Jättihinkit ja kunnon liivit
Pitkään olen haaveillut kunnon liiveistä lolloilleni. Mitkään ei istu ja tursuaa tai selkämys nousee. Ja hallelujaa, miten hyvältä nyt tuntuu, kun sain mentyä liiviliikkeeseen ja sopivat liivit päälle. Jokaisen euron väärti. Ihan mahtava tunne ja halleluja. Koko oli muuten 80F, enkä puhu Changen kokotaulukosta. Nyt toivon, että niskasärytkin vähenee.758
Kommentit (58)
Siis Primadonna Madison full cup -liivit. ap
80F. Ei nyt suuri koko vielä ole. Haloo!
Riipuu tietty mihin vertaa, mutta on nää mulle ihan riittävät. Yhtään isompia en jaksaisi. ap
Vierailija kirjoitti:
Siis Primadonna Madison full cup -liivit. ap
PrimaDonnat on hurjan kalliita. Kannattaa kokeilla puolalaisia merkkejä, ovat erittäin laadukkaita ja paljon edullisimpia. Esim. Gorsenia, Samanta, Ava, Nessa. Lumingeriella on ainakin, kannattaa käyttää niiden kokolaskuria ennen tilaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen nyt kateellinen! Olen löytänyt omille lolloilleni sopivat liivit noin 30 vuotta ja yhtä monta kiloa sitten.
Koko on jotain 70/75H/J/K, mallista riippuen. Jos koko löytyy, niin malli ja mittasuhteet ovat niin omituiset, että ei tiedä, itkisikö vai nauraisi.
Millä lailla omituiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen nyt kateellinen! Olen löytänyt omille lolloilleni sopivat liivit noin 30 vuotta ja yhtä monta kiloa sitten.
Koko on jotain 70/75H/J/K, mallista riippuen. Jos koko löytyy, niin malli ja mittasuhteet ovat niin omituiset, että ei tiedä, itkisikö vai nauraisi.
Millä lailla omituiset?
Muutama omakohtainen kokemus:
1. koko K, mutta korkeussuunnassa eli kupit yltävät melkein leukaan. Tämä malli urheiluliivissä.
2. 1/3 oikeaa ja 1/3 vasenta kuppia, ja se yksi kolmannes takaosaa -> kupit kainaloissa tai osittain peräti selkäpuolella. Ei sovi mulle, jonka tissit enimmäkseen etupuolella. Bravissimosta tuli tällaiset.
3. minimizerit, joka littaa ja levittää koko komeuden kasaan. Näitä en ole edes ostanut vaan hylännyt saman tien jo sovituksessa.
4. kanankupumalli, joka on 2. kohdan vastakohta ja kerää kaiken yhteen kasaan eteen. Onhan siinä huikea rintavako avokaulaisessa vaatteessa, mutta tuntuu erittäin epämukavalta. Miss Maryn muuten mukavat ovat tällaisia.
Mistä nettimyynnistä löytyy kokeiltavaksi muita malleja.
Taitaa mennä yö näitä pohtiessa...
hmmmmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla omituiset?
Oletko hyvin lyhyt ja/tai siroluinen? Minulla on kuppikoko vähän pienempi (65-70I/J, englannista tilattaessa yleensä 30G/GG), mutta tuollaista ongelmaa en ole huomannut. Olen itse 168cm ja n. 60kg.
Tiesithän, että bravissimosta tilattaessa se kirjainkoko on eri mitä suomessa, eli jos olet sieltä tilannut vaikka kirjainkokoa J, vastaa se suomikokoa M. Suomen J-kuppia vastaa englannissa koko GG.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla omituiset?
Oletko hyvin lyhyt ja/tai siroluinen? Minulla on kuppikoko vähän pienempi (65-70I/J, englannista tilattaessa yleensä 30G/GG), mutta tuollaista ongelmaa en ole huomannut. Olen itse 168cm ja n. 60kg.
Tiesithän, että bravissimosta tilattaessa se kirjainkoko on eri mitä suomessa, eli jos olet sieltä tilannut vaikka kirjainkokoa J, vastaa se suomikokoa M. Suomen J-kuppia vastaa englannissa koko GG.
Olen lyhyt, alle 160 cm. Siksi monet liivit ovat liian "korkeat", vai miten sen ilmaisee, että kainalon ja vyötärön väli on lyhyt ja liivit painavat. Lisäkilot ovat kertyneet aivan muualle kuin rintojen alle, siksi ympärysmitta on niin pieni.
Tiedän kyllä englantilaiset koot ja sopiva kuppikoko on löytynyt. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että 1/3 yhtä kuppia on minulle omituinen, olipa kupin koko muuten kuinka sopiva tahansa jos se on enemmän kainalossa ja selässä kuin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla omituiset?
Olen lyhyt, alle 160 cm. Siksi monet liivit ovat liian "korkeat", vai miten sen ilmaisee, että kainalon ja vyötärön väli on lyhyt ja liivit painavat. Lisäkilot ovat kertyneet aivan muualle kuin rintojen alle, siksi ympärysmitta on niin pieni.
Tiedän kyllä englantilaiset koot ja sopiva kuppikoko on löytynyt. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että 1/3 yhtä kuppia on minulle omituinen, olipa kupin koko muuten kuinka sopiva tahansa jos se on enemmän kainalossa ja selässä kuin edessä.
