Mies rikkoi sopimusta
En tiedä miksi seuraava vaivaa minua tosi paljon:
Olen ollut aviomieheni kanssa nyt 11 vuotta. Liittomme on hyvä, mieheni kiltti ja rakastamme toisiamme hyvin paljon. Ennen miestäni minulla oli yksittäisiä seksisuhteita naisten kanssa. En ole ikinä varsinaisesti seurustellut naisen kanssa, mutta seksiin keskittyviä pidempikestoisia suhteita minulla on ollut sekä lesbo- että heteromaisten kanssa.
Mieheni on sallinut (jopa kannustanut) minulle naisseksisuhteen avioliittomme ohella. Viimeiset 3,5v minulla on ollut sama rakastaja. N vuosi sitten mieheni kysyi, saisiko katsella rakasteluamme ja koska tämä sopi toiselle naiselle, oli asia minulle ok. Mieheni siis katselee, aluksi ei tehnyt itse mitään, mutta aika pian rohkaistui masturboimaan katsellessaan. Muutama kk sitten tällaisessa tilanteessa ko nainen nuoli minua. Mies oli tavastaan poiketen sängyllä (useimmiten on omassa rauhassaan kauempana). Orgasmi lähestyi ja jostain kumman syystä sain päähäni että mieheni voisi auttaa kädellään tätä toista naista. Mieheni sitten hieroi hänen klitoristaan ja tulkitsin hänen saavan orgasmin. Tuolloin mieheni poistui paikalta, eikä lauennut itse (oletan että ei enää kehdannut jatkaa loppuun, koska me molemmat olimme lauenneet, eli tilanne oli ikäänkuin ohi) Jälkeenpäin samana iltana rakastelimme, eli hän sai orgasminsa.
Nyt sitten viimeisellä kerralla tapahtui jotain, josta emme olleet sopineet. Nuolin itse tätä toista naista ja mieheni seisoi sängyn vieressä (oletan että masturboi), kun nainen sai orgasmin, vaihdoimme puolia ja nainen siirtyi nuolemaan minua. Mieheni oli naisen takana ja näin että hän oli valtavan kiihottunut. Sanoi olevansa "räjähtämispisteessä". Suljin silmäni ja nautin. Kuitenkin jossain vaiheessa avasin silmäni (huoneessa oli hämärää) ja näin että mieheni oli lopettanut runkkaamisen, koska näytti, että hänen toinen kätensä oli naisen alavatsalla ja toinen kyljessään. Ensin luulin että mieheni hieroo naista, mutta sitten tajusin, että mieheni oli tämän naisen sisällä. Hän nytkähti ja pidätti hengitystään. Kun hän huomasi että katsoin kummastuneena häntä, hän otti peniksensä ulos ja sanoi että laukesi kädelle. Sitten lähti pois. Olen pettynyt siihen, että mies rikkoi sanatonta sopimusta siitä, että hän ei rakastele muita kuin minua. Olen loukkaantunut ja vihainen ja tuntuu etten pääse yli tästä.
Kommentit (5)
Sanaton sopimus? Jos kerran olette kolmen kimpassa, ja asiat ovat luontevasti edenneet tuota kohti, niin tapahtuma oli kyllä ennustettavissa.
Kannattaisi sopia tuollaisia asioita muuallakin kuin omassa päässään.
Aika naurettavasta asiasta on loukkaannuttu. Mitä sitten jos oli toisen sisällä. Ole vapaa ja anna miehesikin olla.
No me olemme sopineet (tämä miehen aloittesta!!) että voin harrastaa seksiä naisen kanssa, koska sitä minulla ei ole mahdollisuus tehdä hänen kanssaan. Kirjaimellisesti; en voi nuolla hänen pillua, koska hänellä ei sellaista ole.
Me emme ole sopineet, että hän voi työntyä naiseen takaapäin, sen hän käsittääkseni voi tehdä myös minun kanssani.-ap
No mitä se toinen nainen tähän yllättävään tunkeutumiseen kommentoi?
Eli teidän sopimus oli, että sinä saat harrastaa seksiä toisen kanssa, mutta miehesi ei?
Miehesi halusi päästä mukaan kimppaan, mutta ei ollut uskaltanut sanoa sitä ääneen.
Viestistäsi voisi päätellä, että haluaisit hänen olevan ns. aisuri, mutta hän ei ole valmis sellaiseen.
Taitaa olla vakavan keskustelun paikka teillä. Jos sinä saat toista, niin etkö halua suoda samaa?