Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikin perustelu miksi minun, rutiköyhän miehen, pitäisi aina maksaa naiselle treffeillä?

Vierailija
15.01.2017 |

???

Kommentit (452)

Vierailija
21/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa tarjota treffeillä, miksi vie sellaiseen paikkaan missä on liian kallista? Ei sillä naisellakaan välttämättä ole varaa maksaa, se on aika noloa jos menette kalliiseen ravintolaan sinun pyynnöstäsi, ja siellä maksaa ruuat 30€ eikä kummallakaan ole tilillä kuin 20€. Ehkä kannattais mennä vaan sun kotiin ja keität kaffit.

Vierailija
22/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt varovasti . Yksikin virheliike nion narsistimammat repii sut palasiksi. Oli se sitten perusteltua tai ei... niillä on jo valmiiksi mielipide susta ja naama punaisena, ne ei vaan tiedä vielä että miten murskaisivat sut. Mutta kyllä se tapahtuu. Jokainen sanoo jossain vaiheessa jotain, minkä voi teoriassa ymmärtää väärin. Osa mammoista myös tahallaan provosoi sua sanomaan jotain typerää, jotta voivat haukkua sit maanrakoom. Sua on varoitettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä. Tunnen monia naisia (mukaanlukien itseni) jotka vaativat että saavat maksaa oman osuutensa. Ja jos tilanne kovasti ahdistaa ja on tärkeätä kumppanin valinnassa, mikä ihme estää sinuua keskustelemasta aisasta ennen treffejä? Eipähän tule kummalekaan vääriä kuvitelmia toisesta.

Aisasta on tosiaan hyvä keskustella etukäteen, ettei tule pettymyksiä.

Vierailija
24/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä. Tunnen monia naisia (mukaanlukien itseni) jotka vaativat että saavat maksaa oman osuutensa. Ja jos tilanne kovasti ahdistaa ja on tärkeätä kumppanin valinnassa, mikä ihme estää sinuua keskustelemasta aisasta ennen treffejä? Eipähän tule kummalekaan vääriä kuvitelmia toisesta.

No eikö se vasta naiset karkota, jos aöan etukäteen puhumaan, että "maksan sitten vain oman osuuteni"?

Vierailija
25/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lähtökohtaisesti se maksaa, kumpi on treffeille pyytänyt (oli se sitten mies tai nainen), tai sitten kumpikin maksaa oman osansa...

Miksi sen pitää olla näin? Koska näin on aina ollut? Ja mitä järkeä siinä on jos toinen on huomattavasti varakkaampi? Maksaisitko nhl-pelaajan ravintola-annoksen, jos olisit itse pyytänyt treffeille?

Tuskin on aina ollut, ja vaikka olisikin, vetoaminen "vanhoihin tapoihin" on huono idea. Voihan nimittäin olla, että sinä ottaisit tavaksesi pyytää vain rikkaita miehiä ravintolaan, koska heidän pitää (sinun mielestäsi)maksaa. Jonkin ajan kuluttua sinulta voitaisiin kysyä "miksi käyt treffeillä vain rikkaiden kanssa? Siksikö kun näin on aina ollut?" Ja koska olet itse esittänyt, että on typerää tehdä asiat aina kuten on ennenkin tehty, joutuisit sen jälkeen maksamaan ravintolakulut, vaikkei sinulla olisi rahaa :).

Minä maksaisin, vaikka olisin kutsunut maailman rikkaimman ihmisen kanssani ravintolaan. Tietenkin veisin hänet vain sellaiseen paikkaan, johon itselläni on varaa.

Vierailija
26/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen työtön ja juuri kun treffasin naista, niin minä maksoin kaiken. Tosin tämä johtui siitä, että tapasimme luonani, jolloin se on itsestään selvää. Voin minä ottaa myös viinipullon matkaan jos menen naisen luokse, enkä koe sitä mitenkään epätasa-arvoisena, koska voin sen myös jättää tekemättä. Jos esimerkiksi ravintolaan olisimme menneet, niin en olisi maksanut hänen osuuttaan. Miksi maksaisin, koska hän voi maksaa sen hyvin itsekin kun lasku kannetaan pöytään? 

