Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies hymyilee aina kun on kanssakäymisessä jonkun kanssa?

Vierailija
15.01.2017 |

Eikö se ole luonnottomuuden huippu?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajaäidin kasvattama mies. Olen itse sellainen ja tajunnut viime aikoina, että olen vain hymyillyt joka tilanteessa, kuten nainen. Ilmankos olenkin syrjäytynyt ja yksinäinen ja naiset eivät pidä minusta. Olen yrittänyt hillitä hymyilyä nykyään, mutta tulee olo että olen sitten ilkeä. Todella vaivaannuttavaa yrittää juttelua ilman hymyä. En tunne olevani oma itseni silloin. No lapsenahan tämä alistuvainen hymy on minulle opetettu ja lapsuustavoista ei niin vain pääse eroon.

Aika ääliöltä vaikutat. Turhaa äitiäs syytät, jos olet omituinen.

No ketä muuta siitä voi syyttää kuin geenien antajaa ja kasvattajaa? :D

Jumalaa?

T: Sama

Vierailija
22/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajaäidin kasvattama mies. Olen itse sellainen ja tajunnut viime aikoina, että olen vain hymyillyt joka tilanteessa, kuten nainen. Ilmankos olenkin syrjäytynyt ja yksinäinen ja naiset eivät pidä minusta. Olen yrittänyt hillitä hymyilyä nykyään, mutta tulee olo että olen sitten ilkeä. Todella vaivaannuttavaa yrittää juttelua ilman hymyä. En tunne olevani oma itseni silloin. No lapsenahan tämä alistuvainen hymy on minulle opetettu ja lapsuustavoista ei niin vain pääse eroon.

Aika ääliöltä vaikutat. Turhaa äitiäs syytät, jos olet omituinen.

No ketä muuta siitä voi syyttää kuin geenien antajaa ja kasvattajaa? :D

Jumalaa?

Vittu kun noita hymiöitä on pakko laittaa netissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä miehenä puoleensavetävänä kestohymyilijää.

Minä taas pidän. Tietysti on asia erikseen jos oikein surullisessa tilanteessa virnuillaan, mutta noin yleensä hymy kaunistaa, miestäkin.

Vierailija
24/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säteilevä, onnellinen, ilahtunut, kiitollinen ja tyytyväinen, jos ei oo siis mitään pakkotekohymyä.

Vierailija
25/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössö ja yksinkertainen reppana.

Vierailija
26/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näitä miehiä on oikeasti! Ette tiedä mistä puhutte, eivät tod oo normaaleja. Empatiakyvyttömiä yleensä. Jotkut hautoo ja peittelee jotain isompaa ongelmaa elämässään.

Elastinen - yÖK

Vierailija
27/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mies?

Vierailija
28/28 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalit hymyilee paljon. Englanninkielen gay tarkoitti alunperin iloista. Homoja alettiin kutsua sillä nimityksellä, koska ovat niin iloista ja hilpeää porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä