Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys liittyen Kånken-repun laatuun

Vierailija
14.01.2017 |

Olen ajatellut ostaa Kånken-repun. Tuote-esittelyssä sanotaan, että reppu saattaa päästää väriä ja näin ollen värjätä vaaleita vaatteita. Miten on Kånkenin omistajat, voiko reppua käyttää esim. valkoisen villakangastakin tai mekon/t-paidan kanssa? Olen ajatellut valita jonkin vaalean värin, esim. pinkin. Entä kestääkö reppu vesipesua vai haalistuuko pahasti? Meneekö pilalle konepesussa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin konepesussa ja kesti. Lämpötilaa en muista. Varmaan vähentää vedenkestävyyttä, mutta kaupoissa on myynnissä sen merkin omaa vahaa, jota voi laittaa pesun jälkeen.

En tiedä, värjääkö. Lapsellani on vain tummia takkeja.

Vierailija
2/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Niiden paskaisuudesta päätellen kukaan ei ainakaan koskaan pese niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan värjää. Ne on niin huonon näköisiä ja kauhtuneita.

Vierailija
4/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis etsin reppua joka olisi sievän näköinen myös villakangastakin ja hameiden/mekkojen kanssa. Sporttireput eivät vaan oikein sovi tähän tyyliin. Kånken on ainut vaihtoehto jonka olen keksinyt :( Olen myös lukenut että kapeat hihnat kuluttaisivat villakangastakin kangasta ja hiertäisivät paljasta ihoa?

Vierailija
5/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeät hihnat ostettavissa.

Mulla keltainen eikä puhdistu konepesussa. Lapsilla tummemman sävysiä.ja kestäneet konepesun. Kaikki muut reput meneekin viikoissa rikki. Kånkenit kestää. Välillä mummot ostaa uusia reppuja ja niitä pidetään se viikko ja menee rikki ja taas kånkenit käyttöön : )

Vierailija
6/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vastaus kysymykseen, väriä ei ole lähtenyt yhdestäkään, edes sateella tai pesussa. T: 8

Vierailija
7/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 10-vuoden ajan ollut kånken-reppuja eikä yksikään ole värjännyt. Vaaleaan reppuun on tarttunut väriä takista.

Mielestäni reput kyllä hiukan haalistubat konepesussa ajan myötä. Jos kantaa paljon painavia asioita kannattaa ostaa olkahihnat reppuun. Itsellä reppu usein ns. käsilaukkuna, joten olkahihnoja en tarvitse. Satunnaiste kauppaostokset eivät ehdi olla niin kauan repussa, että hihnat hiertäisivät. Esikoisella on koulukäytössä kånken ja siihen ostettiin kyllä pehmeät hihnat.

Ovat loistavia reppuja. Yksikään muu reppu ei ole meillä kestänyt käytössä hyvänä.

Vierailija
8/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Baggun reppu. Ei värjää ja kestää konepesun haalistumatta. Ja on nätti eikä sporttinen.

Vierailija
9/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Kånken-reput on sitten omituinen muoti-ilmiö. Joka tytöllä ikien 7-20 välillä tuntuu olevan nuo reput.

Vierailija
10/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on edelleen käytössä 1980-luvun lopulla (ennen syntymääni) ostamansa Kånken. Eli kai ne laadukkaita on?

Vierailija
11/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen ollut yllättynyt että niin moni tredikäs New Yorkin muotibloggaaja käyttää Kånkenia! :)

Toki siellä ajatellaan nykyään pitkän ja vaikean laman jälkeen käytännöllisyyttä, eikä makseta turhia tonneja ranskalaisista logolaukuista kuten Suomessa vielä tehdään...

Vierailija
12/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmeät hihnat ostettavissa.

Mulla keltainen eikä puhdistu konepesussa. Lapsilla tummemman sävysiä.ja kestäneet konepesun. Kaikki muut reput meneekin viikoissa rikki. Kånkenit kestää. Välillä mummot ostaa uusia reppuja ja niitä pidetään se viikko ja menee rikki ja taas kånkenit käyttöön : )

Jaa, kas kummaa, kun mulla kesti sama reppu läpi yläasteen, lukion ja AMK:n. Perusmusta, ihan fiksun näkönen reppu se oli. Hajosi vasta joskus kun olin päälle 25, ja sillonkin kyse oli jostain olkahihnasta. Kaipa sitten nykyään kaikki muut paitsi Kånkenit ovat ihan kuralaatua...

Vierailija
13/24 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Kånken-reput on sitten omituinen muoti-ilmiö. Joka tytöllä ikien 7-20 välillä tuntuu olevan nuo reput.

Ja ulkomailla niitä käyttää 18-65 vuotiaat! :D

Vierailija
15/24 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö noita Baggun reppuja Suomessa? Näyttävät kivoilta!

Vierailija
16/24 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu Kånken jonkun 3-4 vuotta ja se alkaa olla kyllä todella kulahtanut. Paikoin kangas on vähän rikkikin, muttei pahasti. Olen kyllä käyttänyt lähes päivittäin ja reppu on monesti ollut aivan täynnä painavaa tavaraa, eli sinänsä ei ihme. Muutenkaan en ole kohdellut sillkihansikkain vaan se on ollut aika rankalla kulutuksella. Konepesussa on väri kulunut ja muoto kärsinyt. Väriä ei ole jättänyt vaatteisiin. Jotkut haukkuu noita ohuita hihnoja, mutta itse en ole kokenut epämukavaksi edes silloin kun reppu on painava.

Kaiken kaikkiaan olen ollut tosi tyytyväinen ja aion ostaa uuden lähiaikoina. :)

Vierailija
17/24 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lämpötilassa olette pesseet koneessa ja ei oo mennut pilalle?

Vierailija
18/24 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siis etsin reppua joka olisi sievän näköinen myös villakangastakin ja hameiden/mekkojen kanssa. Sporttireput eivät vaan oikein sovi tähän tyyliin. Kånken on ainut vaihtoehto jonka olen keksinyt :( Olen myös lukenut että kapeat hihnat kuluttaisivat villakangastakin kangasta ja hiertäisivät paljasta ihoa?

Hihnoihin on olemassa ihan Kånkenin omia pehmustettuja hihnoja, vai mitä olkaimia ne onkaan. Googlaa vaikka. Ei kuluta mitää takkia ja ostettiin ainakin omille lapsille samalla repun kanssa. Aika harva noita kyllä tietää, varsinkin aikuisissa on paljon " Kånken on epämukava reppu"-tyyppejä.

Vierailija
19/24 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, jopa prinsessa Estellellä-vaikka ei ole edes 7 vuotta. Mihin tämä maailma on menossa. Ja sen vanhemmat kehui Kånkenia ergonomiseksi repuksi. OMG!

Vierailija
20/24 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla ulostamaan yököttävään kånkeniisi, saanko?