Mies ei maksanutkaan treffeillä (useammat takana)
Itse 34v ja mies 49v.
Nähtiin eilen kolmannen kerran ja tällä kertaa kun tarjoilija kysyi laitetaanko lasku yhdessä vai erikseen niin mies tokaisikin, että "tällä kertaa oli varmaan sun vuoro maksaa"! Tottakai maksoin, mutta kyllä lopahti myös kiinnostus!
Ekalla kerralla kahvilassa tavatessa tarjouduin ystävällisesti maksamaan omani, mutta hän halusi maksaa. Sama juttu kun käytiin tokilla treffeillä syömässä. Nyt kolmansilla treffeillä jotenkin (noloa kyllä) oletin, että hän taas maksaa ja tuli kyllä puskista toi "sun vuoro tällä kertaa". Tottakai maksoin, mutta menin kyllä hämilleni ja nolona aloin kaivelemaan lompakkoa laukusta! :D Kyllä lopahti fiilis...
Olisi sitten alusta asti antanut mun maksaa omani! Ei olisi meinaan tainnut tulla sitten edes tokai tai varsinkaan kolmansia treffejä jos olisi heti käynyt ilmi, että on pihi ja tarkka rahoistaan.
Luuleeko ton ikäiset äijät, että ihan huvin vuoksi näin paljon nuoremmat lähtee heidän kanssa treffeille?! :D
En nyt mitään rikasta miestä etsi, mutta en myöskään pihiä! Kyllä miehen pitää tarjota jos syömään kutsuu.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen Danny ja Erika, maksattaakohan Dannykin puolet Erikalla! Tai tuleva presidentti Trumppi.
Luuleeko vanhat miehet oikeesti, että puolet nuorempi nainen haluaa rahamielessä tasaveroisen parisuhteen? Hahaha
Kyllä ihan säälitti, kun Seiskaa luki. Ovat yhteisellä lemmenlomalla ja Danny lentää bisnesluokassa, kun Erika istuu turistiluokassa takapenkeillä ja päivittelee, etteivät hänen rahat liittäneet Dannyn kanssa bisnesluokkaan. Miten Danny kehtaa olla niin saita, hänellä ei ainakaan rahasta ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no tonnin auto 49-vuotiaalla miehellä kertoo kyllä jo jostain. Olisi kyllä melkoinen turn-off minulle. Ei, en ole materialisti (ja tykkään maksaa menot omalla vuorollaan), mutta arvostan ihmisessä eteenpäin pyrkimistä ja kykyä huolehtia asioistaan, myös raha-asioistaan. Ei kuitenkaan millään Mersulla tartte ajella.
Sama pätee vuokralla asumiseen. Jos mies ei 49-vuotiaana omista mitään, niin next pliis. Eri asia sitten jos on ns. kotien välissä -vaihe menossa.
Onko sulla yli tonnin maksavaa autoa? Entä asutko omistusasunnossa?
Kuulostaa siltä, että mies säästyi paljolta, kun ja jos pääsee sinusta eroon :)
M27
Onko sinusta tosiaan saavutus, että viiskymppisellä miehellä on tonnin auto ja omistusasunto? Kyllä kolmekymppisillä ajokortin omaavilla naisilla nyt vähintään tonnin autot on ja omistusasunnot, parikymppiset opiskelijat kulkevat julkisilla ja asuvat vuokralla.
Minkä takia kenenkään täytyy maksaa jonkun tuntemattoman tai puolitutun juomia/ruokia?
Maksakaa aina itse omat ostoksenne niin ette jää toiselle velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no tonnin auto 49-vuotiaalla miehellä kertoo kyllä jo jostain. Olisi kyllä melkoinen turn-off minulle. Ei, en ole materialisti (ja tykkään maksaa menot omalla vuorollaan), mutta arvostan ihmisessä eteenpäin pyrkimistä ja kykyä huolehtia asioistaan, myös raha-asioistaan. Ei kuitenkaan millään Mersulla tartte ajella.
Sama pätee vuokralla asumiseen. Jos mies ei 49-vuotiaana omista mitään, niin next pliis. Eri asia sitten jos on ns. kotien välissä -vaihe menossa.
Hän on pari vuotta sitten rakentanut uuden omakotitalon (tosin itse pitkästä tavarasta ja mahdollisimman yksinkertainen - näytti kuvan ja kertoi), joten kyllä raha-asiat täytyy olla kunnossa.
Ajattelin että auto nyt on huono sijoitus, jos muuten on raha-asiat kunnossa ja sivuutin sen tonnin auton.
Tässä oli nyt monta asiaa mistä olis pitänyt alkaa pihiystutkan piippaileen jo aiemmin...
