Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui vauvallemme kun se ei meinannut jäädä yöunilleen ja kovakouraisesti "viskasi" sohvanpäälle kapalossaan. Vauva itki katkerasti, minä nukutin ja nyt kaikki hyvin, paitsi...

Vierailija
13.01.2017 |

Mieheni, se stanan mulkero! Miten vitussa saan puhuttua tästä rakentavasti? Tällähetkellä loikoaa sängyssä ja näppäilee kännykkäänsä... Olen todella raivona!

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä neuvoja! Ambulanssi? Miksi?

Välitön ero miehestä?

Viettekö lääkäriin jos 6kk kaatuu istuma-asennosta takaraivolleen? Varmaan kovempi kolaus..

No, joka tapauksessa itse varmaan vastaavassa tilanteessa seuraisin vauvaa. Keskustelukaan ei varmasti olisi kovin rakentavaa miehen kanssa, varsinkaan jos näppäilisi kännykkää muina miehinä. Toki jos miehelläsi äkkipikainen luonne niin sitten miettisin kyllä kaksi kertaa mutta käsitin että nyt oli eka kerta kun hermot meni? Mitä tarkoitat sillä että"viskasi"? Heitti vai laski sohvalle vauhdikkaammin?

Vierailija
22/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mies kahden keskistä seuraa vailla? Kannattaa järkätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni? Jos ei kannattele päätääv vielä hyvin niin voi olla vakavat vauriot, lähde tosiaan heti sairaalaan tai siita vauvalle ambulanssi!

6kk

Aha, sä siis pidät puolivuotiasta kapalossa!? Sinut pitäs myös ilmottaa jollekin viranomaiselle lapsen pahoinpitelystä. 

Vaikka trolli kai tämä on...Ei noin hulluja VOI olla olemassa. 

No ei ole puolivuotias.

Ap

Itse kirjoitit 6kk.

Puolivuotias=6kk

No joka tapauksessa, teillä ei kummallakaan saisi olla lapsia. Mulkkuja olette.

Vierailija
24/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, jälleen kerran uusi miesvastainen provo.

Miksi tykität näitä?

Oletko omasta mielestäsi tasapainoinen ihminen?

Ja alapeukkua tulee tietenkin :))

Miestä pitää saada haukkua!

Eli jos haukkuu omaa puolisoa, niin se on miesvastainen provo, joka koskee kaikkia miehiä... Just joo...

Vierailija
25/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten  jaksatte huudella tätä provoa ja miesvihaa? Ihan ilman keskustelupalstojakin huomaa lähipiiristä, miten moni mies ei ole saanut riittävästi valmiuksia vauvan syntymiseen tai joutunut ottamaan vastuuta. Mennään oma mukavuus edellä, ei tule mieleenkään että lapsi menee nyt edelle. Miten monta esimerkkiä maailmassa on esimerkiksi siitä, että mies eroaa _väsymyksen_ takia perheestään, jossa on tyyliin alle 6 kk ikäinen lapsi. Tai tällaisia tapauksia, joissa ero pitää ottaa turvallisuuden vuoksi, koska kumppani ei tuntunut kokevan mitään katumusta äkkipikaisesta käytöksestään.

Vierailija
26/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni, se stanan mulkero! Miten vitussa saan puhuttua tästä rakentavasti? Tällähetkellä loikoaa sängyssä ja näppäilee kännykkäänsä... Olen todella raivona!

Ap, jos sä seuraavan kerran kirjoittaisit vuodatuksesi sinne minne kuulukin eikä  tuonne otsikkokenttään. Se otsikkokenttä varattu otsikolle ja sinne koko jutun kirjoittaminen kertoo siitä  olet joko  trollli tai et kovin fiksu muutenkaan. Fiksu ihminen olisi nimittäin jo vienyt lapsen lekuriin eikä  kirjoittaisi tänne valitusta.Se on muuten "loikoilee" eikä  "loikoaa".

