Mies haluaa että olen vaatetettu seksin aikana
Mies siis haluaa että minulla on seksin aikana jotain päällä. Kas kummaa, se on yleensä paita! Minulla on pienet rinnat, joista olen aina ollut epävarma ja tämä vain lisää epävarmuuttani.
Mieheltä olen suoraan kysynyt, että haluaako hän pitää rintani peitettynä. Hän kuulemma pitää rinnoistani.
Mutta miksi se on silti aina paita joka killuu päälläni sekstaillessa?! Olisi kivaa, jos rinnatkin saisivat hyväilyä seksin aikana.
Mitä mieltä?
Niin ja ikää minulla 25, ei lapsia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
No mielessä on käynyt, mutta oon sitten ajatellut, että jos se nyt kuitenkin pitää niistä niin sitten heivaan miehen ihan turhaan.
Huonoja kokemuksia/jätettyjä poikaystäviä tissien vuoksi löytyy jo teiniajalta, jolloin silloinen poikaystäväni suoraan totesi, että "hänelle saattaa kyllä tulla ongelma siitä, että tissit ovat niin pienet."
Sai lähteä heti seuraavana aamuna eikä takaisin ollut tulemista. Ikää mulla oli silloin 18 ja eka kerta oliOlin 16v kun sain kuulla saman, liki kaksi vuotta sain kuulla seksin yhteydessä, kuinka kiva olisi jos tissini olisivat suuremmat. Seuraavakin poikaystävä oli enemmän isojen rintojen perään vaikkei sitä yhtä tökerösti esiin tuonutkaan. Seuraavissa suhteissa sitten jo häpeillen peittelinkin rintojani, enkä halunnut niihin edes koskettavan. Harmillista sikäli, että kiihotun oitis kun mies hyväilee rintoja. Vasta tavattuani nykyisen poikaystäväni opin hyväksymään pienet rintani, sitkeästi kaveri hoki kuinka seksikkäät ja ihanat rintani ovat, ensin pidin sitä lähinnä vittuiluna, mutta pian huomasin että kaveri oli tosissaan ja kädet olivat jatkuvasti pyrkimässä puseron sisään. Ja sama jatkuu yhä edelleen.
Kumman ongelma enemmän? Sinä haluaisit huomiota rinnoillesi ja niiden ihailua miehesi taholta ja mies luultavasti haluaa sinua ja kokee sinut kiihottavampana kun et ole aivan alasti. Eka vastaus ketjussa lienee asian ytimessä. Puhukaa asiasta kuinka saisit huomiota rinnoillesi ja mies kiihokkeensa jos se on sitä että häntä kiihottaa kun sinulla on jotain ylläsi. Mitäs jos vaikka ohjaisit miestä koskettelemaan yhdynnän aikana paidan alta tai nostaisit paitaa ja tarjoaisit rintojasi suudeltavaksi ja hyväiltäväksi. Ja puhuminen luultavasti selkiyttäisi tilannetta puolin ja toisin. Tulkintasi että tilanne johtuu rintojesi koosta tuo ensimmäisenä mieleen tulkinnan että koet riittämättömyyttä rintoinesi joka kuitenkin liittyy eniten omaan suhtautumiseesi itseesi ja omiin rintoihisi kuin siihen mitä miehesi niistä ajattelee. Et ole uskonut vaikka miehesi on kertonut pitävänsä rinnoistas. Oletko muistanut muistanut osoittaa miehellesi kuinka ihanaa ja tärkeää sinulle on että rintasi saavat hiomiota häneltä. Keskivertomiehestäkin kuoriutuu parempi rakastaja kun hän saa kuulla olevansa hyvä ja varustuksensa tyydyttävä ja sama tapahtuu naisellekin kun kuulee/näkee ja tuntee että on toisen haluama ja riittävä. Nämä ovat sitä seksuaalista itsetuntoa ja nämä asiat korostuvat tunnesuhteissa, nuorilla ja "nuorissa"suhteissa joissa ei vielä tunneta hyvin ja ollaan hieman epävarmoja omasta riittävyydestä ja toki liittyvät myös paljon ihan itsetuntoonkin ja empatiakykyyn ja jaluun ottaa toinen tarpeineen huomioon.Asiat tulevat ajoin eteen pidemmissäkin suhteessa kun tulee muutoksia haluihin,aloitteiden tekemiseen yms jotka luovat huolta omasta haluttavuudesta ja tyydyttävyydestä suhteessa kumppaniin. Avoin rehellinen puhuminen auttaa ja selkiyttää tilannetta.
Avoin ja rehellinen puhuminen usein johtaa siihen, että seksiä ei enää voi harrastaa koska toista on loukattu niin pahasti. Eli eroon. Tässä tapauksessa siis poikaystävä jos olisi avoin ja rehellinen sanoisi, että sulla on niin rumat rinnat, ettei muna seiso jos ne ovat näkyvissä.
No sellaisesta poikaystävästä on syytäkin päästä eroon jolloin rehellinen keskustelu on todellakin auttanut. Ja vika ei ollut siis rinnoissa vaan tässä epäkypsässä repukkapojassa jonka voi hyvillä mielin päästää etsimään mieleisiään tisuja. Hän tuskin oli kiinnostunutkaan naisesta itsenään vaan jostain muusta.
Jätä heti tänään se saatanan idiootti löysäkulli runkkari.