Näin kesällä tapon. Ehkä murhan.
Painanut mieltä siitä asti. Uhri kuoli heti. Molemmat osapuolet tuttuja. Aika usein ajatuksissa
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Turha vinkata. Tää tapahtui ihan yleisellä paikalla yhen baarin terassilla. Siellä oli paljon väkeä, ja aika moni näki tapon mutta suurin osa ei varmaan huomannu mitään. Myöskään teko ajankohtana ei kukaan soitellu poliisille ja ois varmaan saanu ite tuomion perättömästä ilmotuksesta.
Veri lensi, eikä kukaan huomannut mitään. Minne se ruumis sitten joutu?
Vierailija kirjoitti:
Turha vinkata. Tää tapahtui ihan yleisellä paikalla yhen baarin terassilla. Siellä oli paljon väkeä, ja aika moni näki tapon mutta suurin osa ei varmaan huomannu mitään. Myöskään teko ajankohtana ei kukaan soitellu poliisille ja ois varmaan saanu ite tuomion perättömästä ilmotuksesta.
Alkoko pelottamaan. :D
Ei tiedetä mihin ruumis oikeasti katosi. Eikä mua pelota. Tällä tapolla on looginen syy ja tämä on tapahtunut. Olen sen nähnyt ja viimeksi sitä ajattelin jouluaattona kun näin uhrin kaverin keittiössäni.
Kukaan ei huomannut mitään kansoitetulla terassilla, kun joku tapetaan? Ja veri lensi?
Älä jaksa.
Jollain on nyt jäänyt lääkkeet ottamatta:)
Lupaan tarjota oluet siellä terassilla jos selvität homman jujun. Luulin että tää selvii aikasemmin mutta ei. Ei teistä ainakaan etsivä tule.
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedetä mihin ruumis oikeasti katosi. Eikä mua pelota. Tällä tapolla on looginen syy ja tämä on tapahtunut. Olen sen nähnyt ja viimeksi sitä ajattelin jouluaattona kun näin uhrin kaverin keittiössäni.
Syyllinen on siis joulupukki. Tontunko se päästi verisesti päiviltä?
Miten keittiössäsi pyörii kärpäsiä joulukuussa? Vai oliko itikka?
Vierailija kirjoitti:
Itikanko tappoi?
Senhän se tappoi. Harjoitteli ensin muutaman kerran jos useammankin. Vihdoin osui. Tapoksihan sitä sanotaan. Koska tappaja oli pikkumies niin kertoi asiasta ylpeänä. Mietin että liekkö tämä ois murha koska tekovälineet ja aikomus oli nähtävissä.
Oluelle voit tulla Mikkeliin.
Näitkö palan possua jouluna keittiössä? Joku ampui villisian? Tai hirven?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa joka tapauksessa varautua poliisi kuulusteluun.
Muistutuksena vielä että taposta tai murhasta puhutaan vain jos teon kohteena on ihminen.
Tämä on aika vakava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena vielä että taposta tai murhasta puhutaan vain jos teon kohteena on ihminen.
Niinkö? Tapoin kärpäsen. Mitä? Murhasin katseella? Olispa poliisilla töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö? Kyllä meilläpäin ihan tapetaan hyttysiä
Voi olla aplla vähän selittelemistä, kun poliisi ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika vakava juttu.Niinkö? Tapoin kärpäsen. Mitä? Murhasin katseella? Olispa poliisilla töitä.
Poliisit saa työstään palkkaa,ei tarvitse sääliä työmäärää.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aplla vähän selittelemistä, kun poliisi ottaa yhteyttä.
Ja sulla sen jälkeen yli-innokkaasta vinkkailusta.