Kerro kuolemanrajakokemuksestasi?
Kommentit (7)
Olen kuullut, että jotkut pystyvät tietoisesti irtautumaan kehostaan ja matkaamaan universumissa kehosta irtautuneena. Kutsutaan astraalimatkailuksi. Jotkut ovat täällä palstalla kertoneet, että pystyvät tekemään näin.
Yritän monesti aiheuttaa itselleni onnettomuuden, sillä silloin pääsen matkalle. Lentelen ympäri avaruutta ja kiertelen maapallon turistikohteissa. On hauskaa, kun kukaan ei näe minua ja pääsen pummilla sisään vaikka olisi kuinka isot ruuhkat. Mitäs te muut irtautujat teette matkoillanne? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Yritän monesti aiheuttaa itselleni onnettomuuden, sillä silloin pääsen matkalle. Lentelen ympäri avaruutta ja kiertelen maapallon turistikohteissa. On hauskaa, kun kukaan ei näe minua ja pääsen pummilla sisään vaikka olisi kuinka isot ruuhkat. Mitäs te muut irtautujat teette matkoillanne? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan!
Heh-heh-hee, hoh hoh ha-haa-ha-ha. Niin hauska sarjaitsemurhaaja.
Omakohtaista kokemusta ei oo, mutta yksi tuttu on kertonut. Joutui 90-luvun lopussa Amerikassa ollessaan pahaan auto-onnettomuuteen ja irtautui ruumiistaan. Jäi siis katselemaan tapahtumia sieltä yläilmoista. Kertoi, että oli niin hyvä olla siellä irti kehosta, ettei halunnut palata takaisin. Kirkas valo ympäröi häntä ja hänelle näytettiin tulevia elämäntapahtumia. Nämä kaikki asiat ovat toteutuneet hänen elämässään. Tuttava uskoo sielun kuolemattomuuteen ja jälleensyntymään.