Asiaan: lasta ei paiskota missään olosuhteissa joten viepä vaavi tarkastettavaksi. Lekuri tekee lasun mutta  pääsettepä tukitoimien piiriin helpommin.Ihan selkeesti  lapsi  on vaarassa kotonaan kun toinen vanhempi  on väkivaltainen ja toinen todella uusvuton. Kummatkin tarvii vanhemmuuden arvointia asap.

Vierailija
27/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten  jaksatte huudella tätä provoa ja miesvihaa? Ihan ilman keskustelupalstojakin huomaa lähipiiristä, miten moni mies ei ole saanut riittävästi valmiuksia vauvan syntymiseen tai joutunut ottamaan vastuuta. Mennään oma mukavuus edellä, ei tule mieleenkään että lapsi menee nyt edelle. Miten monta esimerkkiä maailmassa on esimerkiksi siitä, että mies eroaa _väsymyksen_ takia perheestään, jossa on tyyliin alle 6 kk ikäinen lapsi. Tai tällaisia tapauksia, joissa ero pitää ottaa turvallisuuden vuoksi, koska kumppani ei tuntunut kokevan mitään katumusta äkkipikaisesta käytöksestään.

Mietipä ite mitä tekisit jos puolisosi paiskoisi lasta? A) Veisitko lapsen turvaan ja lekuriin vai B)  kirjoittaisitko  tänne etkä  tekisi muuta? Normaalijärkinen äiti valitsee vaihtoehdon A sen sijaan että  hakee täällä  huomiota ja vaarantaa lapsen. Siksi  huudetaan provoa ja trollia kun ei haluta uskoa että oikeesti joku ois niin dille ja avuton kuin tapaus B.

Vierailija
28/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kapalossaan" lol!!!!!

-5/5

Vierailija
29/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä neuvoja! Ambulanssi? Miksi?

Välitön ero miehestä?

Viettekö lääkäriin jos 6kk kaatuu istuma-asennosta takaraivolleen? Varmaan kovempi kolaus..

No, joka tapauksessa itse varmaan vastaavassa tilanteessa seuraisin vauvaa. Keskustelukaan ei varmasti olisi kovin rakentavaa miehen kanssa, varsinkaan jos näppäilisi kännykkää muina miehinä. Toki jos miehelläsi äkkipikainen luonne niin sitten miettisin kyllä kaksi kertaa mutta käsitin että nyt oli eka kerta kun hermot meni? Mitä tarkoitat sillä että"viskasi"? Heitti vai laski sohvalle vauhdikkaammin?

Tämä on totta, täällä pelotellaan aivovammasta ja ties mistä, vaikka on hyvin epätodennäköistä että tuossa mitään sattuu ja vauvat kolhii muutenkin itseään koko ajan. Turha pelotella turhaan fyysisillä vammoilla. Onneksi vauvat on kestäviä :)

Enemmän näkisin ongelmana miehen käytöksen ja sen tahallisuuden. Siitä sinun täytyy keskustella miehesi kanssa. Onko muuten äkkipikainen, menettääkö helposti hermonsa vauvaan?

Vierailija
30/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä provosta todella huokuu miesviha. Millainen ihminen keksii tämmöisiä?

Vierailija
31/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus av-palsta taas.

Äiti vie lapsensa lääkäriin, ja kyselee täällä apuja, mutta av-mammat haukkuvat äidin pystyyn vaikkei hän ole tehnyt mitään väärää.

Lisäksi pelottelevat vielä aivovammoilla ja muilla.

Vierailija
32/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni? Jos ei kannattele päätääv vielä hyvin niin voi olla vakavat vauriot, lähde tosiaan heti sairaalaan tai siita vauvalle ambulanssi!

6kk

Aha, sä siis pidät puolivuotiasta kapalossa!? Sinut pitäs myös ilmottaa jollekin viranomaiselle lapsen pahoinpitelystä. 

No ei ole puolivuotias.