Jos joskus tollasen kanssa muuttais yhteen niin varmasti vaatis vuokraa siitä että hänen taloon muuttais :D
T.ap
Ja jos tekisitte lapsia, jäisit hoitovapaan ajalta hänelle puolet maksuista velkaa.. Helmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla yli tonnin maksavaa autoa? Entä asutko omistusasunnossa?
Kuulostaa siltä, että mies säästyi paljolta, kun ja jos pääsee sinusta eroon :)
M27
En ollut AP, ja vastaan: on minulla yli tonnin auto. Ja kyllä, omistan omistusasunnon. Olen 47-vuotias nainen ja asunnon ostin ollessani yksinhuoltaja. Nyt se on vuokrattu ja asun avomieheni omakotitalossa - jossa maksan puolet asumisen ja elämisen kuluista. Ei, en etsinyt elättäjää enkä voisi ikinä alistua elätettäväksi. Vaan en alkaisi miestäkään elättämään. Ei, taloudelliset arvot ei ole minulle tärkeimmät mutta jotain yhteistä arvopohjaa pitää sentään olla että voi elää yhdessä. Me satsataan arkeen ja perheen yhteiseen vapaa-aikana, joten meillä on isohko vene jolla vietetään aikaa perheen kanssa. Pariskuntana moottoripyörällä yhdessä. Ei olla rikkaita. Mutta Kai Me sitten tykätään taloudellisesta turvasta, molemmat, kun on jonkinlainen omaisuus haalittu - siis kun ei haluta asua vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tuollaista huolis. Kyllä minäkin olen niin vanhanaikainen, että jos mies ei tarjoa, niin se oli sit siinä. Olen parisuhteessa ollut 12 vuotta ja siitä on kolme lasta. Mies on reilu, mutta maksan puolet maksuista joka tapauksessa. Mutta jos alussa mies ei osaa liehitellä niin ei sellaiseen kannata tyytyä!
Onko tämä sitä feminististä tasa-arvoa? Lisää palkkaa, lisää naisia yritysten johtoon, mutta naisia ei saa pakottaa armeijaan ja miehen pitää maksaa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kyllä aika ainutlaatuiselle ja erityiselle ihmiselle. Mies ei tiedäkään, mitä sinussa menetti.
Niin tai siis kuka menetti ja mitä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kenenkään täytyy maksaa jonkun tuntemattoman tai puolitutun juomia/ruokia?
Maksakaa aina itse omat ostoksenne niin ette jää toiselle velkaa.
Jep. Parisuhteessa mennään sitten sinä nyt, minä ens kerralla taktiikalla. Mies saa ainakin koluta kymmeniä treffejä ennen kun oikea(se kelle kelpaa) löytyy. Äkkiä menee toista sataa euroo naisiin joita ole nähnyt kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksakaa aina itse omat ostoksenne niin ette jää toiselle velkaa.Jep. Parisuhteessa mennään sitten sinä nyt, minä ens kerralla taktiikalla. Mies saa ainakin koluta kymmeniä treffejä ennen kun oikea(se kelle kelpaa) löytyy. Äkkiä menee toista sataa euroo naisiin joita ole nähnyt kuin kerran.
Yep, kaikella on hintansa. Meillä naisilla menee monta sataa euroo että pidetään itsemme markkinakunnossa :) Kaiken maaliman vaatteita ja huulipunileita joutuu ostaa treffejä varten :) (En ole AP. Kyllä, minulla on huumorintajua.)
Sun on ihan pakko olla lännestä kotoisin? Ei tuollaisia "arvoja" voi tulla mistään muualta. Sukupolvi toisensa jälkeen, sama narsistinen kasvatus. Yök!!
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin tunnen miljonäärin joka ajaa -92vm volvolla. Ei siinä, auto on kyllä erittäin hyvässä kunnossa ja näyttää kuin oisi tehtaalta ulos ajettu, mutta jos myydä pitää niin tuskin saa edes sitä tonniakaan. Btw. Omistatko itse mitään asuntoa? Vai asutko miehesi ostamassa asunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä miten sen voi treffiprofiilissa hienovaraisesti ilmaista, että ei kiitos kädestä suuhun eläjille eikä omistaan tarkoille? :D
"Olet ehtinyt elämäsi aikana jo panostaa uraasi, ja haluat nauttia elämästä myös jatkossa. #princess"
Kokeile tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on pari vuotta sitten rakentanut uuden omakotitalon (tosin itse pitkästä tavarasta ja mahdollisimman yksinkertainen - näytti kuvan ja kertoi), joten kyllä raha-asiat täytyy olla kunnossa.
