Mies suuttui vauvallemme kun se ei meinannut jäädä yöunilleen ja kovakouraisesti "viskasi" sohvanpäälle kapalossaan. Vauva itki katkerasti, minä nukutin ja nyt kaikki hyvin, paitsi...
Mieheni, se stanan mulkero! Miten vitussa saan puhuttua tästä rakentavasti? Tällähetkellä loikoaa sängyssä ja näppäilee kännykkäänsä... Olen todella raivona!
Kommentit (87)
Ihme itkiöitä kaikki naiset. Ei mikään ihme ku miehet vetelee naisia välillä pataan. Siksi olenki lesbo ja ylpeä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama ihan asiallinenkin viesti, jotka antoi henkistä voimaa. Kiitos niistä. Arvasinkin että tuota provoa epäillään, että miksi mä viestin tänne, enkä heti mennyt lääkäriin tms. A) Oli pakko purkaa tänne, etten raivoissani olisi riehunut/huutanut kotona ja B) Lapsesta todella huomasi, että ei vahingoittunut vaan ainoastaan pelästyi. Te asiattomat ette olleet paikalla, ette voi tietää koska ette ole tilannetta nähneet.
"Lapsesta todella huomasi, että ei vahingoittunut vaan ainoastaan pelästyi."
Ja sinä, ap, siis pystyit kaikella varmuudella arvioimaan niin vakavan asian? Minkälainen sairaala-alan koulutus sinulla sitten on? Miksi sitten kuitenkin veit lapsen tarkastukseen kun olit niin täysvarma arviostasi? Aikamoisen epäloogista.
Ei kuules, kyllä lapsi teidän huostassanne olisi vaarassa jos tämä kaikki kertomasi olisi totta.
Aika kummallista myös että sinä tiputtelet infon tänne. Annat ensin ihmisten täällä, niukalla infollasi, ymmärtää asiat yhdellä tavalla ja vasta myöhemmin annat aivan erilaista tietoa.
Hyvää huomenta vaan sinne porvooseen.
Ja millähän tiedoilla sinä päätät, että ap:n lapsi on vaarassa vanhempiensa kanssa? Saatko pönkitettyä huonoa itsetuntoa kun jakelet tällaisia tuomioita täällä? Ap:han juuri sanoi, että on heittänyt miehen pellolle ja ei tiedä, kuinka juttelee asiasta miehen kanssa.
Veikkaanpa että aloittaja on jo pitänyt äijälle sellaisen saarnan että ei toista tekoaan.
"katkerasti" "kapalossa"...kyllä on provojenkin taso laskenut
Kusipäätutka taas toiminut naimisiin mennessä.