Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien seksi?

Paniikki!
13.01.2017 |

Onko oikeasti mahdollista, ettei kaksi ylipainoista ihmistä pystyisi harrastamaan seksiä, siis fyysisesti? Minä olen 166 pitkä ja painan lähes sata kiloa (joo tiedän, ei hyvä, ei tarvitse kommentoida...), mies on pidempi, mutta painaa varmaan suunnilleen saman verran. Olen varautunut siihen, ettei hän ehkä pysty seksiin kanssani, koska olen ruma, mutta nyt satuin lukemaan netistä mielipiteitä, joiden mukaan se ei olisi fyysisesti mahdollista, koska läski on tiellä tai että ainakaan lähestyssaarnaaja ei onnistuisi? En ole koskaan harrastanut seksiä, joten lähetyssaarnaaja tuntuisi ensimmäisellä kerralla aika turvalliselta asennolta... Onko kenelläkään suunnilleen samoissa kokoluokissa olevilla kokemusta asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennon suhteen voi joutua miettimään jo kummankin paino vatsalla reippaasti. Doggynä onnistuu aina ja kaikilta tai sen variaatioina. Katsoppa ympärillesi; paljon pareja, jotka reippaammin ylipainoisia ja pieniä lapsia.. 

Vierailija
2/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu lähetyssaarnaaja, itse asiassa ei sellaista asentoa vielä ole tullut eteen, joka ei onnistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja ja ratsastus onnistuvat meillä parhaiten ja ihan niin kuin normaalipainoisilla pareilla. Ollaan molemmat yli satakiloisia. Takaapäin ei jostain syystä tunnu onnistuvan, varmaan koska miehellä ei ole kovin pitkä. Ei ole kyllä tullut mieleenkään, etteikö seksin harrastaminen onnistuisi vaikka molemmat olemme isokokoisia.

Oman neitsyyteni menetin tämän saman miehen kanssa ja suunnilleen saman kokoisiakin oltiin kuin nytkin. Lähetyssaarnaaja onnistui silloinkin ilman ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän