Ujo nainen yksin baariin?
Jälleen kerran yksi viikonloppu yksinään. Olen sinkku ja kaipaisin jotain menoa jo tähän tylsään elämään. Mietin jos rohkaistuisin yksin baariin, mutta en ole sellainen, että uskaltaisin ihan hirveästi yksin mennä juttelemaan kenellekään. Jos ottaisin muutaman rohkaisevan ja lähtisin sellaiseen isompaan yökerhoon, niin olisiko iltani ihan tylsä? Nyt kelpaisi jopa se yhdenillanjuttu. Tuleeko siellä kukaan juttelemaan jos näytän ihan kivalta? En ole mikään kaunotar.
Kommentit (19)
Naisten ei yleensä tarvitse kenellekään jutella kun pillunhimoiset miehet tulee kyllä juttusille. Älä vedä liikaa mitään rohkaisuryyppyjä, koska a) humalaiset naiset ei ole hot, b) vältät paremmin puskaraiskaukset
Juot vain riittävästi niin sinusta tulee rääväsuinen demoni.
Nuo yökerhot on vähän sellaisia nuorten ja kauniiden pintaliitopaikkoja. Niissä voi tuntua hyvinkin yksinäiseltä yksin.
Itse suosin mieluummin siistejä pubeja. Niissä saa älyllistä juttuseuraa miehistä, ja yleensä sitten mukavan keskustelun jälkeen joltain vielä sitä munaakin ;) Ja en ole kaunotar, olen yli 40 v, 25 kg ylipainoinen enkä mikään ruusu naamastakaan. Silti kun yksin menen baariin, aina tulee miehiä juttelemaan eikä tarvi yksin istua. Keskustan yökerhoissa saisin kyllä olla ihan yksikseni.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei yleensä tarvitse kenellekään jutella kun pillunhimoiset miehet tulee kyllä juttusille. Älä vedä liikaa mitään rohkaisuryyppyjä, koska a) humalaiset naiset ei ole hot, b) vältät paremmin puskaraiskaukset
No jaa, liikaa tarkoittaa käytännössä ettei nyt ihan oksennus/sammumiskuntoon juo. Eikä tuollaisia virheitä usein tee kuin ihan nuoret. Muuten kokemukseni on että kohtalainen humala vaan parantaa saamismahdollisuuksia, kun sitä on rohkeampi ja seksuaalisempi.
Vierailija kirjoitti:
Nuo yökerhot on vähän sellaisia nuorten ja kauniiden pintaliitopaikkoja. Niissä voi tuntua hyvinkin yksinäiseltä yksin.
Itse suosin mieluummin siistejä pubeja. Niissä saa älyllistä juttuseuraa miehistä, ja yleensä sitten mukavan keskustelun jälkeen joltain vielä sitä munaakin ;) Ja en ole kaunotar, olen yli 40 v, 25 kg ylipainoinen enkä mikään ruusu naamastakaan. Silti kun yksin menen baariin, aina tulee miehiä juttelemaan eikä tarvi yksin istua. Keskustan yökerhoissa saisin kyllä olla ihan yksikseni.
Millaisia pubeja? En ajatellut mennä mihinkään k18 yökerhoon vaan sellaiseen missä käy aikuisempiakin. Eräs k24 yökerho siis. Pubeissa pelottaa se yksin istuskelu, kun taas sellaisissa missä on paljon porukkaa niin ikäänkuin hukkuu massaan.
Mä olen aina mennyt kaverin kanssa ja jos kaveri on hetkeksi poistunut muualle huomaan kuinka miehet alkaa tuijottaa kuin saalista ja tulee heti vonkaamaan. Se voi olla ahdistavaa, ainakin minulle kun olen myöskin ujo.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään isonjaon aikoihin, eli juuri ennen valomerkkiä joku vonkaaja ilmaantuu varmasti.
No tämä ei hirveästi houkuta. Siis se, että olen muuten koko illan yksin ja sitten joku sammumispisteessä oleva örveltäjä suostuu loppuillasta tulemaan mun luokse panemaan. Olisi kiva löytää joku jonka kanssa jutella, tanssia ja juoda. Sitten ehkä se seksi. Mutta olen aloitteiden suhteen ihan tolkuttoman ujo joten sen takia mietin onko mun järki lähteä yksin yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Pubeissa olen ainakin itse nähnyt vain 50v möhömahaisia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään isonjaon aikoihin, eli juuri ennen valomerkkiä joku vonkaaja ilmaantuu varmasti.
No tämä ei hirveästi houkuta. Siis se, että olen muuten koko illan yksin ja sitten joku sammumispisteessä oleva örveltäjä suostuu loppuillasta tulemaan mun luokse panemaan. Olisi kiva löytää joku jonka kanssa jutella, tanssia ja juoda. Sitten ehkä se seksi. Mutta olen aloitteiden suhteen ihan tolkuttoman ujo joten sen takia mietin onko mun järki lähteä yksin yhtään mihinkään.
Miten ylipäätään uskallatte harrastaa yhden yön juttuja? Ettekö pelkää hyväksikäyttöä tai esim. tauteja?
Esitä kuin odottaisit kaveria paikalle. Ja sitten kun joku lyöttäytyy seuraan niin sano, että kaveri on ilmeisesti eksynyt matkalla jne.
Riippuu kyllä tosi paljon paikasta, joissakin tuntemattomat, niin miehet kuin naisetkin, tulee juttelemaan ja joissakin ei laisinkaan.
Kannattaa muistaa hymy ja iloinen mieli, ettet näytä niin tympeältä ja torjuvalta, ettei kukaan uskalla tulla juttelemaan.
Ihan hyvin voi lähteä yksinkin, kun muistaa oikean asenteen.
Sen verran täytyy rohkeutta olla, että uskaltaa tanssia myös yksin. Monesti tanssilattialla joku lyöttäytyy seuraan. Pöydästä ei välttämättä tulla hakemaan.
Mä oon aika usein käynyt nimenomaan yökerhoissa yksin, kun kaverit harvoin jaksaa lähteä mukaan. Ne vonkaajat yleensä lyöttäytyy kyllä seuraan ihan itsestään, mutta jos haluaa vähän "tasokkaampaa" seuraa, niin kannattaa vaan olla ite aktiivinen. Ite ainakin yleensä otan muutaman rohkaisevan juoman ja sen jälkeen kiertelen ympäri paikkaa ja juttelen mahdollisimman paljon eri miehille. Kyllä se yleensä aina jonkun kanssa sitten jutut natsaa ja voi viettää loppuillan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ylipäätään uskallatte harrastaa yhden yön juttuja? Ettekö pelkää hyväksikäyttöä tai esim. tauteja?
Minulla on kondomi aina käytössä. Raiskausta ei voi pelätä, koska olen itse täysillä mukana niiden kanssa joiden luokse lähden. En ota ketään kotiini siltä varalta, että olisi joku joka pöllisi kamaa. Menen aina miesten luokse. Laukkuun vain pakolliset kortit.
Mitä sinne baariin lähdet, tule minun luokse. Missäpäin asut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinne baariin lähdet, tule minun luokse. Missäpäin asut?
Jyväskylässä.
Tupakkapaikka on yleensä se paikka jossa juttu alkaa.... et varmaan polta joten mitäs sitten tehdään. Voisiko sinne tupakkapaikalle mennä silti, ei varmaan.