Mieheni käski minua mennä p***maan toisen miehen kanssa
Mieheni antoi minulle eilen käskyn mennä panemaan toista miestä. Puhuimme asiasta ja hän vaikuttaa olevan todellakin vahvasti tätä mieltä.
Tämä toinen mies on aiemmin auttanut minua hyvin vaikeissa tilanteissa, mistä olen hänelle syvästi kiitollinen. Meidän suhteemme ei kuitenkaan ole ollut mitenkään seksuaalinen.
En nyt tiedä, miten pitäisi aviopuolisoni käskyyn suhtautua.
Mitä te tekisitte tilanteessani?
Kommentit (55)
Itse teen aina hiljaisen protestin, jos mies ei anna ja panen muita. Miehelle en tätä kerro. Kunhan itse pysyn tyytyväisenä ja saaneena.
Haluaako se aisuriksi vai suuttuiko läheisistä väleistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni antoi minulle eilen käskyn mennä panemaan toista miestä. Puhuimme asiasta ja hän vaikuttaa olevan todellakin vahvasti tätä mieltä.
Tämä toinen mies on aiemmin auttanut minua hyvin vaikeissa tilanteissa, mistä olen hänelle syvästi kiitollinen. Meidän suhteemme ei kuitenkaan ole ollut mitenkään seksuaalinen.
Ainahan ne sanoo noin jos jostain huomauttaa.
Sinuna menisin panemaan jos mieli tekee, mutta älä sano siitä mitään yllyttäjälle koska kaikkea voidaan käyttää sinua vastaan.
Itse tein virheen kun sanoin että tehty jo kun mies jotain valitti. En edes ottanut siinä vaiheessa kuin suuhun tältä toiselta mieheltä.
Kannattaa olla tarkkana.
Se sai alkunsa siitä, kun mieheni puhelin tipahti lapsilta lattialle ja menin sitä pelastamaan.
Näin vahingossa puhelimen näytöllä hänen isänsä lähettämän viestin, jossa hän puhui minusta aika ikävästi ja ennakkoluuloisesti.
En avannut viestiä, mutta mainitsin miehelle että vahingossa näin viestistä sen, mitä aloitusnäytössä näkyy. En kysynyt siitä mitään tms.
Mies vetää kilarit suorilta. Hän alkaa syyttelemään minua, mitä olen puhunut hänestä sille miehelle, jonka kanssa hän käskee minua myöhemmin mennä panemaan.
Joo, ei liity asia mitenkään miehen isään, hänen negatiivisiin ja paikkansapitämättömiin käsityksiin minusta mitenkään. Mutta näin tilanne vain eteni.
Kysyin kyllä sitten ihan rauhallisesti, että mitenhän mieheni isällä mahtaa olla minusta noin outoja negatiivisia käsityksiä, kun en ole ikinä mitään tuollaista itse sanonut tai tahtonut.
Tämä vain ärsyttää miestäni lisää. Hän ei tiedä, ei suostu kommentoimaan. Myöhemmin hän syyllistää siitä, että väitin hänen valehdelleen asiasta, vaikka niin en tehnyt. Ei anna tuumaalaan periksi, että en muka olisi syyttänyt.
Käyttäydyn tilanteessa jatkuvasti rauhallisesti sitä lukuunottamatta, että jossain vaiheessa alan itkemään, kun mies huutaa niin kovasti.
Lapsi menee sanomaan isälle, että isi äiti itkee. Mies on kylmänä, mutta kun lapsi toistaa asiaa, mies alkaa huutamaan lisää ja käskee minun panna sitä miestä.
Aika sekopäinen tarina, kun nyt kerron. Ei ole provo enkä kaunistele tai suurentele tässä mitään tai kenenkään osuutta.
Miksi käyttäydyin tilanteessa niin korostetun asiallisesti? Siksi, että olen sen verran kuullut syytöksiä mieheltäni, että todella varon tekemästä mitään virhettä.
Ap
Jos päätät panna, ole sitten erityisen varovainen, ettet jää kiinni.
Joillekin miesystäville olen avoimesti sanonut, että kun ei sopinut olla riittävän aktiivinen vuoteessa, hain sitten muualta. Sai ne tsemppaamaan aina taas hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako se aisuriksi vai suuttuiko läheisistä väleistä?
En tiedä, kun ei ole kertonut. Tuossahan ne vaihtoehdot ovat.
Epäilisin kuitenkin ensimmäistä, sillä muutoin mies olisi jossain vaiheessa ilmoittanut, ettei haluakaan minun menevän panemaan vierasta miestä.
Hän on pysynyt kannassaan tiukasti.
Keskustelu aiheesta on hankalaa, koska jos kysyn kysymyksen, joka saa mieheni kokemaan olonsa epämukavaksi, hän räjähtää.
Enkä voi ikinä arvata, mikä kysymys milloinkin miestäni ärsyttää. Parempi olisi osata lukea ajatuksia.
Ap
On mustasukkainen tästä miehestä ja suutuksissa heitetty kommentti. Jos menet panemaan, jättää sinut.
Kuulostaa varsinaiselta unelmakumppanilta tuolla luonteella.
Mies olisi halunnut vastaukseksi, ettet todellakaan aio mennä ja sen sijaan aloit sitten miettiä asiaa oikeasti. Näin minä tämän näen.
Vierailija kirjoitti:
On mustasukkainen tästä miehestä ja suutuksissa heitetty kommentti. Jos menet panemaan, jättää sinut.
