Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko kissanne hakeee kesätöitä ?

Vierailija
14.01.2017 |

Olen yrittänyt vihjailla siihen suuntaan. Rohjake Vain kääntää kylkeä ja kurahtaa ylimielisesti. Ymmärrän viime kesän lorvailun silloin se oli vielä pentu , tulevana kesänä jo sentään kaksi vuotias. Millä saisi motivaation ja mihin voisi työllistyä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katti lähti kesätöihin vanhainkotiin ja sille tielle se jäi. Ei ole kotii tulossa vaikka soitin ja pyysin. Kuulemma töitä riittää ja ruoka- ja rapsutuspalvelu pelaa. :(

Vierailija
2/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on jo neljä ja se pääsee samaan paikkaan missä se oli viime kesänäkin :) 2-vuotiaan on aika vaikea saada mitään duunia vielä, joten niitä hakemuksia saa kyllä tehdä tosi paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta.

Vierailija
4/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi päästää sitä muualle töihin. Lupasi pitää hämähäkit ja kärpäset pois kotoamme ensi  kesänäkin.

Vierailija
5/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on osoittanut mielenkiintoa tiiliseinälle kiipeilyyn. Ajattelin olisiko siitä vuorikiipeily ohjaajaksi ehkä pienimuotoinen eräopastelu myös voisi sopia ja kalastusohjailu. Itse se rinkkaa jo sovittelee ja  trangiaa kiillottaa.

Vierailija
6/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolli käväisi Pietarissa ja kertoi saaneensa jotain it-hommia. Voi kuulema tehdä kotoa etänä. Palkkakin on hyvä. Tuolla se karvakasa naureskelee tyynyllä loikoillessaan ja vaatii pavelua huutamalla "Äkkiä ruokaa, tshuhna!"

Mitä ihmettä?

Vierailija
7/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuunaan! Kokee olevansa 16-vuotiaana aivan liian vanha.

Vierailija
8/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on jo kunnianarvoisa vanhus (19,5 v. eli vastaa lähes sataa vuotta ihmisen iässä) ja eläkepäivänsä ansainnut.

Vierailija
9/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kolli käväisi Pietarissa ja kertoi saaneensa jotain it-hommia. Voi kuulema tehdä kotoa etänä. Palkkakin on hyvä. Tuolla se karvakasa naureskelee tyynyllä loikoillessaan ja vaatii pavelua huutamalla "Äkkiä ruokaa, tshuhna!"

Mitä ihmettä?

Kissasi on päässyt kansainvälisen elämän makuun.  Vaarana on kotikontujen muuttuminen liian ahtaiksi ja pian se  hyppää johonkin kulkuneuvoon ja lähtee maailmalle isojen bisnesten pariin. A vot sitä tsuhnaa kuuleminen jonka luona asunto.

Vierailija
10/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta. Ehdotin josko kalatehtaille, kun on sitä norjalaista  metsäkissaa sukupuussakin niin varmaan pärjäisi siellä. Jotain se vaan mongersi vastaukseksi.

Vierailija
11/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi, tyttö, pääsi Paraisille,erään kalastajan apulaiseksi. Oppii siinä samalla ruotsia. Vanhempaa, poikaa, on vaikea motivoida. Tykkää vaan nukkua.

Vierailija
12/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa on osoittanut mielenkiintoa tiiliseinälle kiipeilyyn. Ajattelin olisiko siitä vuorikiipeily ohjaajaksi ehkä pienimuotoinen eräopastelu myös voisi sopia ja kalastusohjailu. Itse se rinkkaa jo sovittelee ja  trangiaa kiillottaa.

Laivakissaksi?

Vierailija
13/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on vakituinen kesätyö tässä maatilalla tuhoeläintorjujana.

Vierailija
14/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on vakituinen kesätyö tässä maatilalla tuhoeläintorjujana.[/quote

Eikö noissa hommissa ole aika pieni palkka?

Vierailija
15/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mirri ei oo mikään kesäkissa

Vierailija
16/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kisuli on niin kiireinen luottamustehtävissään ettei ehdi kesätöihin. Minä elätän.

Vierailija
17/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin lopettamaan vastoittain kaksi vanhaa kissaani.  Ei niille työ maistunut.

Mutta tyttäreni hakee kesätöitä, S-kaupan nettisivuille laittoi tänään hakemusta. No, ei sieltä mitään töitä saa, sen nyt arvaa. Muuallekin toki haki.

Että ihan sama se on, olipa kissa tai ihmisnuorukainen. Ei ole töitä. Hitto, me kasvatamme uutta "laiskaa" ja työelämään tottumatonta sukupolvea. 

Olen oikeasti huolissani. Kun itse olin nuori, töitä sai, kun meni kysymään. Ei enää. Tästä olen surullinen. 

Vierailija
18/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivakissaksi?

Voi ,voi kissa saa jo hepulin vesihanan vieressä . Eipä taidat turskantuoksuiset aallokot olla sitä varten.

Vierailija
19/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa haastattelussa käynyt mutta aina kysytään lisääntymisetä ja kun ei ole leikattu, niin siihen tyssää. Pakolliset emälomat jne. Ei auta vaikka turkki harjataan kuntoon ja hienosti kehrää haastatteluissa. Aina sanovat ettei ole mirri jota haetaan.

Vierailija
20/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin lopettamaan vastoittain kaksi vanhaa kissaani.  Ei niille työ maistunut.

Mutta tyttäreni hakee kesätöitä, S-kaupan nettisivuille laittoi tänään hakemusta. No, ei sieltä mitään töitä saa, sen nyt arvaa. Muuallekin toki haki.

Että ihan sama se on, olipa kissa tai ihmisnuorukainen. Ei ole töitä. Hitto, me kasvatamme uutta "laiskaa" ja työelämään tottumatonta sukupolvea. 

Olen oikeasti huolissani. Kun itse olin nuori, töitä sai, kun meni kysymään. Ei enää. Tästä olen surullinen. 

Työtilanne on vaikea. Ne joilla on työtä, joutuvat tekemään vähintään kahden työt. Tuttavapiirissäni on kolme burn outin partaalla olevaa plus minä.