Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21-vuotias tyttöni kertoi "tyttöystävästään". Olen niin pettynyt.

Vierailija
13.01.2017 |

Kyseessä onkin 34-vuotias aikuinen nainen. Ovat kuulemma vakavissaan, mutta en kyllä suostu uskomaan sitä. Mitä ihmettä tuon ikäinen nainen näkee parikymppisessä tytössä? Kaikkien kannalta on parempi, että tuo suhde päättyy mahdollisimman nopeasti... Vaikka tuskin siihen ketään ulkopuolista tarvitaan, homma kaatuu omaan mahdottomuuteensa joka tapauksessa. Tyttö tulee kyllä itse järkiinsä ja tajuaa oman parhaansa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

porga22 kirjoitti:

Porvoossa vanhemmat lesbot pyörii lukion kulmilla sakkolihaa kyttäämässä.

Eikös noilla homoseksuaaleilla usein ole taipumusta pedofiliaan? On kyllä sairas ämmä kun on pitänyt lukion pihalta itselleen "kumppani" käydä hakemassa. Jättäisivät aikuiset sakkolihan rauhaan. 21-vuotias on vielä lapsi.

Vierailija
22/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki lankeavat trolliin?

Nimenomaan MIKSI? Ja yleisesti ottaen monet kaksikymppiset vielä etsii itseään ja identiteettiään. Joten jos ei olisikaan trolli, niin ei voi tietää, mihin tuonikäinen joskus vuosien päästä päätyy; luultavasti kaikensorttisten kokeilujensa jälkeen kyllästyy leikkimiseen ja päätyy perustamaan perheen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

porga22 kirjoitti:

Porvoossa vanhemmat lesbot pyörii lukion kulmilla sakkolihaa kyttäämässä.

Eikös noilla homoseksuaaleilla usein ole taipumusta pedofiliaan? On kyllä sairas ämmä kun on pitänyt lukion pihalta itselleen "kumppani" käydä hakemassa. Jättäisivät aikuiset sakkolihan rauhaan. 21-vuotias on vielä lapsi.

21-vuotias on mun mielestä kyllä ihan aikuinen ja saa ihan itse päättää kenen kanssa seurustelee :) Aika harva varmaan enää ton ikäisenä lukiossa on. Homoseksuaaleilla tapumus pedofiliaan? Missä noin sanotaan? Ja onko kukaan sanonut, että tässä puhuttaisiin homoseksuaaleista. Eiköhän tuo 'sakkoliha' ihan itse ole halunnut suhteeseen ryhtyä. Mitä sairasta on rakastua toiseen ihmiseen?

Vierailija
24/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin iso ikäero on aina ongelma ainakin tuossa vaiheessa

Niin on. Aina. Ei suhde voi toimia tuollaisella ikäerolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi