Koira söi pussillisen purukumia ja on nyt eläinlääkärin tarkkailussa? Osaako joku heittää jotain hinta-arviota mitä tulee maksamaan?
Paniikissa vein eläinlääkärille, ja siellä oksennutettiin koira ja otetaan tarkkailuun muutamaksi tunniksi (toivon että tulee kuntoon, vaikuttaa siltä että tulee) mutta siinä shokissa en tajunnut rahasta kysyä. Tottakai hoidosta maksan, mutta mietin riittääkö mun omat rahat vai pitäiskö mun turvautua lainaamaan rahaa ja maksaa takaisin kun mulla on pääsääntöisesti rahat eri pankissa kun kortti. Itsellä on 300e rahaa, mahtaako riittää?
Kommentit (10)
Veikkaan, että riittää, jos ei enempiä toimenpiteitä tarvitse tehdä.
Omani oli arkipäivänä sisällä tarkkailussa (Hki) nelisen tuntia ja sai i.v. kipulääkettä, kun oletettiin, että tuntee kipua, vaikka ei varsinaista kipukohtaa löytynyt. Ei ollut tiettävästi syönyt mitään, oli vain ihan poissa oleva.
Maksoi alle 300. En tiedä, alkaako pyöriä vkl-hinnat perjantaina 18 jälkeen, jos koirasi joutuu olemaan sen ajan yli?
Pidetään peukkuja, että kotiutuu kunnossa pian! Ilmoittele sitten!
Riippuu kuinka kauan joutuu olemaan. Me oltiin ehkä 4 tuntia. Ensin sai piikin, että alkoi oksentamaan (siivosin kaiken yksin) ja sen jälkeen juotatin sokeriliuosta. Päästiin pois kun verensokeri oli noussut, hintaa tuli 80e. En tiedä olisiko maksanut enemmän jos en olisi itse osallistunut hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka isosta pussista on kyse?
Iso lähes täysinäinen täysksylitoli purkkapussi, oli syönyt koko pussin ja ilmeisesti oksensi kaiken eläinlääkärillä.
Taidan varmuuden vuoksi koittaa lainata rahaa ettei sitä tartte stressata.
Ap
Riippuu kai täysin mikä eläinlääkäri ja missä. Meillä kerran koiran eläinlääkärikäynti makso vartin toimenpiteistä ja lääkkeistä virtsatulehdukseen (joka se lopulta tuskin oli) 280 euroa keskisuuressa kaupungissa, kun arkena vietiin alkuillasta kuumeileva koira lääkäriin.
Älä siitä rahasta huolehdi nyt, pääasia on, että koira tulee kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Paniikissa vein eläinlääkärille, ja siellä oksennutettiin koira ja otetaan tarkkailuun muutamaksi tunniksi (toivon että tulee kuntoon, vaikuttaa siltä että tulee) mutta siinä shokissa en tajunnut rahasta kysyä. Tottakai hoidosta maksan, mutta mietin riittääkö mun omat rahat vai pitäiskö mun turvautua lainaamaan rahaa ja maksaa takaisin kun mulla on pääsääntöisesti rahat eri pankissa kun kortti. Itsellä on 300e rahaa, mahtaako riittää?
Jospa kysyisit siltä eläinlääkäriltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kysyisit siltä eläinlääkäriltä?
Vein kaupungin lääkärille koiran, numero on mennyt 4 jälkeen vkl päivystäjälle joten eri henkilö vastaa puhelimeen jos soitan sinne. Soittavat kuulemman mulle.
Ap
Nyt koira on kotona. Vähän vaisu, mutta hengissä :) ja mun omat rahat onneks riitti, mutta tuli melko kalliiksi tämä yllätys. Onneksi koira on kuitenkin kunnossa <3
Ap
Ihme kun säilyi hengissä! Minkä rotuinen koira? Oma 40 kiloinen koira söi muutaman palan ja meinasi kuolla.
Kuinka isosta pussista on kyse?