Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikiusaajat

Vierailija
14.01.2017 |

ovat usein lihavia ja rumia keski-ikäisiä naisia, hieman pulskia nuorempia naisia, lyhyitä miehiä, ruipeloita miehiä,lihavampia miehiä, pullanaamaisia siankärsiä ja tummaihoisia miehiä - tai sitten livekiusaajia joita ollaan paljastettu. Lyhyesti sanottuna itsetunnottomia ihmisiä, joiden elämässä ei ole muuta kuin kärsiminen huonosta itsetunnosta, ja kateus kauniita nuoria naisia kohtaan jotka ovat myös fiksuja ja joilla on hyvä itsetunto mutta ovat myös mukavia ihmisinä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat ihmiset ovat nettikiusaajia.

Vierailija
2/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan omantunnon kolkuttavan kun käyttäytyvät epämääräisesti ja vaihtelevasti ilman perustetta. Ovat kai jotenkin sairastuneet vainoharhaisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin huomannut että moni itsetunnoton ihan ok-näköinenkin nainen on sortunut kiusaamaan netissä, vaikken ole syytä antanutkaan. Hyihyi, kateuttahan sen on oltava, kun olen niillekin mukava ollut

Vierailija
4/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen myös että mikä saa ihmisen kiusaamaan kaiken lisäksi vielä netissä. Ihmiset saa helposti siihen mukaan kun vääristelee asioita, niinkuin teillä ikäville katkerilla trolleilla on tapana. Minulla on aina kaikki ollut hyvin. :)

Vierailija
5/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti koska itse en ole täällä oleillut, toisin kuin te. Sinänsä hieman koomista. Olette keskustelleet keskenänne. Heh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi