Muita joilla tavoitteena (lievä) alipaino?
Lähtöpainonnen? Entä tavoite? Miksi haluatte olla hoikkia? Miten laihdutatte? Vinkkejä?
Kommentit (36)
Anorektikoille on kuulkaa oma palsta.
Kyllä mulla on tavoitteena lievä alipaino. Syy koska haluan huolestuttaa ihmisiä ja kesällä on parit häät joihin haluan mennä riutuneena jotta vanhat tutut huolestuu. En tiedä miksi mutta se motivoi mua laihduttamaan, nyt painan 72 ja oon 174 pitkä. Tilasin netistä jotain rakeita jotka turpoaa mahassa ja vähentää siten ruokahalua. Tavoitepaino on 55-59 eli ei edes lievä alipaino mutta hyvin hoikka tulen olemaan sit. Siitä annan painon hiljalleen nousta 65:een koska se on mulle paras paino
No nykyään lihavuus on uusi normaali, itse olen mielestäni normaalipainoinen (160cm, 47kg) mutta jatkuvasti saan kuulla olevani "järkyttävän laiha" tai "oletko sairas".
Olen ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana sairaana vissiin kolmisen kertaa, saanut kaksi lasta, jaksan tehdä työni ja harrastaa. Silti ihmisten mielestä ilmeisesti vain lievä ylipaino on merkki terveydestä. johtuuko se sitten lisääntyneestä määrästä ylipainoisia että ihmisten silmä ns. normipainolle on vääristynyt...
Se on hyvä tavoite. Valmistaudu että keski-ikäset ukot kyttää sua sen jälkeen, ja vanhemmat naiset vittuilee sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on tavoitteena lievä alipaino. Syy koska haluan huolestuttaa ihmisiä ja kesällä on parit häät joihin haluan mennä riutuneena jotta vanhat tutut huolestuu. En tiedä miksi mutta se motivoi mua laihduttamaan, nyt painan 72 ja oon 174 pitkä. Tilasin netistä jotain rakeita jotka turpoaa mahassa ja vähentää siten ruokahalua. Tavoitepaino on 55-59 eli ei edes lievä alipaino mutta hyvin hoikka tulen olemaan sit. Siitä annan painon hiljalleen nousta 65:een koska se on mulle paras paino
Mene terapiaan.
jojoilen vuodesta toiseen siten että laihdun kesäksi kymmenen kiloa eli olen 170 pitkä ja painan 59-60. Loppukesästä alkaa herkuttelu ja talvella (nyt) painan 69-70. Tykkään tästä elämäntyylistä. Saan herkutella mutta olen myös aina kesäkunnossa. Juoksen, pyöräilen ja syön pieniä annoksia usein. Mielestäni tuo että haluaa huolestuttaa ihmiset on sairasta. Haluat vain saada huomiota ja viedä sitä morsiamelta.
Fläsät heti triggeröitymässä täällä. :/ Live and let live.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene terapiaan.
Ei sinne niin vaan mennä ja ei ole syytä. Meinasin eka viedä tuon jutun niin pitkälle että olisin parille kaverille jotka asuu entisellä kotipaikkakunnalla voivotellut epämääräisiä oireita (syövän oireet) ja tiedän että ne on herkkiä ja juoruavat aina kaiken eteenpäin. Niin oudot oireet ja raju laihtuminen melko lyhyessä ajassa viittaisi vakavaan sairauteen. Myös säännöllinen somen päivittäminen oli mielessä jotta kuvista näkisi kuinka riudun ja riudun... Mutta lopulta päätin että pelkkä painon pudottaminen riittää :)
Tiesittekö naiset että hoikkuus on rumaa? Normipainonen naisen pitää olla. Jokaisella siivous-Sini siivouskaapissa jos haluaa luudan kanssa elää.
Mulla:) sairastuin 1. tyypin diabetekseen ja laihduin huomaamatta 50kg, oon 170cm. Kehuja sateli ha vaatteet näytti hyviltä, oli itsevarma olo ja hyvä fiilis kropasta, kun en pursunnut. Nyt lapsen jälkeen paino vielä 66kg, mutta hitaasti ja varmasti matkalla kohti 50kg uudelleen:)
Ei mitään järkeä tavoitella alipainoa. Sormet-kurkkuun-laihduttajat on hirveä näky. Tosin ruumiin rakenne ratkaisee toiset ovat tätä luonnostaan ja toiset jotain ihan muuta. Terveen näköinen kroppa pitää olla. Hoikka ja lihaksikas. Laihduttaminen pitää yhdistää liikuntaan ja monipuolisen ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteesi huolestuttaa ihmisiä saattaa toteutua jo ennen kesähäitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla:) sairastuin 1. tyypin diabetekseen ja laihduin huomaamatta 50kg, oon 170cm. Kehuja sateli ha vaatteet näytti hyviltä, oli itsevarma olo ja hyvä fiilis kropasta, kun en pursunnut. Nyt lapsen jälkeen paino vielä 66kg, mutta hitaasti ja varmasti matkalla kohti 50kg uudelleen:)
Keskity hoitamaan diabetesta oikein. Jos haluat olla hyvä äiti lapsellesi, niin huolehdit terveydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä tavoitella alipainoa. Sormet-kurkkuun-laihduttajat on hirveä näky. Tosin ruumiin rakenne ratkaisee toiset ovat tätä luonnostaan ja toiset jotain ihan muuta. Terveen näköinen kroppa pitää olla. Hoikka ja lihaksikas. Laihduttaminen pitää yhdistää liikuntaan ja monipuolisen ruokavalioon.
ajattelin syödä vain 1000 kaloria ja liikkua tunnin päivässä. En todellakaan laihduta sormet kurkkuun tyylillä
Olen 155cm ja painan 50 kiloa. Tavoitepainoni on 45 kiloa. Uskottelen itselleni että vartaloni muuttuu silloin ihan yllättäen siroksi. Oikeasti tiedän ettei roteva luusto minnekään häviä laihtumisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene terapiaan.
Ei sinne niin vaan mennä ja ei ole syytä. Meinasin eka viedä tuon jutun niin pitkälle että olisin parille kaverille jotka asuu entisellä kotipaikkakunnalla voivotellut epämääräisiä oireita (syövän oireet) ja tiedän että ne on herkkiä ja juoruavat aina kaiken eteenpäin. Niin oudot oireet ja raju laihtuminen melko lyhyessä ajassa viittaisi vakavaan sairauteen. Myös säännöllinen somen päivittäminen oli mielessä jotta kuvista näkisi kuinka riudun ja riudun... Mutta lopulta päätin että pelkkä painon pudottaminen riittää :)
Syytä todellakin olisi! Tuohan on aivan sairasta.
Mistä olet jäänyt paitsi, jotta sitä huomiota pitää noin sairaalla tavalla kerjätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteesi huolestuttaa ihmisiä saattaa toteutua jo ennen kesähäitä.
Ne on jotain guarem rakeita joita dibeetikot käyttää ettei verensokeri heittelisi paljoa, myös huono kolestroli laskee. Kyseessä joku kasvikuitu joka turpoaa mahassa geeliksi ja siten täyttää mahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ajattelin syödä vain 1000 kaloria ja liikkua tunnin päivässä. En todellakaan laihduta sormet kurkkuun tyylillä
Ajattelitko myös sairastua anoreksiaan?
Lähtö 96kg pahimmillaan, nyt 67kg, tavoite 55kg (pituus 177cm)... miksi?koska hoikkana elämä helpompaa,vaatteet yms löytyy...tarkkailen kaloreita ja kulutan enemmän kuin syön.