Aloin miettiä tätä, olisiko mustasukkainen.
Joo, tämä auttajamies on äärimmäisen kohtelias herrasmies. Käytöstavat moitteettomat ja lisäksi hän on erittäin huomioonottavainen. Elämä on hänellä päällisin puolin kunnossa, töitä on ja ilmeisesti myös varallisuutta, kuten monilla keski-ikäisillä miehillä nyt voikin olla.
Auttajamies on sanonut pitävänsä minua kauniina ja hoikkana, herkkänä, viehättävänä naisena eikä pysty ymmärtämään sitä, miten aviopuolisoni mielestä minä olen mm. läski. Auttajamies pitää tuota mieheni mielipidettä suorastaan sairaana.
Voiko mieheni olla tuolle toiselle miehelle mustasukkainen? Jos voi, niin mistä ihmeestä?
Jos tuo toinen mies näkee kauneutta siellä missä hän itse näkee rumuutta, niin mikä ihme on mieheni ongelma?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi halunnut vastaukseksi, ettet todellakaan aio mennä ja sen sijaan aloit sitten miettiä asiaa oikeasti. Näin minä tämän näen.
Tottakai minä alan miettiä asiaa oikeasti, kun oma puoliso käskee noin toimia.
Jos en tee mitä hän sanoo, hän turhautuu ja helposti reagoi sitten varsin aggressiivisesti. Sitä en halua.
Siksi olen alkanut kuunnella häntä hyvin herkällä korvalla.
Pidän kyllä tuosta toisesta miehestä ja olen nyt mieheni käskyn jälkeen miettinyt asiaa, miten tuo nyt menisi. Että kyllä, pitää paikkansa mitä sanoit.
Jos rehellisiä ollaan, niin ei oma tahtoni ole mennä panemaan tuota toista miestä.
Kai minä nyt omasta seksuaalisuudestani saan sen verran määrätä, että päätän itse kenen kanssa oikeasti haluan panna?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin eron vreille koska olisi selvää ettei aviopuoliso enäö välitä mutten panisi sitä toista miestä koska mua ei käskytä yksikään mies. Miks hitossa sä kijoittelet moisia asioita tänne, eikö sulla ole kavereita joille avautua? Siippas on mustis, masentunut ja sillä on huono itsetunto ja se halusi loukata sua. Kannattaako tollasen mimosan kanssa jatkaa liittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai minä alan miettiä asiaa oikeasti, kun oma puoliso käskee noin toimia.
Jos en tee mitä hän sanoo, hän turhautuu ja helposti reagoi sitten varsin aggressiivisesti. Sitä en halua.
Siksi olen alkanut kuunnella häntä hyvin herkällä korvalla.
Pidän kyllä tuosta toisesta miehestä ja olen nyt mieheni käskyn jälkeen miettinyt asiaa, miten tuo nyt menisi. Että kyllä, pitää paikkansa mitä sanoit.
Jos rehellisiä ollaan, niin ei oma tahtoni ole mennä panemaan tuota toista miestä.
Kai minä nyt omasta seksuaalisuudestani saan sen verran määrätä, että päätän itse kenen kanssa oikeasti haluan panna?
Ap
Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen että alat oikein pohtia asiaa sen sijaan että miettisit että äijä oli pahalla päällä ja halusi loukata, sanoisit sen sille suoraan ja käskisit kasvaa aikuiseksi?
Ei herranjestas oikeesti, toivottavasti sä olet trolli! *myötähäpeä*
Sinä ja miehesi olette ongelma, älkää sekoittako siihen muita. Miehesi on ongelma koska on selvästi v***m a inen m**visti. Sinä taas olet ihan sekaisin ja terapiaa vailla kun olet ollenkaan tuollaisessa suhteessa tuollaisen miehen kanssa. Tajuatko itse ollenkaan, miten sekopäiseltä tuo selitykseksi ja teidän jutut kuulosti?
Ihan sekaisin olette molemmat. Miten olette päätyneet yhteen ja miksi pysytte yhdessä? Se oli heitto ei todellakaan kehoitus. Oletko asperger?
Mies on mustaskkainen ja pahoillaan suhteestasi toiseen mieheen. Ei halua että panet toista miestä, mutta pelkää että niin käy, tai on jo käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin eron vreille koska olisi selvää ettei aviopuoliso enäö välitä mutten panisi sitä toista miestä koska mua ei käskytä yksikään mies. Miks hitossa sä kijoittelet moisia asioita tänne, eikö sulla ole kavereita joille avautua? Siippas on mustis, masentunut ja sillä on huono itsetunto ja se halusi loukata sua. Kannattaako tollasen mimosan kanssa jatkaa liittoa?
Hyviä pointteja.
Ei mulla oikein sellaisia kavereita ole, joille haluaisin tällaisesta avautua. Jos kertoisin ystävilleni, heille tulisi todella paha mieli puolestani. En halua vaivata tällaisilla asioilla ja herättää niissä kilteissä ihmisissä huolta.
Mitä muuten tarkoitat mimosalla, voisitko avata?
Ap
Ainahan ne sanoo noin jos jostain huomauttaa.
Sinuna menisin panemaan jos mieli tekee, mutta älä sano siitä mitään yllyttäjälle koska kaikkea voidaan käyttää sinua vastaan.
Itse tein virheen kun sanoin että tehty jo kun mies jotain valitti. En edes ottanut siinä vaiheessa kuin suuhun tältä toiselta mieheltä.