Minkä virheen ystäväsi tekevät etteivät löydä hyvää kumppania?
Ulkopuolisena varmaan huomaat mistä torjunta tai jättäminen johtuu.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi eronnutta naisystävää ovat vain kotona ja keskittyvät teineihinsä, eivätkä tajua että erosta on jo 5 tai 10 vuotta, ja ne lapset ei ole pieniä enää. Niille olis palvelus jos äidillä olis elämä. Teidän elämä ei ole vielä ohi! Tehkää kaikille palvelus ja hankkikaa miesystävä! Niin teidän jutut lakkaisi olemasta ihan niin neuroottisia ettekä hössöttäisi niitä teinejä kuin ne olis vielä vauvoja.
Minusta on ihan fiksua, että ei etsi uutta miestä niin kauan kun lapset asuvat kotona. Kaikille ei uusperhe-elämä sovi.
Eihän aikuisten ihmisten tarvitse muuttaa yhteen ja olla yhdessä 24/7 ja voivat silti olla rakastavassa sitoutuneessa parisuhteessa. Täytyy teinien äideillä olla jo omaa aikaakin siinä viikon kuluessa ja viikonloppuna, että voi viettää aikuisten aikaa yhdessä. Varsinkin jos lapset ovat pian öistä isällä tai poikaystävällä.
Ystäväni menettää kiinnostuksen, jos mies osoittaa sitä hänelle takaisin. Myöskään tavallinen mies ei kelpaa, miehen pitää olla jotenkin rikki tai sitten ihastuu parisuhteissa/naimisissa oleviin. Mielestäni kaverin isäsuhde vaikuttaa tähän.
Kaverilla on ollut mielenterveysongelmaisia, juoppoja, nistejä ym. kumppaneinaan ja salasuhde mm. naimisissa olevaan mieheen.
Eiköhän heistä ala jo melkein kaikilla olla hyvä kumppani. Taitavat olla jo kihloissa tai naimisissakin.
Aivan liian kranttu. Tosi iso vaatimuslista miehelle, ollut aina. Pitää olla itseä nuorempi ja pidempi, ja kyseessä on pitkä nainen. Nyt yli 40-vuotiaana hänellä on myös niin iso kynnys kunnon suhteeseen ja rakastumiseen, että käy vain Tinder-treffeillä ja harrastaa yhden illan juttuja.
Silti toivoo suhdetta mutta ei kykene heittäytymään siihen, eikä koskaan löydy sopivaa kun mies on aina liian juntti, liian lyhyt, vanhanaikainen kampaus, vääränlaiset vaatteet ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi eronnutta naisystävää ovat vain kotona ja keskittyvät teineihinsä, eivätkä tajua että erosta on jo 5 tai 10 vuotta, ja ne lapset ei ole pieniä enää. Niille olis palvelus jos äidillä olis elämä. Teidän elämä ei ole vielä ohi! Tehkää kaikille palvelus ja hankkikaa miesystävä! Niin teidän jutut lakkaisi olemasta ihan niin neuroottisia ettekä hössöttäisi niitä teinejä kuin ne olis vielä vauvoja.
Näytä minulle sellainen mies joka ei ole pelkän pillun perään ja tulee toimeen kahden teinini kanssa ja lisäksi ymmärtää etten vuorotyötä tekevänä, opiskelevana ja autottomana ehdi/pääse esim. viikonloppuisin kaiken maailman riennoille.
Pari miestä olen tavannutkin ja suhteet kestivät tasan niin kauan kun itse jaksoin olla aktiivinen osapuoli.
Voi olla että miehelle löytyy aikaa sitten kun teinit muuttavat maailmalle ja jää enemmän rahaakin käyttöön esim. matkustelua varten.
40-vuotias mies, joka haluaisi perheen. Haluaa naisen, joka on vähintään 10 vuotta häntä nuorempi. Miehen talous on kunnossa, mutta... Hän on lyhyt, ei todellakaan komea ja huonoihoinen (aknearvet). Olen ollut huomaavinani, että jos nuorempi nainen tekee lapsen vanhemman miehen kanssa, naisella on syytä olettaa, että miehellä on tarjota huippugeenit tulevalle lapselle.
En ole kiinnittänyt huomiota... Suurin osa ystävistäni on pitkässä parisuhteessa tai aktiivisia eronneita eli virityksiä on. Kolme ikisinkkua ystävää löytyy joiden en koskaan muista seurustelleen kovin pitkään ainakaan, mutta ei heissä minusta mitään vikaa ole. En ole kysynyt eivätkä koskaan ole puineet sinkkuuttaan niin kai se on heille ok.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri pelottavaa miehissä kun ne ovat niin vaativia! Se jos heillä on kavereita jotka asuvat vaimojensa kanssa sellaisissa keskivertohienosti sisutetuissa kodeissa, ja eukot leipovat ja laittavat ruokaa koko ajan tehden siitä numeron ja muutenkin se koti on sellainen keskiluokkainen idylli. Niin sitten sellainen pitäisi olla...ja omistusasunto pitäisi olla, ulkomailla pitäisi tykätä matkustaa jne. Ei oikeasti jaksa ruveta hyppimään renkaiden läpi jonkun miehen miellyttämisen takia, eikä ole tarjota noita asioita. Minua ahdistaa ajatus että tapaisin jonkun kivan miehen ja se alkaisi vaatia että mennään ulkomaille lomailemaan. En koe sellaista yhtään rentouttavaksi.
Tämäpä. Yksi mies viestitteli tässä hiljattain. Olisi halunut viedä minut syömään ja kylpylään, matkalle.... Ja minä yh jonka aika ja tarmo menee arjen pyörittämiseen ja harrastuksiin😁
Ei oikein maailmat kohdannut...
Huonoa huumoria! Ainoa, mistä voit syyttää itseäsi on huono miesmakusi. Ei se, että miehet ovat idiootteja.