Vierailija
27/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet oikeassa. Sinun ei tarvitse maksaa treffeillä jos et halua. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
28/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja maksaa ja höpöt. Molemmat maksaa omansa.

Vierailija
29/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap hetki millaisen mielikuvan annat jos pyydät jotakuta kiinnostavaa naista kahville ja tiskillä sitten sanot "sää muuten maksat omas". Onhan tuo aika tökerö ensivaikutelma. Toki eri asia jos ruokailut/kahvittelut sovittu yhteistuumin tai nainen kutsunut.

Jos et halua maksaa tai ottaa riskiä että nainen närkästyy jos et maksa niin ehdota treffitekemiseksi jotain muuta kuin ruuan/juoman ostamista.

En mä sitä tietenkään noin tökerösti sano. Tilannehan hoituu niin että kassa kysyy "yhdessä vai erikseen" ja vastaan että "erikseen". Onko tuossa jotain erityisen tökeröä?

Vierailija
30/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet ap kuten teet. Löydän kyllä sen sopivan naisen sinulle. Ei kannta antaa kuvaa, että tarjoat jos se ei kuulu tapoihisi. Näin nainen ei pety sitten myöhemmin jos tapailunne jatkuu.

Vierailija
31/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muutenkaan harrastaa sarjatreffailua? Harrastukset valitaan sen mukaan, mihin on varaa.

Rutiköyhä nainen ymmärtänee tilanteesi.

Vierailija
32/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä av:n jatkuvia keskusteluja treffeillä tarjoamisesta. Suomessahan ei ole mitään vahvaa tarjoamisen kulttuuria miehille.

Vierailija
33/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, AP, sun pitää ihan väkisin ängetä paikkaan, jossa on tarjoilua, joka maksaa. Eihän sulla ole varaa kustantaa siellä mitään edes itsellesikään. Hakeudu vaikka kirjastoon, siellä voi olla ilmaiseksi. En ymmärrä tätä kurjuuden voivottelua. Voihan sitä nyt helvetti mennä vaikka puiston penkille. 

Ei se vaan mene niin, että kysyt naiselta, että lähtisikö hän kanssasi kahville/illalliselle, etkä sitten olekaan valmis tarjoamaan. Älä ehdota sellaista, mihin sinulla ei ole varaa. Naisten treffailu ei ole lakisääteinen ihmisoikeus sinullekaan. 

Selvästikään sä et haluakaan nähdä mun puolta asiasta. Kyse on siitä, että miksi minun pitäisi joko tinkiä elintasostani tai rajoittaa treffipaikkoja? Miksi minun pitäisi tarjota itseäni selvästi paremmin toimeentulevalle naiselle, vaikka se on minulle todella kallista suhteessa käytettävissä oleviin tuloihin? Miksi köyhyyden takia minun pitäisi tinkiä tässä kohtaa? Jonkun 100 vuotta sitten keksittyjen sääntöjen takia? Onko jollain ihan oikeita perusteluja? Mun mielestä olisi jopa inhimillistä että nainen miettisi tässä kohtaa, että ehkä nyt itse maksan kun olen paremmin toimeentuleva. Eletään kuitenkin vuotta 2017.

Vierailija
34/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa ja höpöt. Molemmat maksaa omansa.

Helppohan se on vedota tähän, kun miehet esittää 95 % treffipyynnöistä.

Vierailija
35/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä oon liian ulkona jostain keskiluokkaisten deittailukulttuurista, mutta oletus siitä että kutsuja, saatika mies, maksaa aina koko treffit on joku ihme muinaisjäänne. Mä en olettaisi että mun treffejä maksetaan ellei kutsuttaessa suoraan sanota että lähdetkö sinne ja tänne, minä tarjoan. Jos toinen ehdottaisi jotain kallista raflaa tai muuten kallista aktiviteettia, sanoisin suoraan ettei mulla ole moiseen varaa, mentäiskö ennemmin tänne. Siinä vaiheessa toinen saa sitten todeta että voi tarjota tai muuttaa suunnitelmia.

