Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinasin revetä nauruun kun näin työkaverin "nakkikeiton".

Vierailija
15.01.2017 |

Rasiassa kokonaisia perunoita ja prinssinskkeja sekä jotsin läpinäkyvää lientä.
Kutsui sitä nakkikeitoksi. Meinasin revetä nauruun.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertoisitko kuinka itse valmistat nakkikeiton. :)

Vierailija
2/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli saksalaistyylinen nakkikeitto? Mun isäntäperheessä Etelä-Saksassa tehtiin just sellaista ihan kirkasliemistä nakkikeittoa ja jokaisen lautaselle tuli yks kokonainen pitkä nakki. Oli kyllä ihan erilaista kuin mihin olin tottunut, mutta varmaan nekin olisi oudoksunut meikäläistä nakkikeittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaista se ei-kirkaslieminen nakkikeitto on?

Vierailija
4/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että maistui ja nälkä lähti.

Vierailija
5/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nakkikeitossa on aina kirkas liemi. Kermaako sinne ap pitäisi laittaa, että tulee sameaa?

Vierailija
6/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, nälkää voi siirtää vesiliemellä, potulla ja nakintyngällä :)

Vierailija
7/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia on, että maistui ja nälkä lähti.

Sanos muuta. Mun työkaveri imeskelee kananjalkoja. Ja on muuten hyviä, olen maistanut.

Vierailija
8/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olikin perunakeitto jossa oli muutama nakki. Joskus voi makkarakeitto muuttua lihakeitoksi jos makkaran lihapitoisuus on riittävän suuri.

Vierailija
9/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nakkikeitossa ei ole nakkeja, muuten gourmeeta. On siinä ihmettelemistä. En tykkää makkarasta.

Vierailija
10/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa oli outoa? Liian isot palat? En tee koskaan nakkikeittoa, mutta en ihmettelisi tuollaista.

Vierailija
11/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun tuleekin mieleen yksi kesä kun olin maatilalla laittamassa miehille ruokaa. Tilaus oli, että tee vaikka keittoa. No minä katsoin mitä löytyy ja loput hain kyläkaupasta. Mun keittoon tuli siis; perunoita, keittojuureksia, makkaranpaloja, persiljaa, vettä ja lihaliemikuutio, jotain mausteitakin sinne laitoin, en muista mitä. Miehet tulivat syömään ja katsoivat keittoa pitkään. Tuli selväksi, että siinä olisi pitänyt olla VAIN perunaa, makkaraa ja vettä, suolaa mausteena. Juurekset oli iso virhe, samoin mausteet ml. lihaliemikuutio.

Vierailija
12/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, miksi kerrot noin typerästä asiasta tänne? :D Syö vähän nakkisoppaa!!!! :)

Vierailija
13/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on muuten hyvä tekemään ruokaa, mutta keitot on mauttomia jopa pahoja. Isoja perunanpaloja, paistamattomia halvimpia nakkeja ja hyvin vähän mausteita. Yäk!

Itse tykkään, että on paljon kasviksia, juureksia, perunaa, mausteita, nakit ja sipulit paistetaan ja laitetaan sit lopuksi keittoon. Maistuukin joltain.

Vierailija
14/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasiassa kokonaisia perunoita ja prinssinskkeja sekä jotsin läpinäkyvää lientä.

Kutsui sitä nakkikeitoksi. Meinasin revetä nauruun.

Et kumminkaan revennyt? Minä sen sijaan hymyilen sen takia, kun et osaa kirjoittaa  😝

Vierailija
15/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on halvat huvit

Vierailija
16/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla on usein jauhelihakeittoa. Siinä on vettä, perunaa ja paistettua jauhelihaa. Ennen syöntiä se vielä muussaa kaiken haatukalla sellaiseksi mössöksi, ihan kuin vauvalle muussais....

Vierailija
17/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD

Vierailija
18/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämäkin palsta, kun pitää s**tana nähdä vaivaa jonkun eväistä!! Vaikka siellä eväsrasiassa / what ever lilluisi hk:n sininen / punainen, niin mitä väliä???

Vierailija
19/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverilla on usein jauhelihakeittoa. Siinä on vettä, perunaa ja paistettua jauhelihaa. Ennen syöntiä se vielä muussaa kaiken haatukalla sellaiseksi mössöksi, ihan kuin vauvalle muussais....

Sinä luulet että se on vettä mutta siinä on mausteita ja fond du chefiä yms.  Kyllä maistuu.......Siihen vähän leiväntynkää niin on gurmeeta toisin kuin sinun lihiksesi.

Vierailija
20/25 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät pidä kasviksista