Ap

Itse kirjoitit 6kk.

Puolivuotias=6kk

En ole kirjoittanut sitä viestiä. Onko sinulla mitään järkevää sanottavaa minulle, vai aiotko vain huutaa provoa mulle ja epäillä jokaista mun sanaa?

Vierailija
33/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6kk

No ei ole puolivuotias.

Ap

Itse kirjoitit 6kk.

Puolivuotias=6kk

En ole kirjoittanut sitä viestiä. Onko sinulla mitään järkevää sanottavaa minulle, vai aiotko vain huutaa provoa mulle ja epäillä jokaista mun sanaa?

Terveisin Ap

Vierailija
34/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä ajatteli aamulla saavansa pimperoa, ja oli tosi pettynyt, kun suunnitelmat meni mönkään..

Puhu miehelle, ja sano että et voi hyväksyä tuollaista käytöstä. Ja että jos joku harmittaa, kannattaa sen miehenkin puhua asioista.

Lapsiin ei turhautumista saa tietenkään purkaa..

Vierailija
35/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä provosta todella huokuu miesviha. Millainen ihminen keksii tämmöisiä?

Tällaista sattuu ihan oikeasti. Oli provo tai ei.

Vierailija
36/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutama ihan asiallinenkin viesti, jotka antoi henkistä voimaa. Kiitos niistä. Arvasinkin että tuota provoa epäillään, että miksi mä viestin tänne, enkä heti mennyt lääkäriin tms. A) Oli pakko purkaa tänne, etten raivoissani olisi riehunut/huutanut kotona ja B) Lapsesta todella huomasi, että ei vahingoittunut vaan ainoastaan pelästyi. Te asiattomat ette olleet paikalla, ette voi tietää koska ette ole tilannetta nähneet.

Vierailija
37/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätit miehen tilanteeseen liian pitkäksi aikaa? Olisit ottanut vauvan nukutettavaksi kun huomasit että mies alkaa hermostua. Sano miehelle että seuraavan kerran kun hermo alkaa mennä niin antaa lapsen sinulle.

Meilläkin miehellä on paljon lyhyempi pinna, mutta puutun aina tilanteeseen ennenkuin hermo menee lopullisesti ja hän osaa myös sanoa jos tarvitsee apua.

Vierailija
38/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muutama ihan asiallinenkin viesti, jotka antoi henkistä voimaa. Kiitos niistä. Arvasinkin että tuota provoa epäillään, että miksi mä viestin tänne, enkä heti mennyt lääkäriin tms. A) Oli pakko purkaa tänne, etten raivoissani olisi riehunut/huutanut kotona ja B) Lapsesta todella huomasi, että ei vahingoittunut vaan ainoastaan pelästyi. Te asiattomat ette olleet paikalla, ette voi tietää koska ette ole tilannetta nähneet.

Singneeraus taas unohtu... no tajusitte kyllä että Ap kirjoitti tämän.

Ap

Vierailija
39/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jätit miehen tilanteeseen liian pitkäksi aikaa? Olisit ottanut vauvan nukutettavaksi kun huomasit että mies alkaa hermostua. Sano miehelle että seuraavan kerran kun hermo alkaa mennä niin antaa lapsen sinulle.

Meilläkin miehellä on paljon lyhyempi pinna, mutta puutun aina tilanteeseen ennenkuin hermo menee lopullisesti ja hän osaa myös sanoa jos tarvitsee apua.

Yleensä otankin kun huomaan, että kohta sillä naksahtaa. Nyt eilinen tuli niin puskista, etten kerinnyt tehdä muuta kuin käskeä miehen poistumaan ja ottaa lapsen omaan syliin rauhoittumaan. Ap.

Vierailija
40/87 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. 

Olisit jättänyt katkeran itkun ja kännykän näppäilyt edes pois ja tehnyt miehestä avokämmenellä läiskivän spugen, niin olisi ollut vähän uskottavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi