Minkä virheen ystäväsi tekevät etteivät löydä hyvää kumppania?
Ulkopuolisena varmaan huomaat mistä torjunta tai jättäminen johtuu.
Kommentit (69)
Kaksi eronnutta naisystävää ovat vain kotona ja keskittyvät teineihinsä, eivätkä tajua että erosta on jo 5 tai 10 vuotta, ja ne lapset ei ole pieniä enää. Niille olis palvelus jos äidillä olis elämä. Teidän elämä ei ole vielä ohi! Tehkää kaikille palvelus ja hankkikaa miesystävä! Niin teidän jutut lakkaisi olemasta ihan niin neuroottisia ettekä hössöttäisi niitä teinejä kuin ne olis vielä vauvoja.
On uskovainen ja miehenkin pitäisi olla. Vaatimuslista ei suinkaan pääty tähän. Käytännössä etsii kopiota omasta isästään.
Mulla on yksi ystävä, joka on 30+ ja seurustellut kerran melkein 10 vuotta sitten. En osaa määritellä, miksi hän ei tunnu kiinnostavan miehiä. On ihan tavallisen näköinen, kiva kroppa jne. Jotenkin vaan hänestä puuttuu tietty naisellisuus..jokin pilke silmäkulmassa, joka viehättää miehiä. On vähän kuin yksi jätkistä. Yleensä miehet eivät ihastu häneen tai sitten käyttävät pelkkään seksiin/pitävät kaverina. On myös sanottava, että lisäksi tämä ystäväni katselee kyllä aivan liian komeita miehiä omaan tasoonsa suhteutettuna :/. Lienee monen ihmisen ongelma..
Vierailija kirjoitti:
Menee aamulla töihin ja töistä kotiin. Muuta elämää ei ole.
Kiitos vaan. Me "töihin ja kotiin" -sinkut mahdollistetaan perheellisten vanhempainvapaat, kotihoidon tuet ja lapsilisät.
Ystäväni ei voi millään myöntää että haluaisi kumppanin vaikka tiedän että haluaa. Ei koskaan puhu miehistä, ei pistä nettiin profiilia, ei käy missään. Käyttää kaiken tarmonsa harrastuksiin ja eläimiin ja antaa kuvan että on tosi nuorekas ja menevä eikä kaipaa ketään.
Joskus sitten kerran vuodessa baarissa käydessään on humalassa avautunut yksinäisyydestään.
Mielestäni pitää sanoa jos etsii kumppania ja antaa vaikka kavereidenkin auttaa vaikkei se Suomessa niin yleistä olekaan (sokkotreffit tms.):
Vierailija kirjoitti:
On uskovainen ja miehenkin pitäisi olla. Vaatimuslista ei suinkaan pääty tähän. Käytännössä etsii kopiota omasta isästään.
Kuulostaa minulta. :D
On äärettömän lyhytpinnainen ja saa töissäkin raivonpurkauksia. Tai sitten mielistelee. Jotenkin kiero luonne. Kaamea piirre miehessä ja eroja onkin takana. Kukapa tuollaista jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Naispuolinen ystäväni ihastuu vain varattuihin, jotka yllätys yllätys pettävät sitten häntäkin. En tiedä mikä kompleksi hänellä on, mutta vapaat miehet ei vaan kiinnosta selkeästikkään yhtä paljon.
Varattu on osoittanut jo markkina-arvonsa eli on kelvannut jo muillekin.
Kauheaa, tuosta yhdestä viestistä tuli sellainen kuva että naisen pitää olla ruuanlaittaja/kodinsisustaja/siivooja -tyyppinen että "saa miehen"?
Siis toki minä laitan ruokaa ja siivoan normaalisti, mutta en sillä lailla kuin monet naiset että koko ajan olen kokeilemasssa ihania uusia reseptejä ruokablogeista, ja minua ei kiinnosta yhtään mikään sisustaminen, kunhan huonekalut toimivat. Ja siivouksessakin olen rento, kyllä täällä puhdasta on mutta tunnen monia paljon tarkempia. Ruokani ovat uskomattoman simppeleit tyyliin paistettu kala ja uunijuurekset.
En ole miestä "saanut", eipä niitä ole kyllä täällä kotonani käynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi eronnutta naisystävää ovat vain kotona ja keskittyvät teineihinsä, eivätkä tajua että erosta on jo 5 tai 10 vuotta, ja ne lapset ei ole pieniä enää. Niille olis palvelus jos äidillä olis elämä. Teidän elämä ei ole vielä ohi! Tehkää kaikille palvelus ja hankkikaa miesystävä! Niin teidän jutut lakkaisi olemasta ihan niin neuroottisia ettekä hössöttäisi niitä teinejä kuin ne olis vielä vauvoja.
Minusta on ihan fiksua, että ei etsi uutta miestä niin kauan kun lapset asuvat kotona. Kaikille ei uusperhe-elämä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, tuosta yhdestä viestistä tuli sellainen kuva että naisen pitää olla ruuanlaittaja/kodinsisustaja/siivooja -tyyppinen että "saa miehen"?
Siis toki minä laitan ruokaa ja siivoan normaalisti, mutta en sillä lailla kuin monet naiset että koko ajan olen kokeilemasssa ihania uusia reseptejä ruokablogeista, ja minua ei kiinnosta yhtään mikään sisustaminen, kunhan huonekalut toimivat. Ja siivouksessakin olen rento, kyllä täällä puhdasta on mutta tunnen monia paljon tarkempia. Ruokani ovat uskomattoman simppeleit tyyliin paistettu kala ja uunijuurekset.
En ole miestä "saanut", eipä niitä ole kyllä täällä kotonani käynytkään.
Ei tarvitse olla.. Paitsi että joidenkin miesten kohdalla tietenkin. Riippuu millaista miestä haluat itse.
Kaverini pitäisi ensin surkeista ukoistaan ja avioliitoistaan eroon. Osa kavereistani on jo päässykin ja elävät onnellista sinkkuelämää haikailematta parisuhteen perään. Kun kerran on kokenut sen vapauden tunteen, parisuhteet ei enää kiinnosta. :-)
En kyllä tiedä mikä tuohon auttaisi, ovat varmaan niin tapoihinsa jumittuneita, eivätkä näe koko kuvaa.
t. ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on tosi mukava ja hyvännäköinen nuorehko mies. Aina ystävällinen, ahkera ja fiksu, ulospäin ja eteenpäin elämässään suuntautunut, siisti ja tyylikkäästi pukeutuva. Hymyillessään hän suorastaan säteilee.
Joskus ihmettelen, miksi hänellä ei ole parisuhdetta. En ole vielä kehdannut kysyä. Ihana ihminen menee tavallaan hukkaan.
Toivon, että hän löytäisi itselleen puolison.
Homo? Pienempi kohderyhmä mistä etsiä, siksi vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on tosi mukava ja hyvännäköinen nuorehko mies. Aina ystävällinen, ahkera ja fiksu, ulospäin ja eteenpäin elämässään suuntautunut, siisti ja tyylikkäästi pukeutuva. Hymyillessään hän suorastaan säteilee.
Joskus ihmettelen, miksi hänellä ei ole parisuhdetta. En ole vielä kehdannut kysyä. Ihana ihminen menee tavallaan hukkaan.
Toivon, että hän löytäisi itselleen puolison.
Toivottavasti et kysykään, olisi meinaan aika törkeän tunkeilevaa. Ja miten hän muka menee hukkaan, onko ihminen muka joku käyttötavara? Tuottaahan hän olemuksellaan iloa sinulle ja muillekin.
Miespuolinen ystäväni, kohta keski-ikäinen, ei saa pysyvää suhdetta vaikka haluaisi. Haluaisi perheen, vaimon ja lapsia, pysyvän kodin ja kaiken siihen liittyvän. Mulle valittaa että kun naiset on sellasia ja tällasia, minun mielestäni virheetöntä ihmistä ei olekaan. Ei tunnu kestävän sitä arkea parisuhteissaan. Hiljaa mielessäni olen sitä mieltä että vika ei ole naisissa vaan ystävässäni.
Ystäväni on sinkku ja puhuu vieläkin poikaystävästä, josta erosi 10 v sitten. Heh, kerran Matti sanoi niin ja kyllä,se oli hauskaa.
Ei käy missään, tekee paljon töitä kotoa käsin ja aivan liian kranttu.
Miehellä pitää olla .... Ja ..... Ja jne.
Eikä saa olla sitä, tätä ja tota.
Itsekään ei ole mikään rva täydellisyys.
Nettitreffit ovat tylsiä, baareissa on vaan juoppoja jne.
Tuo on juuri pelottavaa miehissä kun ne ovat niin vaativia! Se jos heillä on kavereita jotka asuvat vaimojensa kanssa sellaisissa keskivertohienosti sisutetuissa kodeissa, ja eukot leipovat ja laittavat ruokaa koko ajan tehden siitä numeron ja muutenkin se koti on sellainen keskiluokkainen idylli. Niin sitten sellainen pitäisi olla...ja omistusasunto pitäisi olla, ulkomailla pitäisi tykätä matkustaa jne. Ei oikeasti jaksa ruveta hyppimään renkaiden läpi jonkun miehen miellyttämisen takia, eikä ole tarjota noita asioita. Minua ahdistaa ajatus että tapaisin jonkun kivan miehen ja se alkaisi vaatia että mennään ulkomaille lomailemaan. En koe sellaista yhtään rentouttavaksi.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee aamulla töihin ja töistä kotiin. Muuta elämää ei ole.
Kiitos vaan. Me "töihin ja kotiin" -sinkut mahdollistetaan perheellisten vanhempainvapaat, kotihoidon tuet ja lapsilisät.
Kaunis Kiitos siitä. Paljon on meitä työtätekeviä perheellisiäkin.
Siis ne jotka haluaisivat parisuhteen. Kaikkihan ei halua.
Skitsofrenia. Huono hoitotasapaino. N
Sairaaloinen mustasukkaisuus. N
Harvinainen uskontokunta, johon miehen pitää kuulua. N
Ei puhu miehille, muuta kuin humalassa. Ei juuri juo. N
Ei pääse kotoa mihinkään, koska ex ei ota vammaista lasta koskaan. N
Haluaa parikymppisenä missin, vaikka on viisikymppinen tavis. M
Selkeä Aspergerin oireyhtymä. M
En voi tietää ovatko nämä oikeat syyt, mutta näiden syiden takia seurustelu minun mielestä on hyvin haasteellista.
N= nainen
M=mies
Oletko varma että se haluaa? Itse olen nainen, josta moni voisi ajatella samalla tapaa. Mutta en halua ikinä parisuhdetta, olen siihen liian introvertti, vaikka päällepäin osaan työpäivän ajan näytellä sosiaalisesti taitavaa ekstroverttia.