Vierailija
36/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muutenkaan harrastaa sarjatreffailua? Harrastukset valitaan sen mukaan, mihin on varaa.

Rutiköyhä nainen ymmärtänee tilanteesi.

Hieno "köyhät kyykkyyn" -asenne siellä. Koska naiset nyt ei vaan voi maksaa, niin käy sinä poika kuule vähemmän treffeillä. Varsinaista tasa-arvoa...

Vierailija
37/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se vasta naiset karkota, jos aöan etukäteen puhumaan, että "maksan sitten vain oman osuuteni"?

Arvaa mitä? Kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Aika paljon merkitsee sekin, miten treffikutsun esittää. Jos sanot: "Nyt lähdetään kahvilaan. Maksan sitten vain oman osuuteni", niin tuskin nainen innostuu. Jos sen sijaan osoitat, että haluaisit käydä kahvilla juuri hänen kanssaan, mutta et pysty maksamaan kuin oman osuutesi, niin oikeanlainen nainen ei siitä mitään kriisiä saa. Kannattaa myös ehdottaa vaihtoehtoisia treffipaikkoja kahvilan/ravintolan sijaan. 

Ennen kaikkea pidä huolta myös siitä, ettet kutsu ketään nälkäisenä treffeille, joilla ei ole tarkoitus syödä. Ei niin, että itse tankkaat kotona makaronilootaa mahan täyteen ja sitten luulet, että joku haluaa pitkän työpäivän jälkeen lähteä kanssasi kiertelemään kaupungin katuja ilman mahdollisuutta saada mitään nälkäiseen vatsaansa.

Vierailija
38/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap hetki millaisen mielikuvan annat jos pyydät jotakuta kiinnostavaa naista kahville ja tiskillä sitten sanot "sää muuten maksat omas". Onhan tuo aika tökerö ensivaikutelma. Toki eri asia jos ruokailut/kahvittelut sovittu yhteistuumin tai nainen kutsunut.

Jos et halua maksaa tai ottaa riskiä että nainen närkästyy jos et maksa niin ehdota treffitekemiseksi jotain muuta kuin ruuan/juoman ostamista.

Mietippä minkälaisen kuvan annat naisena jos annnat miehen maksaa. Lomppakkoloinen se siellä.

On tylyä pyytää naisen itse maksaa? Tämä maailma on sairas.

Vierailija
39/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro itse yksikin perustelu sille, miksi kukaan nainen lähtisi treffeille kaltaisesi rutiköyhän miehen kanssa.

Koska kaikki naiset ei ole pelkän materian perässä elämässä.

Ap

Taas tätä samaa. Toinen aloitus jo tälleviikonlopulle. Mutta ainahan näihin vielä jaksetaan vastailla;) Mutta vastaus on yksinkertainen:EI SINUN PIDÄ MITÄÄN MAKSAA; MIKSI PITÄISI?  Sanopas nyt yksikin perustelu, miksi sinusta tuntuu siltä, että sinun pitää maksaa???? Se on sinun omaa kuvitteluasi. Ei kukaan kuvittele, että persaukinen äijä mitään maksaa ne vaan pummaa toisilta. Lopeta ruikutus, äläkä maksa . Ei sinua kukaan todellakaan pakota maksamaan yhtään mitään. Ja ei edes tarvii edes käydä treffeillä. ei kukaan pakota. En minäkään ole koskaan käynyt treffeillä ja silti olen naimisissa.

Vierailija
40/452 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Ei minulle kukaan mies ole ikinä treffeistä maksanut. Mitä hittoa?

Et ole tarpeeksi viehättävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi