Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21-vuotias tyttöni kertoi "tyttöystävästään". Olen niin pettynyt.

Vierailija
13.01.2017 |

Kyseessä onkin 34-vuotias aikuinen nainen. Ovat kuulemma vakavissaan, mutta en kyllä suostu uskomaan sitä. Mitä ihmettä tuon ikäinen nainen näkee parikymppisessä tytössä? Kaikkien kannalta on parempi, että tuo suhde päättyy mahdollisimman nopeasti... Vaikka tuskin siihen ketään ulkopuolista tarvitaan, homma kaatuu omaan mahdottomuuteensa joka tapauksessa. Tyttö tulee kyllä itse järkiinsä ja tajuaa oman parhaansa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia ne on molemmat.

Vierailija
2/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tuossa on? Eikö ole tärkeintä, että tyttäresi on itse onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o.

Vierailija
4/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
5/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on tyttäresi onnellisuus.

Vierailija
6/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on aikuisia ihmisiä ja mitäs pahaa tuossa muutenkaan on? Ei ole pelkoa vahinkoraskaudesta. Minä en ottaisi tuollaista äitiä tosissaan.

Vierailija
7/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso ikäero,mutta jos synkkaa niin ei siinä kai mitään.Toivottavasti suhde on onnellinen.

Vierailija
8/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n ego vain vastustaa asiaa, tyttären onnellisuus on tietysti ihan sekundaarinen seikka. Toki toisen onnellisuuden arvostaminen ehdoitta vaatii, että ihminen pystyy ensin luopumaan egostaan ja tämä on suurimmalle osalle ihmisistä erittäin vaikeaa.

Vierailija
9/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sie sen naisen kanssa seurustele? Eikö siulle oo tärkeintä, että tyttäresi on onnellinen? Aika erikoinen näkökulma asioihin. Mie oisin kyllä ite aika pettynyt ja vihainenkin, jos miun parisuhde-elämään ruodittaisiin äidin toimesta vauva.fissä. Höpsistä.

Vierailija
10/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassua, että porukka vetäis hirveet hepulit jos ois ollut kyseessä mies tolla ikäerolla. Epäilen trolliksi ja ansaksi ja täysillä lankesitte. 

Jos ei ole trolli niin sanoisin, että aika kova ikäero ja voi olla että elämäntilanteet ihan liian erilaiset. Mutta älä väheksy tyttäresi suhdetta kuitenkaan. Hänen oma valintansa, etkä voi tietää miten siinä käy ja miten hyvin sopivat yhteen

Vierailija
11/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Voitko enään käydä tämän jälkeen tyttäresi kanssa saunassa? Ajttele siinä se miettii sun maton nuolemista ja muita lesbiaanisia fantasioita.

Vierailija
12/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin iso ikäero on aina ongelma ainakin tuossa vaiheessa

Vierailija
13/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

slurp

Vierailija
14/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. Voitko enään käydä tämän jälkeen tyttäresi kanssa saunassa? Ajttele siinä se miettii sun maton nuolemista ja muita lesbiaanisia fantasioita.

Jos olet nainen, kuvitteletko sinä isäsi melan imemistä saunassa?

Vierailija
15/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki lankeavat trolliin?

Vierailija
16/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassua, että porukka vetäis hirveet hepulit jos ois ollut kyseessä mies tolla ikäerolla. Epäilen trolliksi ja ansaksi ja täysillä lankesitte. 

Jos ei ole trolli niin sanoisin, että aika kova ikäero ja voi olla että elämäntilanteet ihan liian erilaiset. Mutta älä väheksy tyttäresi suhdetta kuitenkaan. Hänen oma valintansa, etkä voi tietää miten siinä käy ja miten hyvin sopivat yhteen

En mie kyllä vetäisi. Miulla ja miun miehellä on ikäeroa lähes 15 vuotta ja saman verran yhteiseloa takana. Mutta juu, taitaapa olla trollipeikko tämä (toivottavasti). :)

Vierailija
17/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa vanhemmat lesbot pyörii lukion kulmilla sakkolihaa kyttäämässä.

Vierailija
18/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jo Salkkareissa.

Vierailija
19/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin iso ikäero on aina ongelma ainakin tuossa vaiheessa

Totta. 21v ei ole aikuinen. Tuon ikäisten elämänsisältö on juhliminen ja selfiet. Fiksua ja kypsää parikymppistä ei ole olemassa. Suhde tuollaisella ikäerolla EI KOSKAAN toimi. 

Vierailija
20/24 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kolme vuotta sitten vähän samanlainen juttu, tytär alkoi seurustelemaan toisen naisen kanssa jolloin sitten sanoin ettei tämän talon ovea ole enää avaaminen.

Jonkun kerran on yrittänyt soittaa mutta olen katkaissut puhelun välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän