Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyttyvätkö tässä petoksen merkit?

Vierailija
14.01.2017 |

Mies meni ruokakauppaan ja kysyi lähtiessään, haluanko jotain. Pyysin pussin salmiakkeja ja hän toikin minulle niitä. Jätin salmiakit odottamaan sitä, että saan siivoushommat loppuun ja voin sitten herkutella niillä urakan päätteeksi.

Kuitenkin nyt kun pääsin salmiakkien kimppuun, pussi on avattu ja siitä on otettu!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on vähintään luvaton osittainen haltuun otto .

Vierailija
2/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin mun miehen, jos se olis noin paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vielä söi sun lempparit pois.

Vierailija
4/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se oli hakupalkkaa.

Vierailija
5/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kummasti kaupasta tulee vajaita ja avattuja suklaalevyjä, karkkipusseja ja jäätelöiden monipakkauksia. Olen ajatellut jo monesti vaatia kaupasta hyvitystä näistä petoksista mutta mitä sitten voisin pyytää????

Vierailija
6/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman rahoista maksettu?

Jos miehen tai yhteisistä ihan ok. Jos maksoit niistä erikseen ois ollu kohteliasta ees kysyä "saanko ottaa pari karkkia".

Vierailija
7/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ees oo mitään petokseen viittaavaa. Näpistys korkeintaan.

Vierailija
8/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman rahoista maksettu?

Jos miehen tai yhteisistä ihan ok. Jos maksoit niistä erikseen ois ollu kohteliasta ees kysyä "saanko ottaa pari karkkia".

Meillä on yhteiset rahat, joista tosin mies tienaa noin 80% ja minä 20%. Mies osti salmiakkia myös itselleen.

Vierailija
9/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap ei olisi saanut yhtään mitään, jos sen mies ei olisi ollut niin kiva, että kysyi siltä haluaisiko se jotain. Nyt ap sai sen mitä pyysi eli pussin salmiakkia vaikkakin avattuna. Jos mulle olisi eukko sanonut, että pussi salmiakkia, etkä sä saa niisä yhtään, niin en aivan tasan tarkaan olisi ostanut sille mitään. Ap voi opetella herkuttelemaan nuolemalla omaa persettään.

Vierailija
10/10 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun karkki narkkari. Kohta se toleranssi kehitty ja olet piikittämässä sokeria suoneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi