedä idiootimpaa mainosta kun se!!!

Vierailija
9/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka-aineet pääosin hyvälaatuisia. Muutama heikompi tuoretuote oli mukana ja yksi mätä kurkku. Mutta se kerman määrä.... Sitä oli niin monessa ruoassa, että en suostu enää käyttämään kermaa ollenkaan. Tuli niiden viikkojen aikana kiintiö täyteen pitkäksi aikaa. Ja meillä kun on kaksi hyvää kokeilevaa kokkia talossa, niin tuollainen jonkun muun "sanelema" ruokalista tuntui ahdistavalta pitkän päälle.

Vierailija
10/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä mainos ja ärsyttävää puhelinmyynti. Myyjä alkoi inttämään puhelimessa että miksi en tilaa ja eikö meillä syödä ikinä...

Mun mielestä vaan todella kallis palvelu. Olen työssäkäyvä perheenäiti mutta en minä silti näe kaupassakäymisessä mitään ongelmaa tai ruoanlaitossa.

Vierailija
11/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka-aineet pääosin hyvälaatuisia. Muutama heikompi tuoretuote oli mukana ja yksi mätä kurkku. Mutta se kerman määrä.... Sitä oli niin monessa ruoassa, että en suostu enää käyttämään kermaa ollenkaan. Tuli niiden viikkojen aikana kiintiö täyteen pitkäksi aikaa. Ja meillä kun on kaksi hyvää kokeilevaa kokkia talossa, niin tuollainen jonkun muun "sanelema" ruokalista tuntui ahdistavalta pitkän päälle.

Ymmärrän helposti, jos on vahva ruuanlaittotausta ja kiinnostus. Itsellä taas on vähän peukalo keskellä kämmentä keittiössä, kun on tottunut aina syömään ruokalaruokaa ja kotona vain iltapalat. Sitten, kun pitäisikin itse tehdä ruokaa, on ollut tyhmälle ja aloittelevalle kokille helpotus, etenkin kun reseptit on laadittu selkeästi askel kerrallaan eikä niin, että pitäisi lomittaa joku irtoresepti muiden lisäkkeiden tekemisen kesken. 

Vierailija
12/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kallista. Tuolla palvelulla saa triplattua ruokalaskun hetkessä.

Vierailija
13/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa yksi kassi kokeeksi, ei se heilauta maailmaasi suuntaan tai toiseen ja sittenpähän tiedät mitä itse ajatella. Tuolta facesivuilta näkee konkreettisia ruokalistoja etukäteen. 

Vierailija
14/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisin ekaa kertaa tilaamassa?

Ei ole kokemuksia mutta sen sanon ettei tule pitkään toimimaan. Sitten kun sijoittajien alkupääoma on poltettu ja huomataan ettei edes Pääkaupunkiseudun vajaa miljoona asukasta riitä kannattavaan toimintaan.

Meitä on ihan liian vähän. Kulut yhtä asiakasta kohden ovat aivan päättömät. Alueella missä tuon on tarkoitus toimia on ironisesti eniten lähikauppoja. Siellä taas missä Alepoja ym. ei ole joka korttelissa tuo kassijakelu kotiin on törkeän tappiollista.

TV-mainoskampanja söi muuten suurimman osan firman kassasta että sen verran sivusta kuultua faktaa on.

Vierailija
15/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän helposti, jos on vahva ruuanlaittotausta ja kiinnostus. Itsellä taas on vähän peukalo keskellä kämmentä keittiössä, kun on tottunut aina syömään ruokalaruokaa ja kotona vain iltapalat. Sitten, kun pitäisikin itse tehdä ruokaa, on ollut tyhmälle ja aloittelevalle kokille helpotus, etenkin kun reseptit on laadittu selkeästi askel kerrallaan eikä niin, että pitäisi lomittaa joku irtoresepti muiden lisäkkeiden tekemisen kesken. 

Lisään vielä, etten olisi ikipäivänä tullut kokeilleeksi tämän kaltaisia reseptejä vaan pysynyt jossain paljon perinteisemmässä ja tylsemmässä ja kuvitellut ruuanlaittoa vaikeammaksi. Iso plussa myös kasvisten ja ruukkuyrttien määrästä. Miinukset ovatkin jo muut listanneet. Summa summarum, olen käyttänyt tyytyväisenä palvelua ja se on aina välillä tauolla. 

Vierailija
16/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekkään. Tilasimme kokeeksi eikä kassia ikinä saapunut. Lasku kyllä tuli ja perintäkirje!

Vierailija
17/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut, mutta jos tilaisin niin mieluummin Anton&Antonista ottaisin kassin.

Vierailija
18/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava myyjä oli sekä puhelimessa että myöhemmin oven takana. Intti ja oli epäkohtelias nuori mies. Sen takia en tilannut. En kyllä oikein ymmärtänyt konseptiakaan.

Vierailija
19/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo me kokeiltiin, kerran tuli pilaantunutta ruokaa ja hedelmätkin on niitä halppishedelmiä.. ja velottavat aika ison summan niistä silti. 

Vierailija
20/62 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonan luolassa Kevin O'Leary sanoisi että reseptejä saa netistä ilmaiseksi ja kyseessä on käytännössä Alepan ruokakassipalvelun kopio joka sekin pyörii tappiolla. S-ryhmä pitää sen hengissä jotta alalle ei syntyisi haittaavaa kilpailijaa. Eli tästä ei Leijona saisi rahojaan takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän