S-Marketin kassaharjoittelija louskutti purukumia, huomautin asiasta, pitäisikö
olla vielä yhteydessä esimieheen. Kyltti rintamuksessa "harjoittelija"
Sanoin tytölle ettei purkumin syönti sovi asiakaspalvelutehtävään. Tyttö kiitti palautteesta. Enpä tiedä muuttaako tapojaan kun käyn tuossa kaupassa ehkä kerran vuodessa.
Todella ällöttävän näköistä kun leuat käy ja purkukumi vilahtelee näkyvästi.
Häiritiseekö muita tällainen asia?
Kommentit (6)
Menikö sun elämä epätasapainoon kun kassaharjoittelija söi purkkaa? Voi voi. Anna olla ja jatka elämääsi.
No minua ei kyllä tuollaiset jutut häiritse, aika helposti henkinen tasapainosi tuntuu järkkyvän. Varsinkin jos vielä jälkikäteen mietit että pitäisikö esimiehelle ilmoittaa :O
Tosi monilla tuntuu olevan ammattimaisuus kateissa.
Olen lähettänyt asiakaspalautetta monesti (kysymyksiä, kehitysehdotuksia, toiveta jne.)
Vastaukset ovat usein tökeröitä ja kirjoitetaan niinkuin kaverille.
Itse asiakaspalvelijana vastaisin kohteliaasti ja pahoittelisin jos toiminta ei tyydyttäisi asiakasta.
R-kioskin voimakkaasti meikannut naismyyjä huutelee niitänäitä muille vakiasiakkaille minun vuorollani. Ei tervehdi, kävelee kuin maailman omistaja, hitaasti vaikka näkee että odotan.
Välttelen kaupoissa tiettyjä kassoja ja boikotoin yrityksiä joiden asiakaspalvelu ei ole asiallista.
Voihan se olla ällöttävää. Itse nykyään saan tommosesta tosin ASMR-tinglejä, joten ei haittaa.
Nikotiinipurkkaa jonka lääkäri oli hänelle määrännyt. Olit törkeä!
Varmaan halunnut vaan ruokiksen jälkeen ettei henki haise. Sekään ei kuulu asiakaspalvelutyöhön.