Paikomielle kuvata itseäni miehille itsetunnon nostamiseksi.
En ole ollenkaan sujut vartaloni kanssa ja olen tapaillut paljon miehiä mutta en ole harrastanut seksiä koska en kykene siihen. Varsinkaan niiden kanssa joille olen laittanut kuvia.
Sillä silloin heillä on tietynlainen odotus niin "mahtavasta" kropastani.
Olen taitava kuvaamaan ja samaan kuvakulman ja valoituksen niin, että näytän mahdollisimman hyvältä.
Jopa niin että koko vartaloni näkyy. Mutta peitän ne virheet.
Ja niitä virheitä on aika paljon ja ne ällöttävät niin paljon etten usko kenenkään pitävän minua kauniina.
Jo ajatus siitä että joudun kenenkään silmien eteen alasti itkettää.
Oli se sitten paras ystäväni tai kuka tahansa.
Ja sitten esitän niin seksikästä ja itsevarmaa naista ja laitan seksikkäitä asusteita päälleni ja alan kuvaamaan.
Jopa omasta mielestäni näytän hyvältä niissä mutta vaikka periaatteessa ne kuvat ovat todellisuutta niin silti ne ovat vain kuvia.
Nämä miehet ovat kyllä nähneet minut livenä mutta jos riisuisin vaatteeni niin varmaan järkyttyisivät.
Inhoan vain niin paljon löysää ihoani tietyillä alueilla ja koska olen nuori niin se on hyvin noloa ettei vartaloni ole kiinteä.
Sitten kun alan miettimään asioita, niin pakonomaisesti ja liian tarkasti alan katsomaan mitä suuhuni laitan. Laihdun ja lopulta en ole yhtään sen paremman näköinen vaan löydän samat viat. Toki vaatteissa näytän paremmalta.
En oikein tiedä miten saisin itsetuntoni nousemaan. Olen taistellut jo teineistä asti näiden tuntemuksien kautta.
Laihtunut ja lihonut.
Välillä ollut parempia kausia mutta kun joku ihana mies tulee elämääni niin pelkään, etten ole riittävä koska vartaloni on vääränlainen.
Kommentit (23)
Kiitos vastauksista.
Minun täytyy mennä terapiaan selvittämään päätäni.
Juon jälleen liikaa ja pelaan uhkapelejä.
Taas on se kausi meneillään kun yritän saada jotain kautta tyydytystä ja keinon unohtaa takaraivossa huutavat asiat.
Ap
Mulla hepotti huonoa itsetunto-ongelmaa se, kun luin tutkimuksesta, että miehet eivät huomaa yksityiskohtia yhtä tarkkaan kuin naiset. Varsinkaan, jos tilanne on seksuaalinen ja nainen viehättävä. He ihan yksinkertaisesti eivät kykene näkemään yksityiskohtia kiihottuneena. Kiinnittävät enemmän huomiota esim yleiseen ryhtiin ja olemukseen ja johonkin seksikkääseen kohtaan ja muu jää huomaamatta. Miehillä on se kuuluisa putkinäkö!
Mulla on ollut samaa meininkiä kuin aloittajalla. Nykyään vihaan ja inhoan itseäni vielä enemmän kuin aikaisemmin, eikä kukaan ikinä tule näkemään mua alasti, jos ei ole ihan pakko. Sain huomata, että ystäväni pitää mua rumana ja se oli viimeinen niitti. Aion kuolettaa itseni, ällöttää tavallinen meikkaaminenkin enkä haluaisi edes katsoa naamaa peilistä.