Muita joilla tavoitteena (lievä) alipaino?
Lähtöpainonnen? Entä tavoite? Miksi haluatte olla hoikkia? Miten laihdutatte? Vinkkejä?
Kommentit (36)
Joo! Mun vartalo on selleinen o-tyylinen eli nyt normaalipainoisena näytän melko pulskalta ja vyötäröä ei ole nimeksikään. Vaatteet varmaan näyttäisi paremmilta ja en juuttuisi ovensuihin. Vaikka olenkin nyt normaalipainoinen niin mielestäni painoni on silti liian korkea tän ikäiselle.
Tällä hetkellä painan 58,3 kg. Haluaisin painaa 45 kg. Miksikö? Pidin itsestäni kun olin pienikokoinen. Kaikki vaatteet mahtuivat päälle eikä mistään puristanut/ei tarvinnut koko ajan vetää mahaa sisään ja miettiä näkyykö makkarat. Pituutta 165 cm ja olen mielestäni nyt 58,3 kiloisena oksettava läski. Laihdutus ei tunnu onnistuvan koska syön kolmea mielialalääkettä joiden takia lihoinkin tuosta 45 kiloisesta tähän nykyiseen liki 60 kiloon
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä tavoitella alipainoa. Sormet-kurkkuun-laihduttajat on hirveä näky. Tosin ruumiin rakenne ratkaisee toiset ovat tätä luonnostaan ja toiset jotain ihan muuta. Terveen näköinen kroppa pitää olla. Hoikka ja lihaksikas. Laihduttaminen pitää yhdistää liikuntaan ja monipuolisen ruokavalioon.
ajattelin syödä vain 1000 kaloria ja liikkua tunnin päivässä. En todellakaan laihduta sormet kurkkuun tyylillä
Ajattelitko myös sairastua anoreksiaan?
Ei siihen sairastu jos ei lopeta syömistä kokonaan
Lautasen olen vaihtanut normaalia pienempään, en syö aamupalaa, syön paljon kasviksia ja juon melkein pelkästään vettä ja kahvia ja välillä kerran päivässä maitoa 0.5dl.
161cm 57kg>45kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä tavoitella alipainoa. Sormet-kurkkuun-laihduttajat on hirveä näky. Tosin ruumiin rakenne ratkaisee toiset ovat tätä luonnostaan ja toiset jotain ihan muuta. Terveen näköinen kroppa pitää olla. Hoikka ja lihaksikas. Laihduttaminen pitää yhdistää liikuntaan ja monipuolisen ruokavalioon.
ajattelin syödä vain 1000 kaloria ja liikkua tunnin päivässä. En todellakaan laihduta sormet kurkkuun tyylillä
Ajattelitko myös sairastua anoreksiaan?
Ei siihen sairastu jos ei lopeta syömistä kokonaan
Muista myös kun harrastat ekan kerran seksiä(jos siis et ole harrastanut) niin ekalla kertaa ei voi tulla raskaaksi sekä keuhkosyöpäkään ei voi tulla jos polttaa vaan yhden tupakin päivässä
Minäkin tavoittelen lievää alipainoa. Olen 154 senttimetrinen pätkä ja 54kg. Pidän ruokapäiväkirjaa ja on kuukauden mittainen treenipäiväkirja ja aion treenata joka päivä pienen kotitreenin verran.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on tavoitteena lievä alipaino. Syy koska haluan huolestuttaa ihmisiä ja kesällä on parit häät joihin haluan mennä riutuneena jotta vanhat tutut huolestuu. En tiedä miksi mutta se motivoi mua laihduttamaan, nyt painan 72 ja oon 174 pitkä. Tilasin netistä jotain rakeita jotka turpoaa mahassa ja vähentää siten ruokahalua. Tavoitepaino on 55-59 eli ei edes lievä alipaino mutta hyvin hoikka tulen olemaan sit. Siitä annan painon hiljalleen nousta 65:een koska se on mulle paras paino
Mitä silmäni juuri näkivätkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on tavoitteena lievä alipaino. Syy koska haluan huolestuttaa ihmisiä ja kesällä on parit häät joihin haluan mennä riutuneena jotta vanhat tutut huolestuu. En tiedä miksi mutta se motivoi mua laihduttamaan, nyt painan 72 ja oon 174 pitkä. Tilasin netistä jotain rakeita jotka turpoaa mahassa ja vähentää siten ruokahalua. Tavoitepaino on 55-59 eli ei edes lievä alipaino mutta hyvin hoikka tulen olemaan sit. Siitä annan painon hiljalleen nousta 65:een koska se on mulle paras paino
Mene terapiaan.
Ei sinne niin vaan mennä ja ei ole syytä. Meinasin eka viedä tuon jutun niin pitkälle että olisin parille kaverille jotka asuu entisellä kotipaikkakunnalla voivotellut epämääräisiä oireita (syövän oireet) ja tiedän että ne on herkkiä ja juoruavat aina kaiken eteenpäin. Niin oudot oireet ja raju laihtuminen melko lyhyessä ajassa viittaisi vakavaan sairauteen. Myös säännöllinen somen päivittäminen oli mielessä jotta kuvista näkisi kuinka riudun ja riudun... Mutta lopulta päätin että pelkkä painon pudottaminen riittää :)
Hetkonen. Nyt silmäni lähes sokeutuivat tämän nähtyään. O_o
EI ÄLKÄÄ NORMAALIPAINOSUUTTA PITIS TAVOTELLA. RUOKA MAISTUU NIIN HYVÄLTÄ JA SIT TEILLÄ ON AIKAA JA ENERGIAA TEHÄ MUITA KIVOJA JUTTUJA SILLOIN KUN ETTE LASKE KALOREITA KOKO AIKAA
En halua olla tissitön poikavartaloinen.
Kyllä, olen mies, 185/78. Tavoitteena on karistaa ainakin kymmenen kiloa. Syy: tunsin oloni parhaaksi silloin kun olin tuon painoinen. Näytin myös paljon paremmalta alle 70-kiloisena. En ymmärrä miksi olen päästänyt itseni plösähtämään.
Olen 158cm ja painan nyt 55kg, tarkoitus olisi yrittää laihtua, että painaisin 48kg ja ehkä siitä 45-44kg voisi olla hyvä paino.