Ajattelin että auto nyt on huono sijoitus, jos muuten on raha-asiat kunnossa ja sivuutin sen tonnin auton.
Tässä oli nyt monta asiaa mistä olis pitänyt alkaa pihiystutkan piippaileen jo aiemmin...
Jos joskus tollasen kanssa muuttais yhteen niin varmasti vaatis vuokraa siitä että hänen taloon muuttais :D
T.ap
Jos se on säästänyt et voi neljänsillä treffeillä ostaa sulle uuden bemarin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kyllä aika ainutlaatuiselle ja erityiselle ihmiselle. Mies ei tiedäkään, mitä sinussa menetti.
Uniikki lumihiutale, jonka tapaamisesta miehet keskenään tappelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksakaa aina itse omat ostoksenne niin ette jää toiselle velkaa.Jep. Parisuhteessa mennään sitten sinä nyt, minä ens kerralla taktiikalla. Mies saa ainakin koluta kymmeniä treffejä ennen kun oikea(se kelle kelpaa) löytyy. Äkkiä menee toista sataa euroo naisiin joita ole nähnyt kuin kerran.
Yep, kaikella on hintansa. Meillä naisilla menee monta sataa euroo että pidetään itsemme markkinakunnossa :) Kaiken maaliman vaatteita ja huulipunileita joutuu ostaa treffejä varten :) (En ole AP. Kyllä, minulla on huumorintajua.)
Siis ne tajun kankaalle tyrmäävät hajuvedet, väärän väriset hiukset ja valheellinen naama on jotain mistä pitäisi maksaakin vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin tunnen miljonäärin joka ajaa -92vm volvolla. Ei siinä, auto on kyllä erittäin hyvässä kunnossa ja näyttää kuin oisi tehtaalta ulos ajettu, mutta jos myydä pitää niin tuskin saa edes sitä tonniakaan. Btw. Omistatko itse mitään asuntoa? Vai asutko miehesi ostamassa asunnossa?
No joku aika sitten jo vastasin. Kyllä, omistan asunnon. En miljoonalukaalia, mutta yli sadan tonnin. En siis ole ap. Elän nykyisin uusioperheessä, olen 47. Asun kyllä mieheni omistamassa asunnossa :) Omani on vuokrattu mutta halusin pitää sen - haluan että omaisuutemme ovat erilliset lasten takia, jos äkkikuolema käy niin kukin lapsi perii oman vanhempansa ja säännöt on selvät. Tämä kuuluu aikuisuuteen :) Ja on meidän ratkaisumme. Kyllä, lapsillemme on myös toiset vanhempansa. Kyllä, toisten vanhempien raha-asiat ovat heidän omiaan. Mutta sattumoisin sekä ex-mieheni että nykyisen mieheni ex-vaimo ovat talojensa omistajia ja näkyy noilla "vähän" yli tonnin autoja pari kappaletta olevan kullakin kuten meilläkin. Juu, maksan välillä treffikulumme edelleen, vaikka se vähän mutinaa miehessäni aiheuttaakin, hän kun tykkäisi että Miehisyys säilyisi ehjempänä kun saisi hoitaa treffien maksupolitiikan. Yleensä annan hänen tehdäkin niin, kerta itse haluaa ja kokee sen ilmeisesti nostavan itsetuntoaan. Miksi vänkäisin periaatteen takia, se olisi itsekkyyttä. Tehdä toiselle huono fiilis, ne treffit kun on tarkoitettu hyvän mielen tuojaksi. Juu me treffeillään vaikka eletään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ne tajun kankaalle tyrmäävät hajuvedet, väärän väriset hiukset ja valheellinen naama on jotain mistä pitäisi maksaakin vielä?
Sä oot NIIN valinnut väärät naiset treffeille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon viestin kirjoittaja, jolle kommentoit, mutta ihan sama ajatusmaailma kuitenkin. Jos 49-vuotias mies ei omista mitään muuta kuin tonnin auton ja asuu vuokralla, niin kyllähän se aika paljon miehestä kertoo. Itselläni on omistuskämppä, auto maksoi uutena 30.000 euroa ja pidän itseäni ihan normaalina. Kaikilla kavereillakin on omistusasunnot ja autot vähintään 10.000 euroa maksaneita. Ei tulisi mieleenkään tapailla 50-vuotiasta miestä, jolla ei ole perusasiat kunnossa.
Olisko ollu testi? Halusi nähdä ettei AP ole miehen rahojen perässä. Ilmeisesti vielä AP:n käsissä tuliko feili vai ei(?)
"Toivon sinun olevan perinteitä kunnioittava herrasmies" tms. Tuosta nyt tyhmempikin tajuaa, mistä on kyse.