Onko sulle https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/ tuttu? Sieltä löytää hyvää tietoa "hankalista" rintsikkako'oista, ja keskustelupalstalta voi kysyä jos englantia osaa sen verran. Esim tässä on koottu koon 32GG liivejä kaarituen leveyden perusteella, kapeimmista leveimpään: https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/bradata/30h#wiki_cup_width
Ja tässä bradata taulukko josta itselleni on ollut välillä hyötyä
https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/bradata
Kyllä se kuva nyt on nähtävä ap,liivien kanssa ja ilman.
Otat puhelimella kuvat,avaat aijaan ja ohjeiden mukaan lataat kuvat sitten kopioit linkin ja laitat viestiin sen.
Jos ei onnistu,voit lähettää kuvat mulle tekstiviestinä ja lataan ne sitten nettiin.
Hyvin helppoa.
T.Mies
Valitan, ei kyllä kuvaa irtoa liiveillä eikä ilman. Ei kykene mihinkään aijaaseen lataamaan, joku vielä tunnistaa. Täytyy vaan mielikuvitella =)
Liivit on kyllä edelleen hyvät, pitää isommatkin hinkit aisoissa eikä yhtään purista hinkaimet. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla omituiset?
Onko sulle https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/ tuttu? Sieltä löytää hyvää tietoa "hankalista" rintsikkako'oista, ja keskustelupalstalta voi kysyä jos englantia osaa sen verran. Esim tässä on koottu koon 32GG liivejä kaarituen leveyden perusteella, kapeimmista leveimpään: https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/bradata/30h#wiki_cup_width
https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/bradata
Ilmaisinko asian vieläkin jotenkin epäselvästi?
Ei varsinainen ongelma ole koko, jos sitä oikeaa etsii kaikista mahdollisista maailman nettikaupoista. Ongelma on MALLI.
Löysin juuri tänään erään hyvältä vaikuttavan mallin, josta luin asiakaspalautteita - onneksi - ennen kuin tilasin. Oli jo ostoskorissa kun luin tämän: " ... istuu hyvin, mutta saumat on todella terävät ja liivit jättää ihoon ympäriinsä punaisia kipeitä painaumia. Ei paria tuntia kauempaa pysty pitämään päällä.."
Kun on niin herkkä iho, että kovista saumoista tulee mustelmia, tuokin tilaus jäi tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla omituiset?
https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/bradataIlmaisinko asian vieläkin jotenkin epäselvästi?
Ei varsinainen ongelma ole koko, jos sitä oikeaa etsii kaikista mahdollisista maailman nettikaupoista. Ongelma on MALLI.
Löysin juuri tänään erään hyvältä vaikuttavan mallin, josta luin asiakaspalautteita - onneksi - ennen kuin tilasin. Oli jo ostoskorissa kun luin tämän: " ... istuu hyvin, mutta saumat on todella terävät ja liivit jättää ihoon ympäriinsä punaisia kipeitä painaumia. Ei paria tuntia kauempaa pysty pitämään päällä.."
Kun on niin herkkä iho, että kovista saumoista tulee mustelmia, tuokin tilaus jäi tekemättä.
Niin, tuolla ABTF:ssä on suunnilleen kaikki tieto mitä ikinä keksii kysyä liiveistä, ei pelkästä koosta, ja linkkaamani kuvahan nimenomaan liittyy malliin, siinä on esitelty liivimalleja kapeimmasta leveimpään kaaritukeen. Sinulle voisi olla hyödyllistä testata sieltä kapeammasta päästä löytyviä malleja. Ja mielestäni hyvältä vaikuttavaa liiviä kannattaa ensin itse kokeilla ennenkuin hylkää jonkun random asiakaspalautteen takia, voihan olla että tuolla palautteen jättäneellä tyypillä on vaikkapa täysin väärä koko käytössä joka aiheuttaa ko. "viat".
HUHHUH! kokeile vaikka jätesäkistä tekemällä niin pysyy
Vierailija kirjoitti:
HUHHUH! kokeile vaikka jätesäkistä tekemällä niin pysyy
F ei ole iso koko. Suurin Suomessa myytävä kuppikoko on O, ja siihen on F:stä aikamoinen matka. Teilläpäinkö on tapana pukeutua jätesäkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Valitan, ei kyllä kuvaa irtoa liiveillä eikä ilman. Ei kykene mihinkään aijaaseen lataamaan, joku vielä tunnistaa. Täytyy vaan mielikuvitella =)
Liivit on kyllä edelleen hyvät, pitää isommatkin hinkit aisoissa eikä yhtään purista hinkaimet. AP
No pidä t-paita päällä. Kirjoita T-paitaan tussilla "Vauva - jättihinkki - 2017", niin uskotaan.
Laita laita.
Aijaa.com
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin hienot, että voisin vaikka laittaa. Onneks en osaa, niin jää sekin hölmöys tekemättä ;)
Kyllä se kuva nyt olisi oleellinen tieto tässä asiassa. Me pojat emme saaneet oikein käsitystä.
Jos ne liivit ovat hyvät päällä ja tukevat niin harvoin ovat samaan aikaan seksikkäät eli menkään nyt ihmeessä jollekin toiselle sivustolle tiirailemaan.
Onko materiaali hyvä? Minulla on Primadonnien kanssa ollut ongelmana kutittava/ärsyttävä pitsi/muu materiaali.
Omalle kohdalle myös minimizerit ovat olleet hyvät, koska en halua näyttää niin rintavalta kuin olen.
Nimimerkki Vieläkin traumat yläasteelta samanthafox-nimittelystä
Järkky hinta.