Mitkä pienet jutut ihastuttaa miehessäsi?
Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle jottei aina oltais niin negatiivisia :)
Kommentit (39)
Rapsuttaa mun jalkoja ja selkää kun tietää että tykkään (kyllä, olen tullut siihen lopputulokseen että olin edellisessä elämässäni koira). Ehdottaa ainakin pari kertaa vuodessa reissua Ikeaan (reilun 400 kilsan ajomatka yhteensä), vaikka inhoaa paikkaa, jos minulla vaikka olisi jotain ostettavaa mielessä tai haluaisin vain käydä katselemassa uusia tuotteita. Katsoo kanssani Gilmoren tyttöjä (kaikki vanhat jaksot tarkoitus kahlata läpi ja sitten uudet päälle) jo neljättä tai viidettä kertaa vaikkei taida sarjasta itse välittääkään erityisemmin. Auton käynnistäessään laittaa mun puoleisen penkinlämmittimen valmiiksi päälle kun lähdetään johonkin (olen vilukissa). Jaksaa kestää mua vuodesta vuoteen <3.
Niitä on paljon!! Huolehtivainen, kiltti ja saa minut aina nauramaan. Huumorintaju onkin mieheni yksi parhaimpia piirteitä. Halaa päivittäin ja kertoo kuinka tärkeä olen. Se on vaan niin hyvä se tunne kun tietää että minä ja lapset ollaan hänelle kaikki kaikessa. Niin kuin hän meille.
Huolenpito...juuri tuollaiset penkinlämmittimet ja lumen pyyhkimiset autonpäältä...ja että hän vain komistuu vanhetessaan.
Yhdessä 40 vuotta.
Voi ku ihania kultsipuppeleita teillä <3 :)
Mutta tiedättekös, mikä teidän miehissä on kaikilla yhteistä? Se, että he kaikki ovat pettäneet teitä, vaikka ette sitä uskoisikaan :) Mutta eläkää toki siellä pilvilinnoissanne, naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedättekös, mikä teidän miehissä on kaikilla yhteistä? Se, että he kaikki ovat pettäneet teitä, vaikka ette sitä uskoisikaan :) Mutta eläkää toki siellä pilvilinnoissanne, naiset.
:D Paras!
Miehelläni on iso ja lihava takapuoli. Oikein kunnon löllyvä. Ihastuttaa kun ukko ymmärtää peittää sen kylpytakilla tullessaan suihkusta/saunasta.
Vierailija kirjoitti:
No ei se silti vähennä sitä että minulla on ihanat jouluvalot ja lämmin auto aamuisin
Vierailija kirjoitti:
kikkeli
Pidät siis vähän pienemmästä vehkeestä. Miten pieni se sitten on?
Mieheni silittelee minua kun katsomme telkkaria tai käymme nukkumaan. Hän on hauska ja saa minut nauramaan, vaikka on oltu jo tovi naimisissa. Silti hänen hassutuksensa ja räävittömyytensä pääsevät yllättämään. Tykkään katsella miestäni, hän on komea ja pukeutuu kivasti.
Kaunis (aatelis) nenä, akateemisesti koulutettu ja hyvä työpaikka, kiltti luonne, osaa käyttäytyä joka paikassa, vie minut usein ulos syömään tai kahville, ostaa suklaata ja kukkia, hoitaa lapsiamme jotta minä saan omaa aikaa, ei käy ikinä baareissa vaan viihtyy kotona. Olemme olleet yhdessä 8,5 vuotta. On hänellä omat puutteensakin, mutta en viitsi luetella niitä tässä.. :)
Lihava,löllö ukko, ruma. Onneksi ymmärtää olla vonkaamatta. Se on ilonaihe. Pieree ja haisee omassa huoneessaan. Ero vireillä.
Tykästyin mieheni yleissivistykseen, huomaavaisuuteen, epäitsekkyyteen, sosiaaliseen älykkyyteen, miehekkyyteen. On lapsi-ja eläinrakas. Paras isä lapsillemme. Hellä.
Tänään osti minulle yllätykseksi tulppaanikimpun ja lempileivoksen kotiin viikonlopun herkuksi.
Ja hakee mut töistä joka päivä vaikka pääsisin julkisilla helposti. Vie minut myös töihin jos kiireiltään letkeää mm vapaa päivänä herää jo klo 7 pelkästään siksi että kuskaa vain mut töihin! Ja menee takas kotiin nukkumaan, siivoaa, käy kaupassa ja laittaa ruuat valmiiksi ja vielä hakee mut töistä. Soittaa vaan että monelta haluan töistä lähteä.
Lisäksi hyväilee ja sanoo rakastavansa joka ikinen päivä!! Ja ulkonäöltään on riski äijä. Ei ikinä uskoisi miten sulaa vahaa se on mun käsissä.. ja on aina kotona, eräs ex-ystävättäreni yritti kerran lähennellä miestäni mutta se akka sai pakit ja mies kertoi asiasta heti järkyttyneenä. Eipä akkaa näkynyt kun luuli että kelpaa mun sijasta miehelleni...
Mieheni on kiltti, ihana, seksikäs ja hellii sekä halaa paljon. Lisäksi hän ymmärtää asioita minunkin kannaltani ja auttaa minua esim. tietokonejutuissa.
Sanavalmis tilanteessa kuin tilanteessa, älykkäät huomiot ympäristöstä, tekee suolaisia herkkuja ja kantaa ne mulle tarjottimella nenän eteen, viikonlopun ruoat ja kaupassa käynnit hoitaa niin halutessani, hänen kauniiseen ääneensä ihastuin heti alussa, pitkä ja raamikas mies, löydän hänet aina ihmispaljoudesta katselemalla muiden päiden yläpuolelle, luotettava, aikataulut pitää, sovitut asiat pitää, haluaa aina lenkkeillä kanssani yhdessä, soittelee töistä, soittelee työmatkoilta moneen kertaan, että miten menee. Kertoo aina, jos on jotain menoja, yleensä on paljon kotona. On työpaikallaan oikeudenmukainen esimies ja myös pidetty, ei anna muiden "juorujen" vaikuttaa oman mielipiteensä muodostumiseen ihmisistä, ottaa asioista selvää, puolustaa väärin kohdeltuja, osoittaa myötätuntoa ja kiinnostusta alaisilleen kannustavassa mielessä. Olen monessa mielessä ylpeä hänestä.
Miehessäni on loputon määrä hyviä puolia, mutta ehkä hauskin pikkujuttu on se miten hän on aina läsnä mulle. Jos olen hassuttelelutuulella, saan koska tahansa mennä mieheni syliin kertomaan tyhmiä vitsejä ja hän jaksaa nauraa niille. Naimisissa ollaan oltu vuosia jo :)